Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מראה לכולם שאפשר | שלומית דהן מאור עקיבא: “השסע בעם מורגש – אבל חג הפסח מסמל שאנחנו עם אחד”

מראה לכולם שאפשר | שלומית דהן מאור עקיבא: “השסע בעם מורגש – אבל חג הפסח מסמל שאנחנו עם אחד”

"שלומית דהן, משתפת בגילוי לב על כך שיכלה גם לבחור אחרת, להישאר מרותקת למיטה ולחיות בחושך, אבל בזכות הנתינה והאור היא בוחרת בחיים ובחסד של אמת כל יום", ציינו בעמותת "מאיר פנים" בו היא מתנדבת

שלומית דהן מאור עקיבא נגעה במוות ושבה לחיים. בשנים האחרונות החלה דהן, החולה במחלת הדושן, הגורמת לניוון שרירים, להרצות על סיפורה האישי. אין ספק שהפרק החדש והמסעיר הזה בחייה ייכנס לתוך הסיפור המרתק, המרגש והמפליא אותו היא חווה.

כך – גם לקראת הפסח, ממשיכה דהן להפיץ הרבה אור ותקווה לחברה באור עקיבא ובישראל בכלל. לקראת החג – הכולל חלוקה של אלפי מנות במסגרת עמותת “מאיר פנים” בעיר בו היא מתנדבת, מספרת דהן כיצד התקופה הזו מעוררת בה צמרמורת, רגש והמון אהבה.

“ואמר רבי אלעזר: כל העושה צדקה ומשפט כאילו מילא כל העולם כולו חסד, שנאמר “אֹהֵב צְדָקָה וּמִשְׁפָּט, חֶסֶד ה’ מָלְאָה הָאָרֶץ” (תלמוד בבלי, סוכה מט)”, כתבה דהן בפוסט מרגש בפייסבוק.

“בהרגשה מתחיל האביב וחג הפסח מתקרב, הגוף שלי עובר צמרמורות,ואנדרלנין מטורף במיוחד לקראת החג הזה, מזה כ15 שנה אני משתדלת לעשות טוב לכל אחד/אחת שזקוק, לאהבה,עזרה,ולפעמים גם אוזן קשבת.

“במיוחד בימים האחרונים שהסשע בעם כל כך מורגש, לפני פוליטיקה,קואליציה,אופוזיציה ,דמקרטיה. אנחנו בני אדם-עם אחד יחיד והכי מיוחד. מתחברים שוב לקראת פסח כעם אחד שלא מראה חולשה מול האויבים שלנו, זכרו-עם אחד-ובורא אחד-אמונה היא הקודמת לשכל של האדם ,וכוח עצום.

“בכל יום אני מרגישה שאני נגאלת באופן עצמי מול הבורא,בורא עולם עושה איתי חסדים שהטבע לא מכיר ויודע. אין לי ספק שבזכות הנתינה לאחר,אני כאן כותבת עם שק דמעות בעיניים,מהתרגשות ואושר אמיתי”.

דהן כותבת עוד: “יכולתי לבחור אחרת ולא לראות את האור שנמצא כל יום בקצה, יכולתי להשאר מרותקת למיטה ,יכולתי לבחור בחושך, בזכות הנתינה והאור אני בוחרת בחיים ובחסד של אמת כל יום.

“עמותת מאיר פנים, אילנית חפוטה הבית השני שלי,זה המקום שאני צריכה להרגיש צמרמרת ואנדרלין לשם אני מתגלגלת,בקולי הצרוד מפעילה מתנדבים מסורים ורואה את העם האמיתי שלנו-עם ישראל-עם אחד…

“העמותה מבשלת ומחלקת אוכל חם בכל יום לאלפי משפחות שמאז הקורונה נפגעו בכל דרך אפשרית,העמותה דואגת לכלל האוכלוסיה שזקוקה לכל המשמע בעזרה.
חפוטי לב ענק שלי,תודה על הזכות להיות חלק מהמפעל חיים הזה, תודה על הזכות לתת לאחר,תודה על הלמידה,את המורת דרך הכי טובה שלי אחרי אבא ואמא,אוהבת אותך.

“עם ישראל,בואו להתנדב, ממחר ובמשך כל השבוע הזה והבא בעיקר אנחנו צריכים עזרה לחלק בבתים מצרכים ואוכל חם, צריכים מתנדבים עם רכבים,ולב ענק!
בואו תהיו חלק מעמותת מאיר פנים….. שזכה להאיר תמיד אמן”.

בעמותת מאיר פנים התרגשו מהמסר של דהן וציינו: “שלומית המדהימה, חיממת את הלב של כולנו! לקראת הפסח – המתנדבת האלופה שלנו, שלומית דהן, משתפת בגילוי לב על כך שיכלה גם לבחור אחרת, להישאר מרותקת למיטה ולחיות בחושך, אבל בזכות הנתינה והאור היא בוחרת בחיים ובחסד של אמת כל יום.

“בזכות הנתינה שלך, שלומית, כל יום באמת מרגיש כמו גאולה אמיתית! שתמשיכי להאיר כל החיים! המשיכו לתרום גם אתם ולהפיץ את הטוב, הכל בזכותכם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן