Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ביקורת של חבר מועצת אור עקיבא גילתה: תכנית אב להתחדשות עירונית מקודמת בשכונות הוותיקות

ביקורת של חבר מועצת אור עקיבא גילתה: תכנית אב להתחדשות עירונית מקודמת בשכונות הוותיקות

"כפי שרבים מכם יודעים, העירייה שלנו מזניחה את תושבי השכונות הוותיקות כבר יותר מדי זמן", כתב עו"ד נוח שמאילוב ברשתות החברתיות | בעירייה הגיבו לו וטענו: "פיזור סיסמאות לאוויר ללא הכרה של תהליכי העומק של העירייה - תפגע באור עקיבא"

חבר מועצת העיר אור עקיבא, עו”ד נוח שמאילוב, העביר בימים האחרונים ביקורת חריפה על העירייה שאינה מקדמת, לדבריו, את פיתוח השכונות הוותיקות ואינה מתחילה בביצוע עבודות תמ”א 38 בשכונות אלה. “כפי שרבים מכם יודעים, העירייה שלנו מזניחה את תושבי השכונות הוותיקות כבר יותר מדי זמן”, כתב שמאילוב ברשתות החברתיות, “על אף העובדה שהשכונות הללו הן הבסיס לעיר שלנו, הן נותרו מאחור ונשכחו. 

הוא הוסיף: “מחליפו של אדרי, אלי אנקונינה, התנגד להצעתי מספר פעמים. היום כחבר מועצה, הגשתי בפעם השלישית את ההצעה לפיה יש להחיל את כל סוגי התמ”א 38 בכל האזורים הוותיקים, באור עקיבא, על מנת לשקם את כל הבניינים שבשכונות הוותיקות. אלי אנקוניה, תפסיק להתנגד בבקשה, גם, תושבי השכונות הוותיקות, רוצים לחיות בכבוד”.

בקרוב פינוי-בינוי? רחוב הנשיא באור עקיבא. בעירייה מקדמים תכנית אב לשכונות הוותיקות ב-4 השנים האחרונות

בעירייה דוחים את הטענות של שמאילוב וטוענים כי תמ”א 38 עלולה לפגוע בתוכנית רחבה ומקיפה הרבה יותר – בה דנה העירייה משנת 2019 עם הרשות להתחדשות עירונית: תכנית אב להתחדשות עירונית “אור עקיבא הוותיקה”.

“המידע אותו מפיץ חבר המועצה שמאילוב אינו נכון”, נמסר מהעירייה. “בחודשים האחרונים חוזקו ושודרגו מספר בניינים בשכונת שז”ר על מנת לתת מענה לבעיות בטיחות אשר היו בהן והוזנחו במשך שנים. זאת במקביל לעבודה המואצת שנעשית בישורת האחרונה של תוכנית “פינוי בינוי” בשכונה.

“בד בבד, משנת 2019 עובדת הרשות להתחדשות עירונית, יחד עם העירייה ובמשך עשרות ישיבות, על תוכנית אב להתחדשות עירונית “אור עקיבא הוותיקה”, אשר צפויה לתת מענה נרחב לאזור הוותיק, בין היתר בשד’ הנשיא (הרחבת הכביש, מגדלי מגורים ושדרת חנויות), מרכז העיר, פיתוח חזית מסחרית, שז”ר, קנדי ובן גוריון. יש לציין כי באם יאושרו תוכניות תמ”א נקודתיות, הן עלולות לגרום לנזק לתוכנית האב, עד כדי שלא תצא אל הפועל.

“בהתאם לכך, העירייה היא זו שמתכללת בשנים האחרונות את כל הפרויקטים בראייה לעתיד, וביתר שאת בשנה האחרונה. על כן, פיזור סיסמאות לאוויר ללא הכרה של תהליכי העומק של העירייה – תפגע באור עקיבא ולא תסייע לתושבי השכונות הוותיקות, ותושבי אור עקיבא בכלל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עם מפוני מלחמה: עמותת “מאיר פנים” אור עקיבא וסניף אקי”ם קיימו טקס זיכרון לחללי צה”ל [וידאו]

במהלך הטקס נישאו דברי הספד ותיאורי גבורה לזכר החללים שמסרו את נפשם למען ביטחון מדינת ישראל | “סיפור גבורתם אולי לא מצליח להתבטא במילים, אבל תוצאות גבורתם הם אנחנו. אנחנו פה היום בזכותם,” נאמר

קרא עוד »

די.ג’יי, פעילויות לכל המשפחה וסדנאות שעושות טוב לטבע: זה מה שצפוי בפסטיבל במעיין צבי ליד זכרון יעקב

פסטיבל קיימות וא.נשים חוזר בפעם השניה! אזור התעשייה המתחדש מעיין צבי יארח פסטיבל שמח לכל המשפחה ברוח הקיימות והקהילה. סדנאות מיחזור, קיימות ויצירה בחומרים אקלוגים ומתכלים, סיורי אמנות ומייקרים, דוכנים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן