Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

גובר לחץ תושבים להקמת ועדה קרואה באור עקיבא: “תחזיר את הסדר לעיר”

גובר לחץ תושבים להקמת ועדה קרואה באור עקיבא: “תחזיר את הסדר לעיר”

בקבוצת הוואטסאפ של תושבים המביעים רצון בהקמתה של ועדה קרואה, נכתב כי "לאחר שיחות עם מספר גורמים במשרד הפנים אנו מבינים שיש היתכנות גבוה להקמה של ועדה קרואה בעיר"

הדרישה להקמתה של ועדה קרואה באור עקיבא ממשיכה לעורר גלים ברחבי העיר. קבוצת התושבים שהתארגנה ומקדמת את הנושא מול גורמים שונים במשרדי הממשלה, ובעיקר משרד הפנים, ממשיכה להפיץ את העצומה הקוראת למשרד הפנים להקים ועדה שכזו.  

“לאחר שיחות עם מספר גורמים במשרד הפנים אנו מבינים שיש היתכנות גבוה להקמה של ועדה קרואה בעיר”, מסרו חברים בקבוצה. “נראה שלחץ נוסף של תושבים בשלב הזה יכול להיות משמעותי ולקדם את הקמת הועדה. אם יש אנשים שמוכנים להיות שותפים לקבוצה שמובילה את הנושא, פנו אלינו”.

בקבוצת הוואטסאפ המקדמת את היוזמה, פרסמו ביממה האחרונה קובץ עם שאלות ותשובות (בתמונה) המסביר על הוועדה, היתרונות והחסרונות, ומידע שחשוב לדעת.

כמו כן, נמשך הפרסום וההחתמה על עצומה הקוראת למשרד הפנים להקים ועדה שכזו.ראש העיר אור עקיבא, יעקב אדרי, המורחק מזה כ-11 חודשים מתפקידו במסגרת פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא שמטלטלת את העיר מאז חודש נובמבר 2020, צפוי לשוב לתפקידו, בתנאים מגבילים, ב-7.11.2021.בתוך כך, במשרד הפנים לא הגיבו לשאלות של מגדלור ניוז שנשלחו בחודשיים האחרונים, בנוגע למצבה של העיר.

בתחילת חודש ספטמבר נשלחה השאילתא הבאה למשרד הפנים: “בית המשפט המחוזי החליט להפוך את החלטת בית משפט השלום, והורה על המשך הרחקתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מתפקידו בחודש נוסף.

“תושבים בעיר ממשיכים לדרוש הקמתה של ועדה קרואה לאור הטיפול הלקוי של העירייה, לטענתם, במגוון רחב של תחומים – בחינוך ובחינוך המיוחד, בתשתיות, בתברואה וניקיון וכן מתוך החשש כי העירייה אינה מתפקדת כראוי, ההחלטות והשיקולים מתקבלים שלא בצורה שקופה, והתחושה כי העיר הולכת ומתדרדרת במגוון רחב של שירותים הניתנים לתושבים.

“- האם משרד הפנים צפוי להתערב כעת, לאחר כ-10 חודשי הרחקה מתפקידו של ראש העיר אדרי?
– האם הועדה המקצועית שהוקמה לבחינת תפקודה של הרשות העבירה המלצותיה לשרת הפנים איילת שקד?
– האם ועדה קרואה נמצאת על הפרק / הליכה לבחירות לראשות העיר?”.

קראו גם: 
ראש עיר בהעדר סמכויות: יעקב אדרי יחזור בחודש הבא לאור עקיבא, אבל בית המשפט הטיל עליו מגבלות רבות
לאחר 11 חודשים: החלטה דרמטית בעניינו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
אחרי החגים יתחדש הכל? המשטרה מבקשת להמשיך את הרחקת ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
פרשת המעצרים באור עקיבא | הדיון בערר במחוזי: “אדרי ביצע את העבירות לכאורה בדרכים מתוחכמות”
•  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

מספר בקשות לתגובה לא נענו, ונשלחה שאילתא נוספת בתחילת החודש. “היחידה הארצית לחקירות הונאה הגישה בקשה מחודשת לבית המשפט להורות על המשך תנאי הרחקתו של ראש העיר אדרי, שנמצא בהרחקה מזה כ-11 חודשים – בחודש נוסף.

“במקביל, 7 חברי מועצת העיר אור עקיבא שיגרו מכתב למנהל מחוז חיפה במשרד הפנים, בבקשה לכנס ישיבת מליאה בהקדם, ובה הם דורשים להדיח את ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב. המכתב נשלח לאחר שלדבריהם לא זומנה ישיבה עד כה, על אף שהמכתב נשלח לפני שבועיים לממלא מקום ראש העיר.נבקש לדעת האם ישנה כוונת של המשרד להשיב לשאילתות הנ”ל.”.

כאמור, ממשרד הפנים לא נתקבלה התייחסות לשאלות. 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן