Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרשת מותה של ליטל יעל מלניק: אדי קאצ’ורה יואשם ברצח בנסיבות מחמירות

פרשת מותה של ליטל יעל מלניק: אדי קאצ’ורה יואשם ברצח בנסיבות מחמירות

חודשיים בדיוק לאחר איתור גופתה של מלניק בחולות בקריית מוצקין, הודיעה המשטרה על הגשת כתב האישום נגד החשוד בהריגתה - אדוארד קאצורה

בתום חקירת המשטרה תוגש הבוקר הצהרת תובע כנגד חשוד ברציחתה של ליטל יעל מלניק ז”ל באתר בנייה בקריית מוצקין בתאריך 2.10.21.

ראשיתה של החקירה בתאריך 2.10.21 סמוך לשעה 09:00 עת שומר באתר בנייה בקריית מוצקין דיווח למוקד 100 של המשטרה כי הבחין בזוג, גבר ואישה, אשר נכנסו לאתר הבנייה, ביצעו מספר חפירות ולאחר זמן מה הגבר עזב את המקום בריצה לבדו. שוטרי משטרת זבולון אשר הגיבו לקריאה הגיעו למקום שם הבחינו בגופת נערה אשר קבורה חלקית בקבר טרי אשר ניכרה במקום.

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, הגיעו לזירת האירוע ופעלו יחד עם גורמים מקצועיים בהם חוקרי משטרה, חוקרי הזיהוי הפלילי, מעבדה ניידת ועוד לצורך זיהוי הקורבן, איסוף ממצאים וסריקות לאיתור חשודים.

חקירה ראשונית שבוצעה הציפה אירוע היעדרות עליו דווח יום קודם לכן סמוך לשעה 21:30 בו דיווחה תושבת אור עקיבא כי נכדתה, ליטל יעל מלניק, לא הגיעה לבית הסבתא ממוסד חינוכי בו שהתה בדרום הארץ וממנו יצאה בשעות הבוקר. עוד מסרה הסבתא כי נכדתה טופלה בבית חולים פסיכיאטרי שם הכירה אח ששמו אדוארד קצ’ורה שגר בקריית מוצקין אולם לא ידעה האם נסעה אליו או לא. צוות שוטרים הגיע לדירת האח בקרית מוצקין בניסיון לאתר את הנערה אולם עזב לאחר שלא היה מענה בדירה.

קראו גם >>
בית המשפט המחוזי על החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז”ל: ביום ראשון ניתן יהיה לבחון חלופת מעצר [וידאו]
מעצרו של החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז”ל מאור עקיבא הוארך עד יום שני; קצ’ורה: “לא רצחתי”
מזעזע: גופת נערה בת 17 מאור עקיבא נמצאה הבוקר קבורה באתר בנייה בקריית מוצקין

הצפת אירוע ההיעדרות ושימוש באמצעים טכנולוגיים הובילו את שוטרי משטרת זבולון בשעות הצהריים בשנית לדירתו של האח, תושב קריית מוצקין (49) שם אותר ונעצר. בדירתו נתפסו מוצגים הקושרים אותו לזירה ולמעשה.

היחידה המרכזית (ימ”ר) במחוז חוף בידיה הופקדה החקירה, פתחה בחקירה מאומצת ומורכבת בשילוב עם חוקרי הזיהוי הפלילי, מעבדה ניידת ועוד במהלכה הופעלו כלים חקירתיים ופורנזיים תוך איתור מומחים רבים ושונים בה נאספו מגוון ראיות במטרה לגבש תשתית ראייתית לצורך העמדתו לדין של החשוד.

מהחקירה עלה כי ההיכרות בן החשוד לקורבן החלה בעת שזו הייתה מאושפזת בבית החולים בו עבד כאח והתפתחה לקשר מיני. עוד עלה כי השניים שהו יחד במהלך שעות הלילה על אף צו הרחקה כנגד החשוד שנמסר לו ושהוצא לבקשת סבתה של הקורבן. בשלב מסוים הגיעו השניים לאתר הבנייה שם ניסו לחפור בורות במספר מקומות עד למקום בו צלחה החפירה באתר. הקורבן נשכבה אל הבור שכוסה בידי החשוד שאף מסר לה צינור לצורך נשימה. על פי החשד, מנע ממנה החשוד לצאת מהבור עד למותה. לאחר זמן קצר עזב החשוד את המקום.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה ולתקופה העולה על 60 ימי מעצר באישור היועץ המשפטי לממשלה והבוקר כאמור, תגיש פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירת רצח בנסיבות מחמירות ובנוסף בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הורים, שימו לב: צעיר במצב קשה עם נזק נוירולוגי ושיתוק ברגליים בשל שימוש בגז קצפות

בוודאי הבחנתם במיכלי המתכת מפוזרות ברחבי הפארקים הציבוריים וחניונים מעת לעת | זוהי תופעה מסוכנת שנחשבת ל”תחביב” בקרב בני נוער ואנשים צעירים – אך מדובר בסכנת חיים | לאחרונה אושפז צעיר במצב קשה כתוצאה מהשימוש בגז קצפות כזה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן