Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אות שר החינוך לנוער מתנדב הוענק לרום בהר מפרדס חנה-כרכור

אות שר החינוך לנוער מתנדב הוענק לרום בהר מפרדס חנה-כרכור




תלמיד כיתה י”ב בתיכון החקלאי פרדס חנה-כרכור, רום בהר, זכה השבוע ב’אות שר החינוך לנוער מתנדב ע”ש אלעד ריבן’. תעודת ההצטיינות הוענקה לבהר בטקס חגיגי  במעמד מנכ”ל משרד החינוך במחוז חיפה ד”ר סער הראל, מנהלת מנהל חברה ונוער מחוז חיפה עינב שוורץ, אמו של אלעד ריבן ז”ל, ד”ר צביה ריבן ומפקחים רשותיים במחוז חיפה.

בהר חבר במועצת הנוער היישובית הוא חניך מצטיין בתנועת של”ח,  מתנדב בתנועה מכיתה ח’, פעיל בהדרכה, בקליטה של חניכים חדשים, מוביל את כל הטיולים אשר מגלה בתפקידו מנהיגות. עם השנים הפך למדריך מקצועי שמוביל את כל התנועה ברשות ובנוסף הצטרף להובלה ברמה המחוזית. רום אוהב לתת מעצמו והוא עושה זאת מכל הלב  הנתינה ניצבת לפניו לפני הכל ומכריו מספרים עליו כי הוא מקבל כל אחד במאור פנים ובאהבה רבה. מעורבותו ניכרת בהיבט החברתי והקהילתי- בהובלה של פעילויות בית ספריות וקהילתיות,  מעורבותו הינה  מלאה, ערכית וחסרת פשרות. 

בטקס נכחו מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול, מנהלת התיכון החקלאי, מפקחת משרד החינוך, מלי מלכה, נטע קוסובסקי, מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף, ג’ודי בנר, הוריו ואחיו של רום.

 



ראש המועצה הגר פרי יגור ביקשה להזמין את רום למליאת המועצה להענקת תעודת הוקרה גם מטעם הרשות. פרי יגור מסרה: “אנחנו גאים ברום על העשייה החברתית והקהילתית הנרחבת והמרשימה ביחס לכל גיל ובוודאי עבור נער צעיר ומלא מוטיבציה כרום. הערכתנו העמוקה על המנהיגות, הדוגמא  האישית ועל הערכים היפים שמשקפת פעילותו. התנדבותו מבטאת הצטיינות ותרומה חברתית כדרך חיים! לכולנו יש מה ללמוד ממנו. יישר כוח”.

מנהלת אגף החינוך, אילנה זגול: “ברכות והערכה לרום על קבלת אות ההצטיינות במעמד מכובד זה. חינוך איכותי הוא לפני הכול חינוך ערכי המעניק לתלמידים בסיס איתן להיותם בוגרים עצמאיים מעורבים ותורמים בקהילה. התנדבותו של רום יוצאת דופן בהיקפה ובתחושת המחויבות האישית העמוקה שמניעה אותו. אני מאמינה כי גם בהמשך הדרך יובילו אותו ערכיו  ובגרותו להיות חלק מרכזי ומוביל בקהילה ולהצטיין בכל תחום. עלה והצלח”. 

מנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף החינוך, ג’ודי בנר, ציינה: “רום הוא בהחלט חניך מצטיין ובולט. העשייה החברתית היא חלק בלתי נפרד משגרת יומו והוא משקיע בכך שעות רבות. המוטיבציה הפנימית לתרום מביאה אותו להשתלב באפיקים רבים של עשייה-מועצת נוער, תנועת של”ח, בית ספר, בקהילה והוא אף יוזם פעילויות. מנהיג אמתי. אני גאה בו וגאה בעובדה כי הוא מייצג  נאמנה ומשקף את איכותו של הנוער הנהדר שיש לנו פה בפרדס חנה כרכור”. 



תיכון חקלאי פרדס חנה || צילום ארכיון

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן