Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישום: תושב נתניה תקף מספר פעמים את אמא שלו בדירתה בחדרה

אישום: תושב נתניה תקף מספר פעמים את אמא שלו בדירתה בחדרה

מואשם באיומים ותקיפה של אימו המתגוררת בחדרה. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד לאוניד ד’ (35), תושב נתניה, בגין איומים וכן מספר עבירות של תקיפה סתם, לאחר שעל פי החשד איים ותקף את אימו במספר אירועים שאירעו במהלך 2022.

על פי כתב האישום, בזמנים הרלוונטיים לכתב האישום, התגוררה אימו של הנאשם (בת ה-69) ברחוב חי טייב בחדרה. ב-14.6.22, לאחר חצות, העיר הנאשם את אימו משנתה וביקש ממנה כסף.

כשהשיבה כי אין לה כסף לתת לו, החל הנאשם לזרוק חפצים בבית. מיד לאחר מכן, לקח הנאשם מגבת, גלגל אותה וחנק באמצעותה את האם. הנאשם נאות לשחרר את אימו, רק לאחר שהסכימה לבוא עימו להוציא כסף. לאחר מכן נתנה לו את כרטיס האשראי ובזמן שהלך לכספומט, ברחה האישה מהבית.

במקרה נוסף, במועד שאינו ידוע במדויק, על רקע בקשתו של הנאשם לקבל מהאם כסף וסירובה, איים עליה כי יפגע בחייה בכוונה להפחידה, בכך שהצמיד סכין לצווארה. ובמקרה אחר תפס אותה בחולצתה, הכה אותה באגרופים לראשה ודחף אותה לקיר. אירוע זה הסתיים רק לאחר שאחת השכנות נחלצה להגנת האם. אירועים אלה מצטרפים לאירוע נוסף, שמועדו אינו ידוע במדויק, בו זרק הנאשם על אימו שלט של טלוויזיה, אשר פגע בראשה.

צילום ארכיון להמחשה: דוברות המשטרה

.

במקרה נוסף, תושב חדרה בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד שבשבת האחרונה גרם נזק למצלמות אבטחה בבניין העירייה בחדרה ואף ניסה לפרוץ למשרדי מחלקת הגבייה העירוניים.

במקרה אחר, רומן לויטן מחדרה, הנאשם כי חבט בראשו של גבר ערבי בהפרות סדר בשנה שעברה במהלך “שומר חומות” בצומת בנימינה – הורשע בגרימת חבלה בכוונה מחמירה ובהחזקת סכין, וזוכה מעבירת מעשה טרור שיוחסה לו בכתב האישום. לויטן, בן ה-34 מחדרה, הואשם בתקיפה של אדם ערבי בצומת ברניצקי בנימינה-אור עקיבא. כתב האישום נגדו, הוגש עוד  בחודש מאי הקודם לבית המשפט המחוזי בחיפה, וייחס לו עבירה של מעשה טרור.

כתב אישום הוגש בתחילת יולי נגד אליאב י’ מחדרה (19) בגין החזקת אגרופן או סכין שלא כדין. י’ מואשם שב-11.4 השנה, הוא היה ברחוב דוד המלך באור עקיבא ועשה שם דבר מה. באותם רגעים, הבחינו בו שני שוטרים, ו-י’ נצפה משליך מידו סכין יפנית כתומה ומברג פיליפס.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן