Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אתם קבעתם: אלה הרחובות שהכי מעצבנים אתכם באור עקיבא

אתם קבעתם: אלה הרחובות שהכי מעצבנים אתכם באור עקיבא

בעמוד הפייסבוק של "מגדלור ניוז אור עקיבא" שאלנו את הגולשים והגולשות תושבי העיר - איזה רחובות הכי מעצבנים אותם ומדוע. מספר רחובות ואזורים מככבים ברשימה הלא מחמיאה. התוצאות לפניכם

לפני כשבוע פרסמנו שאלה פשוטה בעמוד הפייסבוק של “מגדלור ניוז אור עקיבא”: ‘מה הרחוב שאתם הכי שונאים באור עקיבא – ולמה?’ לפי התגובות יש כמה מנצחים בתואר הרחוב (או הרחובות) המרגיזים ביותר בעיר.

בעיות ניקיון, מצוקת חניה, צואת כלבים ועומסי תנועה היו הסיבות העיקריות שלכם, הגולשים, לסלידה מרחוב מסוים. עיקר התגובות וההתייחסויות העלו שהרחובות המרגיז ו”השנוא” ביותר לדעתכם בעיר הם הרצל, בלפור אבל גם רחוב הנשיא – הרחוב המרכזי ביותר בעיר.

רחוב הרצל. צילום: מגדלור ניוז

מדובר ברחובות שהטענות לגביהן ידועות כבר שנים, אך קשה מאוד לעירייה לשנות את רוע הגזירה. כך למשל רחוב בלפור, הרחוב של השוק, סובל מעומס, צפיפות, לכלכוך רב ועוד רעות חולות שמשפיעות על באי הרחוב וכמובן הדיירים המתגוררים בו.

רחוב הרצל הוא רחוב דו צדדי בלב העיר, אך בפועל יכול לעבור בו רק כלי רכב אחד בכל פעם, כשמי שבא ממול נאלץ להידחס לשוליים. לא פעם נשמעו טרוניות על המדרכות העבות שברחוב שהגיעו על חשבון רוחב הכביש עצמו.

התושבת אפרת כתבה: “ברחוב הרצל באזור החנויות, הפיצה וחנות המשקאות – אנשים יורדים ומעמידים את הרכבים עם אפס אכפתיות כלפי יתר הנהגים דבר שיוצר גם כן פקק מהכיכר מכיוון שהנתיב הנגדי תפוס ולא ניתן לבצע עקיפה. הנתיב שאמורים כביכול לנהוג בו תפוס על ידי נהגים חצופים שהחליטו לרדת רק “להביא מגש” או “לשתות משקה קטן”. גם הרחוב של השוק עצמו די מבולגן וסואן, קשה למצואחניה סמוך לחנות ירקות כיוון שמספר עסקים שם החליטו לתחום כמה חניות לעצמם. הרחוב שאני מתגוררת בו רחוב איחוד העם רחוב חד סיטרי נורא צר שלרגע נידמה שהרכבים נוסעים אצלי בסלון. הנהגים, בעיקר הצעירים, דוהרים פה ברמה מטורפת ואף נכנסים באין כניסה, אין פה פסי האטה הרחוב הזה רובו אם לא כולו מאוכלס באנשים נורא מבוגרים שאף רובם נעזרים בהליכונים ונורא נרתעים מנהגים כאלו…”.

רחוב בלפור. צילום: מגדלור ניוז
קראו גם >>

הגולשת זינה הוסיפה: “אני אוהבת אור עקיבא גדלתי וחיה במקום. המצב מזעזע בכל מקום, בלגן והכל זרוק. תראו מה הולך בת”א,  נתניה, זבל ברצפה, בלגן בכבישים”.

הגולשת אורפז כתבה: “רחוב הרצל. אם רכב אחד נכנס השני לא יכול להמשך בנסיעה וחייב רוורס. רחוב העלייה – יש שם כלב אמסטף מטורף, פעם אחרונה שעברתי יצא מבית שם כמעט אכל אותי”.

התושב דני הלין על נושא נוסף: “צריך לשנות את המספרים של כל הרחובות זה מזעזע(דוד המלך מתחיל מ-501 שזר מתחיל מ-801) וכו’…..שונא את כל הרחובות האלו”.

רחוב הנשיא. צילום: מגדלור ניוז

הגולשת רחלי: “רחוב הרצל מזעזע…מפחיד לנסוע שם. רחוב הנשיא, איפה שהמכולות, כמעט נדרסים שם על בסיס קבוע. גדר ירוקה ונוראית”.

הגולשת קרן התייחסה לסוגיה נוספת: “חייב דחוף לטפל ביציאה מצומת ברניצקי הצרו שם את הכביש לקראת היציאה לכביש 4 והרחיבו את המדרכה וזה יוצר צוואר בקבוק. מול בית הקברות יש תחנת אוטובוס שכאשר אוטובוס עוצר שם הוא פשוט עוצר באמצע הכביש. אני באמת תוהה מי אחראי על תכנוני הכבישים באור עקיבא… משהו לא בסדר שם”.

כאמור, רוב הרחובות שקיבלו את מירב ההתייחסויות בפן השלילי בעיר היו הרצל, בלפור והנשיא. רחובות נוספים שהוזכרו לשלילה: העלייה, היציאה מברניצקי, חללי דקר, אזור כיכר המזרקה ועוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן