Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

לכבוד יום המורה: האזינו לשיר המרגש שכתב אבישי מזרחי מאור עקיבא (וידאו)

לכבוד יום המורה: האזינו לשיר המרגש שכתב אבישי מזרחי מאור עקיבא (וידאו)

את השיר למילים של מזרחי - איש חינוך, מנהל בית ספר בעברו המלווה מנהלים וצוותים חינוכיים מטעם משרד החינוך - מבצעת להקת "משאלות". השיר מדבר על כוחו של מורה אחד לחולל שינוי בחייו של תלמיד | האזינו ל"רק מורה אחד"

יום המורה הבינלאומי צוין אתמול בישראל (הוא מצוין בישראל ב-כ”ג כסלו החל היום, שבת, והוקדם ביממה במערכת החינוך) – יום בו מוקירים ההורים והתלמידים את הצוותים החינוכיים האמונים על שגרת היום יום במוסדות החינוך בישראל. היום נועד בעיקר להוקיר את עבודתם של המורים בחינוך דור העתיד, ובכמה מדינות מצוין יום דומה במועד אחר.

לכבוד היום החגיגי לצוותי ההוראה, שוחרר השבוע לאוויר העולם המוסיקלי השיר “רק מורה אחד” שהוקלט על ידי להקת “משאלות” בין השנים 2021-2022 והופץ השבוע לתחנות הרדיו בישראל וברשתות המדיה. השיר מדבר על כוחו של מורה אחד לחולל שינוי בחייו של תלמיד, ועל הדרך שיכול תלמיד לעשות אם יש מאחוריו אפילו מורה אחד שיתמוך ויעודד.

את המילים כתב אבישי מזרחי (בתמונה. צילום: יוסי אלוני), תושב אור עקיבא, חבר גרעין “הלל” בעיר, איש חינוך ויצירה מוערך ברחבי הארץ. מזרחי (39), שהשתתף בעבר במדור “שישי-אישי” במגדלור ניוז, נשוי לצפורה ואב לחמישה ילדים, כולם מתחנכים במוסדות החינוך באור עקיבא. מזרחי, כאמור, איש חינוך, ניהל מספר שנים את חטיבת הביניים אמי”ת בר אילן בנתניה וכיום מלווה מנהלים וצוותים חינוכיים מטעם משרד החינוך. הוא השתתף בסדרת הדוקו-ריאליטי “אחרי הצלצול” שעלתה למסכים לפני כ-5 שנים. זוהי סדרת הריאליטי הראשונה שעסקה בחינוך ואבישי הוא אחד מגיבוריה.

אבישי נולד בקריית שמונה, למד בישיבה התיכונית בכפר הרא”ה, בישיבת ההסדר אורות שאול, היה לוחם בצנחנים ועסק בתפקידים חינוכיים רבים במרוצת חייו. אבישי גם מושך בעט ובמקלדת, מאמרים רבים וטורי דעה שלו התפרסמו בכלי תקשורת ארציים ועוררו הדים. חשבון הפייסבוק שלו מייצר כותרות חדשים לבקרים. אבישי הוא דוקטורנט בתכנית ללימודי מגדר בבר אילן  – מחקרו עוסק בהתמודדות הרבנית עם הקונפליקט שבין הומוסקסואליות ויהדות ואף ייסד השתלמות מחנכים אודות ההתמודדות החינוכית עם נערים/ות הנמשכים לבני מינם.

ונחזור לשיר. הלחן למילים של מזרחי, כמו גם העיבוד וההפקה המוזיקלית שייכים לדניאל ישי. האזינו >> (מתוך עמוד היוטיוב של “משאלות – Mishalot”) >>

מילות השיר:
אָדָם מְבַקֵּשׁ מְעַט שָׁמַיִם
לְטַפֵּס מֵעֵבֶר לוֹ
אָדָם רוֹצֶה מֶרְחָב
לְתִקְווֹתָיו וַחֲלוֹמוֹ
אָדָם צָרִיךְ אָדָם
שֶׁיְּמַלֵּא אֶת חֶסְרוֹנוֹ
אָדָם שׁוֹאֵף לְאַהֲבָה
שֶׁתְּרַפֵּא אֶת בְּדִידוּתוֹ
רַק מוֹרֶה אֶחָד אָדָם צָרִיךְ
שֶׁיָּאִיר לוֹ אֶת דַּרְכּוֹ
רַק מוֹרֶה אֶחָד
שֶׁיַּאֲמִין בְּכָל לִבּוֹ
רַק מוֹרֶה אֶחָד
שֶׁיְּגַלֶּה אֶת אוֹצָרוֹ
רַק מוֹרֶה אֶחָד
שֶׁיַּאֲזִין לְנִשְׁמָתוֹ
אָדָם זָקוּק לְשֶׁקֶט
לִצְלֹל עָמֹק אֶל תּוֹךְ עַצְמוֹ
אָדָם חָפֵץ לְהַעֲנִיק
תָּמִיד לָתֵת לְזוּלָתוֹ
אָדָם אוֹהֵב לְהִתְפַּלֵּל
אוֹ לְהַפְלִיג בְּדִמְיוֹנוֹ
אָדָם נָחוּשׁ לְהִתְחַבֵּר
אַךְ גַּם לִפְסֹעַ בִּשְׁבִילוֹ
רק מורה אחד אדם צריך…

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן