Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נמצא מתווה להשבת פעילות המתנ”ס והספרייה באור עקיבא – אבל חברי המועצה לא התכנסו כדי לאשר אותו

נמצא מתווה להשבת פעילות המתנ”ס והספרייה באור עקיבא – אבל חברי המועצה לא התכנסו כדי לאשר אותו

חברי המועצה שפנו למ"מ ראש העיר שמחה יוסיפוב בבקשה לכנס מליאת מועצה שלא מן המניין, העלו מספר סעיפים הקשורים במתנ"ס, בספרייה ובתקצובם אלא שלבסוף גילו כי רק סעיף אחד מתוך הסעיפים שמנו נכלל בסדר היום. יוסי כדורי: "יש לפתוח את המתנ"ס והספרייה באופן מיידי, גם בשעות הבוקר"

האם מתנ”ס אור עקיבא הסגור מזה למעלה מחודשיים, ועובדיו נמצאים בחל”ת יחד עם מרבית עובדי הספרייה העירונית – ישובו לפעילות בקרוב? על פי מתווה שגובש על ידי חברי מועצת העיר יחד עם העירייה, נראה שאכן נמצא פתרון אבל חברי מועצת העיר לבסוף ביקשו לדחות את הישיבה שהיתה צפויה לאשר את תחילתו של המתווה. 

כזכור, חברי מועצת העיר יוסי כדורי, משה אבועזיז, אלי אנקונינה, עו”ד נוח שמאילוב ומשה ביטון הגישו בקשה לממלא מקום ראש העיר יוסיפוב לכנס את מליאת המועצה לישיבה שלא מן המניין על מנת לדון בסוגיית המתנ”ס, הספרייה והעובדים שבחל”ת.

הבקשה הוגשה בתחילת יולי, ולאחר שלא זומנה ישיבה בפרק הזמן המתחייב בתקנות, פנו חברי המועצה אל הממונה על המחוז במשרד הפנים פאיז חנא וביקשו ממנו להורות על כינוס ישיבה בהקדם. הישיבה זומנה לאתמול, 22.7.2021 (שוב, מבלי שהציבור כלל יודע על כך. דבר הישיבה לא פורסם בשום אמצעי מדיה או אתר העירייה), אולם לבסוף, החליטו 6 מחברי המועצה לבקש לדחות את הישיבה לא שנודע להם כי סעיפים שביקשו לדון עליהם לא יעלו לסדר היום.

במליאה, ביקשו 5 החברים להביא להצבעה את בחירת נציגי העירייה למתנ”ס – 5 נציגים, דרישה לחתום מחדש, גם השנה, על ההסכם מול המתנ”ס והעברת ההקצבות למתנ”ס עבור שלושת החודשים האחרונים, והעברת היתרה היחסית של ההקצבות כפי שמופיעה בהצעת התקציב.

הספריה העירונית. העובדים עדיין בחל”ת

אלא שלבסוף נתגלה כי רק סעיף אחד מתוך רשימת הסעיפים נכלל בסדר היום שאמורה היתה להתקיים אתמול – בחירת נציגי העירייה למתנ”ס. “לצערינו, לא הובאו ההצעות שביקשנו לסדר יום”, מסר יוסי כדורי למגדלור ניוז.

“דעתי היא חד משמעית – קודם כל, לפתוח את המתנ”ס והספרייה באופן מיידי, גם בשעות הבוקר. התושבים והתלמידים כעת בחופשת קיץ ומעוניינים להגיע לכל אורך שעות היום לספרייה והיא סגורה.

“בנוסף, יש להעביר תקציב לפעילות המתנ”ס, אפשר גם מעמותת יפתח, וכן תשלום משכורות לעובדים והחזרתם מיידית לעבודה. לאחר בירור מעמיק, הגיע אלי מסמך שבו נכתב שהמתנ”ס פועל כעמותה עירונית. ביקשנו 6 חברי מועצת העיר לדחות את הישיבה ולשבת באופן דחוף על מנת לפתור את הבעיות שבאמת דחופות.
אני לפני יותר מחודש (20.6) שלחתי למר שמחה הצעה לסדר יום בנושא המתנ”ס ועוד סעיף – אור עקיבא לאן? ולא זכיתי להתיחסות ממנו בנושאים הבוערים של העיר וחבל”, הוסיף כדורי.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן