Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החלו העבודות בפארק הגדוד-פיק”א בפרדס חנה-כרכור

החלו העבודות בפארק הגדוד-פיק”א בפרדס חנה-כרכור

המועצה המקומית יצאה למבצע שדרוג מתקנים נרחב לאחרונה - הנה סקירה עדכנית

בימים אלו אגפי ההנדסה ושפ”ע של המועצה החלו בפרויקט הקמה ופיתוח פארק ציבורי חדש ברחוב הגדוד פינת פיק”א שבפרדס חנה. עלות הפרויקט כ- 1.5 מיליון שקלים ויכלול מתחם מתקני משחק, שבילים, גינת כלבים, הצללה ועוד.

לצד זאת בימים אלו מושלמות העבודות בגינת ערוגות (פרדס חנה) ומותקנים במקום מתקני משחק חדישים זאת לצד פיתוח נופי וגינון שנעשה במקום לפני שנת השמיטה. בד ובד מסיימים בימים אלו את הקמת גינת מרבד הקסמים, ברחוב חברון פרדס חנה.

כל זאת ועוד, הושלמו לאחרונה גינת משחקים וגינה ציבורית חדשה ברחוב התקווה, בכרכור (סמוך לפוליצר). מדובר בגינת משחקים בהשקעה של כ- 700 אלף ש”ח הכוללת בין השאר מתקן משחקים רב גילאי, מתקני כושר והצללה. בשנה הבאה (לאחר שנת השמיטה) יישתל במקום יער מאכל בשיתוף התושבים ולרווחתם.

לצד השלמת פיתוח הגינה הציבורית ברחוב התקווה, הוסדר לפני כחודש וחצי גן הדובים ברחוב ההדרים, בפרדס חנה. גן הדובים שינה פניו עם הסדרת מתקני משחק חדשים בדמות ספינת פיראטים ענקית והסדרה של המרחב הציבורי בשטח הגן.

הסדרת גן הדובים והקמת גן התקווה מצטרפים לתנופת הסדרת הגינות ושטחי הציבור ברחבי המושבה ובהתאם למדיניות ראש המועצה, הגר פרי יגור להשבת השטחים הירוקים לטובת ורווחת התושבים ובהובלת הביצוע ע”י סגן ראש המועצה הרב יעקב צדקה, מחזיק תיק שפ”ע.

עבודות פיתוח בפארק הגדוד-פיקא בפרדס חנה | צילום: דוברות המועצה

כזכור, בימים אלו השלים אגף שפ”ע של המועצה את שדרוגו של גן בילבי (כרכור) בהקמת מתקני כושר ומתחם משחק עבור פעוטות והוסדרו ברחבי המושבה כ- 10 מתחמי ספורט חדשים בהשקעה של מאות אלפי שקלים. בימים אלו מוקם גן חדש בסמוך לפוליצר שבכרכור וייתן מענה לילדי ותושבי השכונה. אגף שפ”ע של המועצה נערך להסדרת מתקני משחק חדשים ושדרוג גינות קיימות במהלך החודשים הקרובים.

בתוך כך המועצה המקומית פרדס חנה כרכור סיימה בימים אלו את פרויקט הקמת “פארק עסיס” בשכונת נווה פרדסים שבמערב המושבה, בהשקעה של כ-2.2 מיליון ש”ח. פרויקט הקמת “פארק עסיס”, בשכונת נווה פרדסים שבמערב המושבה פרדס חנה כולל מתקני משחקים ייחודיים ורב גילאיים, מתקני כושר, הצללות, פינות ישיבה, גינת כלבים, שבילי הליכה ועוד. זאת בשטח כולל של כ- 4 דונם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן