Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

על רקע מקרי האלימות בבית הספר אורט חקלאי בפרדס חנה-כרכור: בית הספר יפוצל ויוקם אחד חדש

על רקע מקרי האלימות בבית הספר אורט חקלאי בפרדס חנה-כרכור: בית הספר יפוצל ויוקם אחד חדש

במועצה בדקו והבינו כי המעבר של תלמיד כיתה ו' בבי"ס המונה בממוצע כ-500 תלמידים אל בי"ס שהוא פי ארבע בגודלו, הן בשטחו והן בכמות התלמידים – מהווה מעבר קשה שמביא איתו התמודדויות רב מערכתיות, פדגוגיות חינוכיות והתנהגותיות

כשברקע אירועי האלימות החמורים בבית ספר “החקלאי” בפרדס חנה-כרכור, מערכת החינוך במושבה צפויה להתחדש החל משנת הלימודים הבאה, תשפ”ג. 

למעלה מ-600 איש לקחו השבוע חלק בכנס מקוון שנערך לפתיחת בית הספר העל יסודי החדש. במהלך השנים האחרונות התגבשה ההבנה במחלקת החינוך במועצה כי כי לא ניתן להמשיך ולנהל בית ספר אחד עבור 2,000 תלמידים.

במועצה בדקו והבינו כי המעבר של תלמיד כיתה ו’ בבי”ס המונה בממוצע כ-500 תלמידים אל בי”ס שהוא פי ארבע בגודלו, הן בשטחו והן בכמות התלמידים – מהווה מעבר קשה שמביא איתו התמודדויות רב מערכתיות, פדגוגיות חינוכיות והתנהגותיות.

ראש המועצה הגר פרי יגור מציינת כי “עם כניסתי לתפקיד קיבלתי החלטה ביחד עם ממלא מקומי יואב קעטבי וכל חברי הנהלת המועצה ופורום החינוך היישובי לקדם תכנית אב אסטרטגית לחינוך. החלטה זו נבעה מהעובדה שהתכנית הקודמת נעשתה ב-2012 ונשענה על תחזיות אוכלוסייה של השנתיים שקדמו לה.

“כולנו יודעים שבעשור האחרון פרדס חנה כרכור הלכה וגדלה ועלתה על התחזיות וזה חייב ודרש מאתנו בחינה מחדש לרבות סוגיות של זרמי חינוך ומענים לכלל צרכי האוכלוסייה.

“אחת המסקנות הבולטות שעלתה מהתכנית היא הגידול הדרמטי הצפוי בעשור הקרוב בגילאי 13-18, לעומת גידול מינורי בקרב תלמידי בתיה”ס היסודיים. העבודה שהוכנה הפכה לתכנית עבודה אופרטיבית שבמסגרתה הצבנו יעד של בניה מחדש של חזון החינוך העל יסודי בפרדס חנה כרכור ולתוך כך קידמנו עם משרד החינוך השקעות בלתי רגילות בהיקף של עשרות מיליוני ש”ח בבינוי מוסדות החינוך שלנו ועוד היד נטויה”.

May be an image of ‎7 people, people sitting, indoor and ‎text that says '‎כרכור חנה פרדס שיש בבית הכי ..‎'‎‎

היא הוסיפה: “המטרה ששמנו לנגד עינינו היא לראות כל ילד וילדה. שכל אחד גם ידע שרואים אותו. גם הצוות החינוכי. להגדיל את המענה לפרט וזאת אפשר רק בהקטנת מוטת השליטה והגדלת מצבת כוח האדם ושדרת הניהול.

“אי לכך, החלטנו בתהליך חקר ולימוד עמוק ויסודי, בו לקחו למעלה מאלף איש חלק – מומחים, יועצים, הורים, מורים, מנהלי בתי”ס, משרד החינוך, רשת אורט ועוד ועוד – לפצל את ביה”ס ולהקים בי”ס על יסודי חדש צומח, שיתן הזדמנות שווה להצלחה”.

את הכנס השבוע הנחתה מנהלת אגף החינוך אוריה ירדני ולקחו בו חלק – מנהלת ביה”ס ד”ר נטע קוסובסקי, מנהלת חט”ב דנה אמסלם, טל רוטשטיין מטעם רשת אורט, מנהלת ביה”ס אלונים לימור סמואלוב כנציגת מנהלי בתיה”ס היסודיים, רזי שרון יו”ר הנהגת הורי ביה”ס החקלאי, ויקיר מאור, יו”ר הנהגת ההורים היישובית.

במהלך הכנס התייחסו המשתתפים לשאלות והוצגה צמיחת מערכת החינוך במושבה. “בקרב כל השותפים ישנה תמימות דעים למהלך, אשר יביא לשני בתי”ס קטנים שיאפשרו מענים אישיים לפרט. הנהלת המועצה, הצוות המקצועי ואנוכי נחושים להוביל את התהליך ולקדמו למען ילדי המושבה”, הוסיפה פרי-יגור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן