Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי החגים יתחדש הכל? המשטרה מבקשת להמשיך את הרחקת ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי

מספר ימים לפני סיום תנאי ההרחקה, שיפוגו ב-9.10.2021 על פי החלטת בית המשפט המחוזי, הגישה היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בקשה מחודשת להארכת תנאי ההרחקה. במידה ותתקבל הבקשה: תקופת הרחקתו של אדרי תגיע כבר לשנה

חגי תשרי מאחורינו ועם ישראל חזר לשגרה, אך נראה – למרות מאמר השיר “אחרי החגים יתחדש הכל” – שהשגרה שהייתה עד לאחרונה לראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, כשהוא מורחק כבר כמעט 11 חודשים מתפקידו, לא משתנה.

מספר ימים לפני סיום תנאי ההרחקה, שיפוגו ב-9.10.2021 על פי החלטת בית המשפט המחוזי, הגישה היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בקשה מחודשת להארכת תנאי הרחקתו של אדרי. הפעם – ב-30 ימים נוספים.

במשטרה מציינים כי התיק נמצא בשלבי החקירה האחרונים ובשלבי עיון מתקדמים ביותר על ידי פרקליטות מחוז ת”א (מיסוי וכלכלה). עוד נטען כי דרושות השלמות חקירה, ממוקדות ובנות שיבוש, וכן נוכח המצב הראייתי והחשש המשמעותי להישנות עבירות ושיבוש מהלכי המשפט על ידי המשיב, מבקשת המשטרה להמשיך את תנאי ההרחקה בחודש נוסף ולאסור על אדרי לצאת מישראל למשך חצי שנה נוספת.

קראו גם: 
פרשת המעצרים באור עקיבא | הדיון בערר במחוזי: “אדרי ביצע את העבירות לכאורה בדרכים מתוחכמות”
ברגע האחרון: הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי לקראת חזרתו הצפויה של יעקב אדרי לתפקידו
הרגע לו הוא חיכה: זו החלטת בית המשפט שמאפשרת את חזרתו של אדרי לראשות העיר אור עקיבא
•  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

כזכור, אדרי נעצר בחודש נובמבר 2020 עם מספר גורמים בעיריית אור עקיבא, בפרשה שמטלטלת את העיר מאז ועד כה. במשטרה מייחסים לו על פי החשד, כי  ניצל באופן בוטה, שיטתי ומתמשך את סמכויותיו, מעמדו מהשפעתו כדי לקדם את ענייניהם של אנשי עסקים, קבלנים ומקורבים אליו, בתמורה לבקשת וקבלת שוחד”.

עוד נכתב בבקשה החדשה כי “המשיב ניצל את מעמדו מול יזמים ואנשי עסקים בבקשת תרומות, כביכול לנזקקי עירו, בהן עשה המשיב, על פי החשד, שימוש לצרכיו האישיים”.

בבקשה הארוכה המפרטת את הסיבות להגשת הבקשה, די דומה לבקשות שהוגשו עד כה בחודשים האחרונים, מציינת המשטרה כי “בימים אלו, אל מול סד זמנים בלתי מתפשר, נבחנים בשקידה רבה אישומים נוספים, שחלקם טעונים השלמות חקירה. המבקשת פועלת ככל הניתן על מנת לגבש עמדה בעניינו של המשיב בהקדם ככל הניתן, זאת תוך הבנת ההשלכות של התנאים המוטלים על המשיב”.

בית המשפט צפוי לקבוע דיון בבקשה, לאור התנגדותם להארכת התנאים של סניגורי אדרי, עו”ד טל שפירא ועו”ד סתיו שורצברג. סניגורי אדרי טוענים כי החקירה בעניינו של אדרי הסתיימה לפני יותר משלושה חודשים וכי הוגשו טיוטות עבות כרס של כתב האישום.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן