Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

עיריית אור עקיבא: גזבר העירייה ולרי שבנוב החליט לעזוב | זו הסיבה

גזבר עיריית אור עקיבא, ולרי שבנוב, החליט להתפטר מתפקידו. על פי דיווחים שמתקבלים בימים האחרונים, שבנוב הביע את רצונו לעזוב את התפקיד, כאשר הרקע לעזיבה היא אישית ומשפחתית. שבנוב אמר למגדלור ניוז כי “היחסים עם כלל העובדים וכל נבחרי הציבור – טובים מאוד עד לרגע זה”.

שבנוב עבד בעיריית אור עקיבא מספר לא קטן של שנים והפך להיות הגזבר שלה רק בשנים האחרונות. הוא למעשה עומד בראש המערכת הכספית של העירייה ואחראי על ניהול המערכת במסגרת החוק, הנהלים וההנחיות מגורמים מוסמכים. הגזבר נושא במספר תפקידים המוקנים לו במסגרת סמכויותיו ולרבות במסגרת מעמדו בארגון כעובד בכיר מתוקף האחריות.

בין היתר ניהל שבנוב את לשכת הגזבר, הנהלת החשבונות, חשבות, שכר, רכש ואספקה ועוד, והיה בין הגורמים המרכזיים בתוכנית ההבראה אותה החלה העירייה ב-2022-2023.

קראו גם >>
איפה תוכלו להדליק מדורה בל”ג בעומר באור עקיבא? | אלה המתחמים שאושרו
חריג: כתב אישום נגד 2 הורים מאור עקיבא על הפרת חוק חינוך חובה לילדם
אור עקיבא עוברת למוני חשמל חכמים; איך הם ישפיעו עלינו?

כמו כן, ממש בימים אלה אמורה העירייה לאשר את תקציב 2024 שלה, ולא ברור כיצד המאורעות האחרונים ישפיעו בגזרה זו.
יש לציין כי עיריית אור עקיבא טרם הוציאה הודעה רישמית בנושא.

שבנוב התייחס לפרסום המוקדם של מגדלור ניוז בעמוד האינסטגרם של האתר ואמר: “חשוב לי להדגיש כי היחסים של עיר ראש העיר, נבחרי הציבור והעובדים בעירייה הוא מצוין. ההחלטה לעזוב התבשלה אצלי תקופה ארוכה. בשנתיים האחרונות עברתי תקופה לא קלה, עוד בעירייה הקודמת. דיברתי על הרצון לעזוב בעקבות סיבות אישיות ומשפחתיות כבר אז, חלק מהסיבות כמו שאמרתי – ידועות לחבריי ומכריי, כולל ראש העיר והמנכ”ל. ניסיתי להמשיך כמה שאני יכול וכעת הבנתי שאני לא יכול להמשיך. אשאר בתפקיד עד למציאת מחליף וחפיפה מסודרת”.

דילוג לתוכן