Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור עקיבא: עתיד חינוכי זוהר בידינו!

אור עקיבא: עתיד חינוכי זוהר בידינו!

החזון שלנו: מערכת חינוך פורצת דרך, המעצימה כל תלמיד ותלמידה, ומעניקה להם את הכלים להצליח בעולם המשתנה

ילדי אור עקיבא הם אור גדול, עתיד מזהיר של יצירתיות, חדשנות ותקווה. אנו, סיעת חזון והגשמה, מאמינים שחינוך איכותי הוא המפתח להגשמת הפוטנציאל האדיר הטמון בכל ילד וילדה.

החזון שלנו: מערכת חינוך פורצת דרך, המעצימה כל תלמיד ותלמידה, ומעניקה להם את הכלים להצליח בעולם המשתנה.

התחייבותנו:

מצוינות אקדמית: נגדיל את תקציב החינוך פר תלמיד ב-25%. תקציב זה יאפשר לנו להשקיע בפדגוגיות חדשניות, תמיכה פרטנית, תוכניות מצוינות, הכשרה מקצועית ועוד. אנו שואפים להרחיב את תוכניות מצוינות בתחומים מגוונים, ונפתח צוהר לעולם המדע, הטכנולוגיה, האמנות והספורט. בנוסף, הגישה שלנו שמה דגש לא רק על מצוינות אקדמית אלא גם על הצמיחה החברתית, הרגשית, הפיזית והיצירתית של כל תלמיד. באמצעות חינוך מקיף, אנו שואפים לטפח ביטחון, חוסן ואמפתיה, מכינים את בני הנוער שלנו לאתגרים העומדים לפנינו.

הכשרה לעתיד: בעולם דיגיטלי יותר ויותר, אנו מאמצים טכנולוגיה כדי לצייד את התלמידים שלנו במיומנויות חיוניות לעתיד. על ידי שילוב טכנולוגיה בתכנית הלימודים ואימוץ מתודולוגיות הוראה חדשניות, אנו מעצימים את התלמידים שלנו להפוך ליוצרים פעילים ולאזרחים דיגיטליים אחראיים. נעודד הכשרה מקצועית בתחומי הסייבר וההייטק, תוך שיתוף פעולה עם חברות ומוסדות אקדמיים מובילים. נכשיר את ילדינו למקצועות העתיד, ונפתח להם דלתות לעולם של הזדמנויות.

העשרה וחוויה: אנו מחויבים ליצור סביבה מכילה החוגגת את השונות ומקדמת שוויון. לכל תלמיד, ללא קשר לרקע או יכולת, מגיעות הזדמנויות שוות ותמיכה להצליח. נאפשר מגוון רחב של תוכניות העשרה, ונפתח צוהר לעולמות מרתקים. ילדינו ילמדו מוזיקה, אמנות, ספורט, מדעים ועוד, תוך התחשבות בצרכים וברצונות האישיים.

משה ביטון בפתח בית ספר רוטשילד בתחילת שנת הלימודים. צילום: מטה הרשימה

יזמות וחדשנות: נשלב את עמותת יוניסטרים בבתי הספר, ונפח רוח יזמית בילדינו. נאפשר להם לפתח רעיונות עסקיים, לנהל מיזמים חברתיים ולקחת חלק בפרויקטים ייחודיים.

חינוך מותאם אישית: מתוך הכרה בחוזקות ובצרכים הייחודיים של כל תלמיד, אנו דוגלים בגישות למידה מותאמות אישית. על ידי אימוץ שיטות הוראה חדשניות ומינוף טכנולוגיה, אנו ניצור סביבה שבה הסקרנות משגשגת, חשיבה ביקורתית פורחת, ואהבת הלמידה מתקיימת. נפתח אפשרויות ללימוד בשיטות חינוך אלטרנטיביות, כגון חינוך מונטסורי, ונשים דגש על גישות חדשניות. נאפשר להורים ולתלמידים לבחור את מסגרת הלימוד המתאימה ביותר עבורם.

שותפות חזקה: אנו מאמינים בכוחה של קהילה. על ידי יצירת שותפויות חזקות עם הורים, ארגונים מקומיים, עסקים ומוסדות להשכלה גבוהה, אנו מעשירים את החוויה החינוכית ומבטיחים מעבר חלק להשכלה נוספת או לכוח העבודה. נעודד שיתוף פעולה פתוח ושקוף בין ההורים, התלמידים, הצוותים החינוכיים והעירייה. נקיים פורומים ודיונים משותפים, ונקבל החלטות יחד, מתוך ראייה כוללת של עתיד החינוך בעיר.

חינוך מיוחד: נדאג להקמת מסגרות חינוכיות מותאמות לילדים עם צרכים מיוחדים. נשלב את הילדים באופן מלא בחיי הקהילה, ונבטיח שכל ילד ירגיש שייך ומוערך.

צוותים מקצועיים:  אנו מבינים את התפקיד המרכזי שממלאים מחנכים בעיצוב מוחות צעירים. המחויבות שלנו היא לספק פיתוח מקצועי מתמשך, תמיכה ומשאבים למורים שלנו, לטפח תרבות של שיתוף פעולה, חדשנות ומצוינות. נשקיע בפיתוח מקצועי מתמיד של הצוותים החינוכיים, ונבטיח שיהיו להם הכלים הדרושים להוביל את ילדינו להצלחה. נאפשר להם ללמוד שיטות הוראה חדשניות ולהשתמש בטכנולוגיות מתקדמות.

תמיכה וחיזוק: נקים מועדוניות להעשרה של הילדים לאחר שעות הלימודים, ונספק סיוע בשיעורי בית ותמיכה לימודית וחברתית.

ועדת חינוך: אנו מאמינים בתרבות של שיפור מתמיד ואחריות. באמצעות קבלת החלטות מונעות נתונים ולולאות משוב שיתופיות, אנו מבטיחים שהתוכניות והפרקטיקות שלנו מגיבים לצרכים המתפתחים של התלמידים והקהילה שלנו. נקים ועדת חינוך עירונית בהשתתפות נציגי ההורים, התלמידים והמורים. הוועדה תשמש כבמה פתוחה לשיתוף פעולה וקידום יוזמות חינוכיות חדשות.

דלת פתוחה: נקיים מפגשי “דלת פתוחה” שבהם יוכלו התושבים להגיע להשמיע את דעתם על מערכת החינוך, לנסות לקדם יוזמות ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד החינוך באור עקיבא.

יחד, יד ביד, נבנה עתיד חינוכי זוהר עבור ילדי אור עקיבא!

הצטרפו אלינו במסע להגשמת חזון חינוכי פורץ דרך!


הגיע הזמן להדליק את האור ולהביא את ההצלחה והניסיון לאור עקיבא💡

אם יש לכם איזשהו ספק או התלבטות אני זמין תמיד עבורכם – משה, 053-771-0371 💙 | עוד ממשה ביטון, הקליקו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן