Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מכתב נשלח לעיריית אור עקיבא: “מתי בפועל תתבצע הריסת הבניינים בשז”ר במסגרת פינוי-בינוי?”

מכתב נשלח לעיריית אור עקיבא: “מתי בפועל תתבצע הריסת הבניינים בשז”ר במסגרת פינוי-בינוי?”

שמאילוב כתב למ"מ ראש העיר ולתושבים כי "המאבק טרם הסתיים ועלינו להמשיך לפעול ולעקוב אחר הנעשה ולדאוג לכך שהאחראיים בעיריה לא יתקעו את התוכנית. חייבים ליישם את התוכנית, בכל מחיר, המאבק היום הוא למען עתיד ילדינו, אסור לתת להם להמשיך להרדים אותנו כפי שעשו לנו מספר עשורים"

חבר מועצת העיר אור עקיבא, עורך דין נוח שמאילוב, שלח לאחרונה מכתב למ”מ ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה, בדרישה להבין היכן עומד נושא “פינוי בינוי” של שכונת שז”ר.

“לתושבי שכונת שז”ר מגיע לדעת את המועד המדויק לתחילתו של פרויקט פינוי בינוי”, אמר שמאילוב. “לאחר עשרות הצעות לסדר יום אשר הגשתי כחבר מועצת העיר לאישור וקידום פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, בתאריך 20/10/2021 אושרה לבסוף הצעתי לקידום ואישור פרויקט פינוי בינוי בשכונת שז”ר, פרויקט שחיכו לו תושבי השכונה עוד משנת 1995.

“אך המאבק טרם הסתיים ועלינו להמשיך לפעול ולעקוב אחר הנעשה ולדאוג לכך שהאחראיים בעיריה לא יתקעו את התוכנית. חייבים ליישם את התוכנית, בכל מחיר, המאבק היום הוא למען עתיד ילדינו, אסור לתת להם להמשיך להרדים אותנו כפי שעשו לנו מספר עשורים.

בישביל לפזר את הערפל הפעלתי את סמכותי כחבר מועצת העיר והגשתי שאילתא לראש העיר, לקבלת מועד מדויק לתחילת הריסת הבניינים וביצוע הבניה בפועל. אני פונה מכאן לכל תושבי אור עקיבא להצטרף אלינו למאבק החשוב הזה כי ביחד אנחנו נוכל אנחנו יותר חזקים מהם”.

בשנים האחרונות נעשים מאמצים להתניע את “פינוי בינוי” שז”ר, אך אחת החברות שהייתה אמונה על הפרויקט “NSA” חווה בשבוע האחרון משבר קשה לאחר הירצחו של בעלי החברה ניסים אסייג ז”ל, ולא ברור האם התוכניות כרגע יוקפאו או יימשכו. בעבר פרסמנו ממצאי דוח מהנדס בניין,, שסקר ומצא 14 בנייני מגורים “אדומים” המחייבים טיפול מיידי, לצד בניינים אחרים שדורשים טיפול, הם לא נורה אדומה. הם הבהוב של אור חזק מאוד לכולנו, כחברה.

נזכיר כי בשבוע שעבר (4.1) החלו עבודות לתחזוקת חלק מהמבנים הישנים והמסוכנים בשכונה. נציגים מחברת תדהר הגיעו למספר בניינים בשכונה, והחלו בפעולות לחיזוק מבנים מתפוררים וישנים. החברה הקצתה כספים לטובת הפרויקט, בניינים בהם מתוכנן מזה שנים פרויקט פינוי-בינוי.  מדובר בכספים שתרמה החברה והופקד לחשבון הבנק של נציגות הדיירים.

בניין אחד בשז”ר באור עקיבא מספיק כדי לצעוק: הצילו // טור דעה

כך הם חיים שם, הרבה מאוד שנים. כך הם מעבירים יום ועוד יום בתקווה שזה לא יהיה היום שבו הכל קורס. הליקויים שנמצאו בבנייני המגורים בשכונת שז”ר בעיר הם כל כך חמורים, זועקים, מסוכנים, יש שיאמרו “מטורפים” * איתי טטרו על השכונה באור עקיבא שהולכת ומתפרקת. לטור המלא >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

פיגוע ירי בעמק חפר: בנס לא היו נפגעים במטח משטחי הרשות [📹]

המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר | ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול: “האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן