Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

3 צעירים מחדרה נעצרו בחשד לתקיפה קשה ואיומים במהלך ל”ג בעומר

3 צעירים מחדרה נעצרו בחשד לתקיפה קשה ואיומים במהלך ל”ג בעומר

השלושה היו מעורבים על פי החשד באירוע אלים ברחוב הרמב"ן בשכונת הפועל המזרחי בחדרה * "החשוד הגיע יחד עם אחר ותקפו את הקורבן, גרמו לו לחבלות של ממש" * הקורבן אושפז

3 צעירים מחדרה, בני 21, 29 ו-32,  המוכרים למשטרה, נעצרו בחשד כי היו מעורבים בתקיפה וגרימת חבלות באירוע אלים בעיר.
החשוד, ס”כ (21), נעצר ראשון במסגרת החקירה על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי ב-8.5, בשעות הבוקר, היה מעורב באירוע אלים ברחוב הרמב”ן בשכונת הפועל המזרחי בחדרה. לאחר חקירה ראשונית, הוא נכלא והובא לדיון בבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבוע, כשיחסה לו עבירות של איומים ותקיפה וחבלה ממשית. הוא אף נעצר לאחרונה בתיק חשד לאיומים על פקחי עיריית חדרה.

בדיון סיפר נציג המשטרה על נסיבות המקרה. “מדובר באירוע שהתחיל בשעה 09:30, בחדרה, החשוד הגיע יחד עם אחר ותקפו את הקורבן, גרמו לו לחבלות של ממש. בעקבות כך, נאלץ הקורבן להתאשפז במשך חמישה ימים בבית חולים ועבר סדרת טיפולים”.

מהדיון עלה כי התלונה בגין האירוע האלים הוגשה רק השבוע. עוד טענה המשטרה, כי זהות חלק מהמעורבים אחרים ידועה. נכון למועד הדיון הראשון, החוקרים טרם בדקו האם יש מצלמות בזירת האירוע.  בתוך כך, סנגורו , עו”ד יניב דניאל, הכחיש כל קשר של מרשו וטען כי הקורבן הוא שכנו של החשוד ויש ביניהם היכרות רבת שנים. לדבריו, גם היו  אירועים קודמים שלא הבשילו לשום דבר ותמוהה לדבריו שעכשיו הקורבן מסר תלונה.

כך או כך, השופט יניב הלר, האריך בתום הדיון את מעצרו של החשוד ביממה. למחרת הובא החשוד לדיון נוסף בעניינו והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו פעם נוספת. בפתח הדיון מסר נציג המשטרה פרטים נוספים על האירוע. “החשוד תקף את האדם באירוע ל”ג בעומר, גרם לו לפציעות חמורות ואיים על אותו קורבן בסכין שידקור אותו.  באירוע היו מספר רב של אנשים”.

במהלך הדיון ציין נציג המשטרה כי נגבו מספר עדוית מאנשים שנכחו באירוע האלים. אולם, המשטרה סירבה לחשוף האם העדויות מחזקות את החשד. סנגורו שב והכחיש כל קשר של מרשו לאירוע.

בתום הדיון, השופט יניב הלר קבע כי בחומר שהתווסף יש בו כדי לעבות את החשד ולקשור את החשוד. כמו כן, קבע השופט כי קיימת מסוכנות וחשש משיבוש. נוכח קביעות אלו, מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים נוספים.  יש לציין כי החשוד נעצר ימים ספורים לפני מעצרו הנוכחי בתיק של איומים על פקחי עיריית חדרה וירי לעבר אחד מהם, אך תיק זה לא הבשיל לכתב אישום והוא שוחרר.

בתוך  כך,  אתמול נעצר חשוד נוסף – ב”פ (32). לאחר חקירה ראשונית, הוא הובא לדיון בעניינו בערב חג שבועות בבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. סנגורו של החשוד, עו”ד רותם כהן, הכחיש את המיוחס למרשו ואף טען כי מרשו הגן בגופו על הקורבן. “אדם שכל חטאו היה להתערב באלימות כלפי אדם מבוגר, להגן עליו בגופו”. חרף טענה זו  נציג המשטרה טען מנגד כי הדבר אינו עולה מעדויות שנגבו. בתום הדיון,  השופט לירן חיים, קבע כי קיים חשד סביר והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

לאחר מכן נעצר החשוד השלישי – ש”א (29). המשטרה ביקשה בערב חג השבועות מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו, אך נוכח העובדה כי סנגורו הפרטי של החשוד לא יכל להתייצב לדיון, בין היתר נוכח הסמיכות לכניסת החג,  הסכים החשוד כי לא יתקיים דיון מהותי בחשדות אלא מעצרו יוארך עד 28.5.
ביום ראשון, 28.5, שוחררו השלושה ממעצר בתנאים מגבילים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן