Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרסום ראשון: העבודות על רימזור כיכר המשטרה בחדרה מתחילות במרץ 2021

אחרי הדחיות הרבות, העבודות לרימזור כיכר המשטרה בחדרה מתחילות סוף סוף. כל הפרטים

ההודעה הקטנה שמגלמת בתוכה בשורה גדולה: החברה הכלכלית הודיעה לאחרונה כי העבודות להחלפת כיכר המשטרה בצומת מרומזר צפויים בשנה הקרובה. כעת מגיעה ההודעה הרישמית: “במסגרת עבודות תשתית ופיתוח בכביש 4 בין צומת ביאליק לבין צומת רחוב הנשיא, יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה לאורך כל המקטע. העבודות יחלו בתאריך 1.3.2021”.

בהודעה קודמת שפורסמה לאחרונה באתר החברה הכלכלית נכתב כי “חדרה נפרדת מכיכר המשטרה”, נכתב, “במהלך 2020-2021 יתבצעו עבודות לפירוק כיכר המשטרה והחלפתה במערכת רמזורים חדשה שתקל על עומסי התנועה ותאפשר יציאה חלקה ממרכז העיר לכבישים הבינעירוניים”.

ההודעה הזו מצטרפת לדיווחו של חבר המועצה טל אליהו לפני כשנה וחצי, עוד כשהיה סגן ראש העירייה, כי התוכנית להחלפת הכיכר ברמזורים נמצאת “לקראת ביצוע”. ההודעה דיברה על 2020 גם, אך שנה זו חלפה בעיקר בצל קורונה והפרויקט נדחה, ואולי יתקיים השנה – 2021.

כזכור, באמצע 2019, כמעט שלוש שנים אחרי שאושר התב”ר על סך כ-14 מיליון שקלים לרמזורים בכיכר המשטרה בעיר, הוסרו כלל החסמים שמנעו את הקמת הפרויקט. גם אז ציפו קברניטי העיר כי התוכנית תצא אל הדרך – אך זו כאמור התעכבה פרק זמן נוסף ולמעשה, עד עצם היום הזה.

התב”ר בסך 14 מיליון שקלים, היה אמור לשמש לביצוע רמזור בכיכר המשטרה והסדרת הצומת (הרברט סמואל וכביש 4), בהתאם להסכם שנחתם בין העירייה לבין חברת “נתיבי ישראל”, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה.

במסגרת העבודות תוסר הכיכר מצומת הרברט סמואל וכביש 4 ובמקומה יוסדר צומת בטיחותי  הכולל עבודות העתקת תשתיות, ביצוע תשתיות תת קרקעיות, ניקוז, קווי חשמל, תאורה, מדרכות, חידוש הכביש והתקנת רמזורים להכוונת התנועה בצומת.

כאמור, במאי 2019 אמר חבר המועצה אליהו במשדר בעמוד הפייסבוק שלו כי “מדובר בצומת מרומזרת  שתאפשר תנועה חופשית יותר עם פניות חופיות ימינה. זו בשורה שתוכל לשחרר את הפקקים באיזור הזה”.

עדכון ראשון: 8.2.2021, 20:06

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן