Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עונשי מאסר לשני תושבי חדרה בפרשת האונס באילת: “הובילו בת 16 במצב מעורפל לחדר במלון”

עונשי מאסר לשני תושבי חדרה בפרשת האונס באילת: “הובילו בת 16 במצב מעורפל לחדר במלון”

כתב האישום שהוגש בספטמבר 2020 ייחס עבירת האונס לארבעה נאשמים, והשאר הואשמו בעבירות סיוע לאונס, אי-מניעת פשע ועוד | השופטים: "העולה מצפיה בסרטונים המתעדים את המתרחש במסדרון בדקות אלו מטריד ועצוב, ומשקף אובדן דרך של נערים צעירים"

האונס במלון הים האדום באילת: 36 שנות מאסר יחד לאיסי רפאילוב (בן 31), ואיליזיר מאירוב (בן 30) מחדרה, שהורשעו באונס קבוצתי של נערה במלון בשנת 2020. רפאילוב נידון לעונש מאסר ממושך של 22 שנה ואילו מאירוב ל-14 שנים. עונשם של שני קטינים נוספים שהורשעו בעבירות אונס ייגזר בהמשך.

בחודש ספטמבר 2023, הרשיע בית המשפט המחוזי בבאר שבע את ארבעת הצעירים – 2 מהם מחדרה, באונס בנסיבות מחמירות של נערה במלון “הים האדום” באילת לפני שלוש שנים. שישה צעירים נוספים שהיו מעורבים במעשים הורשעו בתיק – ארבעה מהם בסיוע לאונס, אחד במעשים מגונים וצעיר נוסף בשידול למעשים מגונים. טרם נמסר גזר דינם.

שלושה מהמורשעים בפרשה שאירעה באוגוסט 2020 הם איסי רפאילוב (בן 31), ואיליזיר מאירוב (בן 30) שניהם מחדרה, וכן אושר שלמה (22) תושב הדרום. הם הואשמו שהובילו את הנערה, אז בת 16, במצב מעורפל לחדר המלון ואנסו אותה. יחד עמם הורשעו גם שני אחים תאומים שהיו אז בני 17. שמותיהם אסורים בפרסום משום שהיו קטינים בעת שאנסו את הנערה.

כתב האישום הוגש ב-2.9.2020 לאחר שהפרשה התפוצצה ב-19.8. אז נערה בת 16 התלוננה במשטרה בטענה שנאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים בבית מלון באילת, בעת שהייתה בחופשה במקום. בעוד שבתחילה סברו כי מדובר ב-30 גברים שהשתתפו במעשה המזעזע, בהמשך ירד המספר ל- 11 מעורבים.

על פי האישום שהוגש, הנערה הגיעה למלון לבקר את אחד הנאשמים. המתלוננת וחברותיה עלו לחדר שלו, שם שהו הנאשמים האחרים. נטען כי היא שתתה אלכוהול עד לערפול חושיה. רפאילוב הציע להגיש לה עזרה. אז הכניס אותה לחדר והחל על פי האישום לתקוף אותה מינית. בשלב כלשהו קרא רפאילוב למאירוב לבוא לחדר, והאחרון אנס אותה גם כן.

עוד כתבות במגדלור ניוז >>

בית המשפט הרשיעה כאמור עוד שישה צעירים בעבירות מין בשל עידוד האנסים ומתן לגיטימציה ורוח גבית למתרחש בחדר. השישה לא קיימו מגע מיני ישיר עם הנערה, אך “במהלך מעשי האינוס נכחו בחדר או הציצו לתוכו, עודדו, צחקו ונתנו להם רוח גבית”.

הרכב השופטים בראשות השופטת יעל רז לוי, גילת שלו ואהרון משניות, ציינו כי “העולה מצפיה בסרטונים המתעדים את המתרחש במסדרון בדקות אלו מטריד ועצוב, ומשקף אובדן דרך של נערים צעירים, והתפרקות מכללי מצפון ומוסר בסיסיים. ההתלהבות, הצחוקים וגילויי ה’כבוד’ וההערכה שקיבלו שניים מהנאשמים בעת ולאחר שאנסו את המתלוננת, מלמדים על האווירה הרעילה של ביזוי, זלזול והחפצת המתלוננת, ששררה בחדר ובסביבתו”.

בהתאם לכך, איסי רפאילוב הורשע בשני מעשי אונס ושתי עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות.
איליזר מאירוב ושני קטינים נוספים הורשעו בעבירות אונס ואונס בצוותא עם אחרים.
ארבעה נאשמים נוספים הורשעו בסיוע לאונס ושלושה מתוכם גם במעשים מגונים.
נאשם אחד הורשע בגין מעשים מגונים ונאשם נוסף בשידול למעשים מגונים בנסיבות מחמירות.

עדכון ראשון: 30.8.20, 18:58
עדכון שני: 2.9.20, 15:09
עדכון שלישי: 27.9.23, 19:22

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן