Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מקטע ברחוב ביאליק באור עקיבא צפוי להיפתח בשבועיים הקרובים; חשש מעומסים כבדים בברניצקי

מקטע ברחוב ביאליק באור עקיבא צפוי להיפתח בשבועיים הקרובים; חשש מעומסים כבדים בברניצקי

מסתמן: בשבועיים הקרובים צפוי להיפתח רחוב ביאליק בקטע שמשכונת היובל בצפון ועד רחוב הרצל בדרום ● ברחוב ספינת האגוז בשכונת היובל נפתח שלב א' המאפשר כניסה מרחוב ירושלים לחנייה חדשה וחזרה לרח' ירושלים דרך הכיכר ● בצומת ברניצקי תוקם כיכר זמנית שעלולה להוביל לעומסים כבדים

מעקב מגדלור ניוז: תושבי אור עקיבא ממתינים בציפייה להתקדמות הפרויקטים העירוניים הנוגעים לתשתיות הכבישים, ולאחרונה שבה ועלתה ביקורת נוכח העדר התקדמות מספק בפרויקטים המרכזיים שהעבודות לביצועם ממשיכות בימים אלה.

על פי המסתמן כעת, בשבועיים הקרובים צפוי להיפתח רחוב ביאליק, בקטע שמשכונת היובל בצפון ועד רחוב הרצל בדרום. גם ברחוב ספינת האגוז, בשכונת היובל, חלה התקדמות, כאשר הבוקר (שלישי) נפתח שלב א’ המאפשר כניסה מרחוב ירושלים לחנייה חדשה וחזרה לרח’ ירושלים דרך הכיכר.

“אנו ממשיכים בעבודה מואצת בפיתוח שלב ב’ – ובכך להשלים את הכניסה החדשה מאזור התעשייה הצפוני לשכונות הצפוניות”, נמסר ממחזיק תיק הנדסה ותשתיות במועצת העיר רמי ראובן ומאגף ההנדסה בעירייה.

לדברי איציק פתיתו, מנהל אגף תחבורה בעירייה, אין עיכובים בפרויקטים השונים, על אף שהביקורת הזו מושמעת בקרב הציבור בעיר. “טרם עברה תקופת הביצוע לה התחייב הקבלן בראשית העבודות”, מציין פתיתו.

עם זאת, הוא טוען, כי כבר לפני 7 חודשים היה ניתן לפתוח את רחוב ביאליק לתנועה במקטע שבין שכונת היובל לרחוב הרצל. “אני חושב שהתושבים משלמים מחיר כבד מדי. ביאליק עד הרצל אפשר לפתוח מיידית ואפשר היה לפתוח עוד קודם לכן”.

היום (שלישי) נערכה פגישה בעירייה, בהשתתפות הקבלנים המבצעים את העבודות בשטח, אגף ההנדסה, מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב ופתיתו. “מ”מ ראש העיר נתן הוראה לקבלן לעשות את המקסימום לסיים את הפרויקט בביאליק בהקדם, ולעשות הכל כדי לפתוח חלקים ממנו, באופן מיידי. הדבר נתון לאישורים של המשטרה”, ציין פתיתו בסיום הישיבה.

שלב א’ של רחוב ספינת האגוז שנפתח היום לתנועה. צילום: אגף ההנדסה בעירייה

באשר לרחוב ספינת האגוז, אומר פתיתו, כי החיבור לרחוב הכרמל נולד לאחר התעקשות שלו, ואישור ראש העיר יעקב אדרי. “בתחילה לא היה תכנון שכזה”, הוא מודה. “כעת, בוצעה כניסה ויציאה לרחוב הכרמל, דבר שיקל על התושבים.

“פתחנו את שלב א’ השבוע והעבודות ממשיכות בשלב ב’. להערכתי, תוך 3 שבועות שלב ב’ יסתיים. לאחר מכן, תידרש סלילת שכבת אספלט אחרונה על כל הפרויקט. אני מעריך כי בטווח של חודש-חודש וחצי, הפרויקט יסתיים. לאחרונה, היה מחסור של עובדים בגלל המבצע בדרום”.

צומת ברניצקי: המעבר בין כיכר זמנית לכיכר קבועה צפוי לגרום לעומסים קשים 

פתיתו לא אופטימי באשר להסדרת צומת ברניצקי: היות ומדובר בעבודות משולבות, בקטע הבינעירוני שבאחריות נתיבי ישראל ובקטע העירוני שבאחריות העירייה, צפויים עומסי תנועה כבדים במקום עד אשר שני הפרויקטים יסתיימו.

בין היתר, ביציאה מאור עקיבא לכביש 4 בצומת, יתווסף נתיב נוסף לממשיכים לכיוון בנימינה או לפונים לכיוון צפון, וכן נתיב השתלבות נוסף. “בשבוע הבא תתקיים פגישה נתיבי ישראל כדי לבחון את מועד תחילת העבודות”.

תחנת הדלק שנבנתה בברניצקי

לאחרונה, הסתיימו העבודות לבניית תחנת הדלק “פז” החדשה בצומת, ובכניסה לתחנה תיסלל כיכר. “יש קבלן זוכה, היה סיור מקדים וכרגע, בשלב זה, לצערי הרב, תוקם כיכר זמנית שתאפשר כניסה ויצאיה מתחנת הדלק”, מסביר פתיתו.

“כאשר יסתיימו עבודות נתיבי ישראל, תיבנה כיכר קבועה. מצד אחד, אני שמח שתהיה כיכר וניתן יהיה ליהנות מהשירותים של תחנת הדלק החדשה. מצד שני, בגלל שזו כיכר זמנית, והבאים ממערב למזרח, יצטרכו להשתלב משני נתיבים לנתיב אחד בסמוך לכיכר, יהיו פקקים אדירים.

“גם כך יש שם עומס גבוה בשעות מסוימות בצומת ובקרבתו. יתכן והעומסים יגיעו עד ליינות ביתן. זה משהו שמדאיג אותנו, אבל כרגע אין פתרון אחר עד שהכיכר תהיה קבועה ויהיו שני נתיבים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן