Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישום: עבריין מורשע מאור עקיבא חזר לסורו, פרץ למספר כלי רכב וגנב אשראי

אישום: עבריין מורשע מאור עקיבא חזר לסורו, פרץ למספר כלי רכב וגנב אשראי

שרון, עבריין מורשע מאור עקיבא, מואשם במספר מקרי פריצה וגניבה מרכב בחודש מאי האחרון * על פי המשטרה, כנגד הנאשם קיימות ראיות לכאורה כי ביצע את העבירות המיוחסות לו בהן הודעות המתלוננים, דגימות דנ"א מדם השייכות למשיב, דו"ח מסכם של מז"פ ועוד

חזר לסורו: עבריין מורשע מאור עקיבא מואשם במספר מקרי פריצה וגניבה מרכב. כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה נגד שרון א’ (36) תושב אור עקיבא, בגין מספר אירועים בהם הוא חשוד בפריצה וגניבה מרכב, שימוש באמצעי תשלום בכוונה להונות והחזקת סכין שלא כדין.

על פי כתב האישום במקרה אחד, שארע בתאריך 7.5.2022 בשעה 18:30 או בסמוך לכך, החנה בעל רכב, מסוג סיאט, את רכבו ברחוב מור באור עקיבא. בהמשך אותו היום, בשעה שאינה ידוע במדויק, בין 18:30-20:00, התפרץ הנאשם לרכב על ידי ניפוץ שמשת חלון הרכב הימני הקדמי, הוריד את שמשת החלון בדלת הימנית האחורית ופתח את הדלת.

במקרה זה נטל הנאשם מהרכב את תיקו של בעל הרכב ובו מחשב נייד של ASOS, מטען למחשב הנייד, עכבר ואוזניות Air Pods. סה”כ שווי הרכוש הגנוב כ-6,100 שקלים. על פי הודעת בעל הרכב, כאשר חזר לרכבו כעבור שעה וחצי, הבחין בחלון הרכב מנופץ וכי תיקו האישי נגנב ביחד עם הרכוש שהיה בו.

במקרה נוסף, שארע בתאריך 8.5.2022 בשעה 16:45 או בסמוך לכך, החנתה בעלת רכב, מסוג שברולט, את רכבה בחניון הציבורי במתחם הקניות “מול החוף ויליג” בחדרה. כמה דקות לאחר מכן, התפרץ הנאשם לרכב, באופן שאינו ידוע במדויק, פתח את דלת הנהג והתיישב ברכב.

צילום ארכיון: חפ”ק

באותן הנסיבות, נטל הנאשם מהרכב את תכולת הארנק של בעלת הרכב, שכלל כרטיס בנקט, כרטיסי אשראי וכן 400 שקלים במזומן. בהמשך לכך, ביצע הנאשם משיכות כסף מזומן ממכשיר כספומט שהיה במתחם הקניות. סה”כ משך הנאשם כ-5,000 שקלים מכרטיס אחד ועוד כ-2,000 שקלים מכרטיס נוסף. על פי הודעת בעלת הרכב, כאשר חזרה לרכב לאחר כעשר דקות, ראתה כי תיקה האישי נמצא במושב הקדמי על אף שהשאירה אותו במושב האחורי וכן מסרה כי נגנבו כרטיסי החיוב שלה ולאחר בדיקה נמצא כי בוצעו משיכות מכספומט בסך כולל של למעלה מ-7,000 שקלים.

בהמשך כתב האישום נטען כי בתאריך 21.5.2022 בשעה 22:30 לערך, נתפס ונעצר הנאשם ברחוב שילובסקי באור עקיבא, כאשר בחיפוש שנערך על גופו נמצא כי החזיק סכין במכנסיו

כאמור, מלבד כתב האישום, המשטרה הגישה נגד הנאשם גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים: “המבקשת תטען כי מסוכנות המשיב נלמדת נוכח ביצוע העבירות המיוחסות לו, העובדה כי העבירות בוצעו לאור יום, במקומות ציבוריים לנגד עיני עוברים ושבים, תוך שנגנב רכוש יקר ערך; עברו הפלילי המכביד של המשיב והעובדה שלחובתו מאסר על תנאי חב הפעלה ממושך; העובדה כי נעשו ניסיונות רבים לאתר את המשיב לאחר שהוצא נגדו צו מעצר”.

על פי המשטרה, כנגד הנאשם קיימות ראיות לכאורה כי ביצע את העבירות המיוחסות לו בהן הודעות המתלוננים, דגימות דנ”א מדם השייכות למשיב, דו”ח מסכם של מז”פ, מזכרים ניסיונות איתור של המשיב, גרסת המשיב שנשללה על ידי המתלונן, דו”ח פעולה בהתייחס למעצרו, הודעת חוקר ממחלקת ביטחון חברת האשראי ותדפיסי המשיכות שבוצעו מכרטיסי החיוב של המתלוננת, סרטונים ממצלמות אבטחה ועוד. בנוסף, לנאשם גיליון הרשעות קודמות בעבירות פריצה לרכב, גניבה מרכב, חבלה במזיד ברכב וכן עבירות רכוש, סמים ואלימות, בגינן אף ריצה תקופות מאסר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן