Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

במשרד הפנים לא מכחישים: ועדה קרואה לאור עקיבא עדיין על הפרק

על רקע בקשה נוספת של יאח”ה מבית המשפט להמשיך את תנאי הרחקתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, שנמצא בנבצרות מתפקידו כבר למעלה מ-8 חודשים, במשרד הפנים ממשיכים לבחון את ההתפתחויות בעיר. 

במשרד הפנים מסרו השבוע לפניית מגדלור ניוז, כי בקרוב תתקיים פגישה בלשכת מנכ”ל משרד הפנים, בה יוצגו המלצות מקצועיות ביחס לתפקוד הרשות ותתקבל החלטה להמשך פעולות משרד הפנים בנושא.

כזכור, כבר לפני כשלושה חודשים, פנתה התנועה לאיכות השלטון למשרד הפנים בבקשה כי יבחן הקמתה של ועדה קרואה לעיר. מנהלת המחלקה המוניציפלית בתנועה ציינה כי “המצב באור עקיבא הוא רע מאוד מבחינת מינהל תקין אבל בעיקר רע לתושבים: תושבים מספרים לנו שהקיפאון של העירייה מוביל לירידה באיכות החינוך שניתן, ללכלוך ברחובות, להיעדר תשומת לב מספקת לבינוי ופרויקטים עתידיים ועוד”.

במשרד הפנים עקבו בשבועות האחרונים אחר ההתפתחויות באור עקיבא, ועד כה נמנעו מלהתערב בנעשה בעיר, גם נוכח בחירתו של ממלא מקום ראש העיר הזמני שמחה יוסיפוב. עם זאת, כאמור, שוגרו למשרד מכתבים מהתנועה לאיכות השלטון וגם מעו”ד שלום שבתאי בדרישה להקמת ועדה קרואה לאור עקיבא.

בעיר ישנן דעות חלוקות בקרב תושבים ופעילי ציבור נוכח הצורך בהקמת ועדה שכזו והתערבות חיצונית. מצד אחד, רבים מייחלים לארגון מחדש של העירייה והחזרתה לתפקוד מיטבי באמצעות צדדים שלישיים, ואילו אחרים טוענים כי מנהיגי העיר יכולים לצלוח את המשבר ולהעלות את העיר על דרך המלך.

דילוג לתוכן