Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החשד לתקיפת יעקב אדרי: תושב אור עקיבא שלמה ברדוגו הורחק מראש העיר ומכחיש כי תקף: “תקפו אותי”

משטרת חדרה. צילום: מגדלור ניוז

שלמה ברדוגו, תושב אור עקיבא, יצר באמצע השבוע קשר עם מערכת מגדלור ניוז, זאת בעקבות הפרסומים על תקיפת ראש העירייה של אור עקיבא – יעקב אדרי, והודעת המשטרה בנושא.

 

ברדוגו, דמות מוכרת בעיר, אמר כי הוא התושב מהסיפור, אך הכחיש את הפרסומים כאילו הוא תקף את ראש העיר. כזכור, ביום רביעי האחרון (17.7) נודע כי ראש העיר הותקף סמוך לביתו. את הידיעה הוציאה המשטרה בעצמה ועדכנה  כי היא עצרה בתום סריקות, תושב אור עקיבא בחשד שתקף את ראש העירייה יעקב אדרי.

בינתיים, דיווחו אנשיו של ראש העיר, כי על ברדוגו נאסר ליצור עם אדרי קשר במשך כ-30 יום וכי הוא נשלח למעצר בית למשך 5 ימים. הדבר לא אושר על ידי המשטרה באופן רישמי עד למועד פרסום הידיעה.

 

ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי

מקורבים לאדרי ציינו השבוע כי “ראש העיר מאוד כועס שהמשטרה שיחררה אותו , זו פעם שלישית שהוא תוקף אותו וזה עניין של זמן חלילה שהוא לא יתקוף אותו שוב”.

התושב: “אמרתי לו ‘יעקב בלי אלימות’. לאחר מכן הבטיח מה שהוא מבטיח מזה שש שנים –  ‘אני אעזור לך לקבל דירה מעמידר ואני אחזיר את אשתך שפוטרה לאחר מחלת מקצוע

אך כאמור, ברדוגו מכחיש ומסר את תגובתו לאירוע. “ביום שישי ה-12/7 זימן אותי ראש העיר יעקב אדרי לספריה העירונית אך שהגיע החל לתקוף אותי כיביכול בצחוק”, מסר ברדוגו ל’מגדלור ניוז’.

התושב הוסיף: “אמרתי לו ‘יעקב בלי אלימות’. לאחר מכן הבטיח מה שהוא מבטיח מזה שש שנים –  ‘אני אעזור לך לקבל דירה מעמידר ואני אחזיר את אשתך שפוטרה לאחר מחלת מקצוע שזה תאונת עבודה בלי שום סיבה מוצדקת. תבוא אלי יום ראשון ונטפל בכל’.

“ניגשתי לעירייה, מנהלת הלשכה קיבלה הנחיות והחלה לטפל בי. ביום שני הודיעה לי שאני לא זכאי לדירה ושאין עבודה לאשתי. נסעתי לכיוון חדרה ומשמיים יעקב בא מולי. אותתי לא באורות והוא עצר. שאלתי אותו מה קרה למה נהפכת עלי? אמר לי ‘תסתלק מפה, לא רוצה לדבר איתך’ ונסע לכיוון ביתו.

“נסעתי אחריו עצרנו ליד בתו ברחוב האצ”ל וירדנו מהרכבים. יעקב ניגש אלי דחף אותי ואמר לי ‘תסתלק מכאן’. מיד והחל להכות אותי ולחנוק אותי. בלית בררה להציל את עצמי נתתי לו אגרוף והוא נפל עזרתי לו לקום ובקשתי ממנו להירגע אך הוא המשיך לתקוף אותי לעניי אשתו ואשתי בלי שום סיבה מוצדקת. הודעתי לו שאני הולך להגיש תלונה במשטרה ונסעתי מהמקום למשטרת חדרה. עוכבתי לארבע שעות עד שיגיעו המצלמות ושם ראו ברור מה קרה בדיוק נתן לאמת דברי אלה על ידי יולנדה, אישתו, אישתי, מצלמות עיר ללא אלימות ומשטרת חדרה”.

מעיריית אור עקיבא נמסר לאחר האירוע ביום רביעי: “התוקף הגיע מספר פעמים לעיריית אור עקיבא ודרש מראש העיר לסדר לו דירה ועבודה, הוסבר לו שאין זה מתפקידה של העירייה לתת דירות ואין לראש העיר אפשרות להעסיקו. היום בבוקר הוא רדף אחרי ראש העיר עד לכניסת ביתו תוך שהוא מאיים מקלל ומגדף אותו במילים קשות. לאחר מכן הוא תקף את ראש העיר דחף אותו ונתן לו אגרוף לפנים תוך שהוא מפיל אותו על הריצפה. ראש העיר נזקק לטיפול רפואי וטופל על ידי רופא המשפחה ד”ר גרה, בקופת חולים אור עקיבא”.

יש לציין כי בשנים האחרונות הותקף אדרי מספר פעמים, בין היתר בשכונת היובל ואף ספג איומים לטלפון האישי שלו. בחודשים האחרונים הלין אדרי על ההסתות נגדו ברשתות החברתיות, בין היתר על ידי יוזרים פיקטיביים. אדרי אף העביר ביקורת על חברי המועצה ואנשי עיר שלא גינו עוד בתחילת ההסתות את הנושא. בהמשך, יצאו חלק מחברי המועצה בגינויים נרחבים בעניין, בין היתר בישיבות מועצה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן