Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרדס חנה: “עלה מהדירה ריח מסריח, כבר חשבנו שיש שם גופה”

פרדס חנה: “עלה מהדירה ריח מסריח, כבר חשבנו שיש שם גופה”

דיירים ברחוב דרך למרחב בפרדס חנה אובדי עצות לנוכח דירה ריקה מזה 3 שנים, שהפכה לדבריהם אבן שואבת למזיקים, חולדות ויונים *  דיירת הבניין: "גם במועצה אמרו שזה מפגע" * המועצה: "בוחנים המשך נקיטת הליכים משפטיים נגד בעל הנכס"

הסוף לדירה המוזנחת ברחוב דרך למרחב 539 בפרדס חנה? בבניין המדובר יש 3 קומות עם 4 דירות בכל קומה. על פי חופית עזריה, תושבת המקום, יש פה 12 דיירים, ואחת הדירות בקומה שלי ריקה מאנשים קרוב ל-3 שנים – הדירה פשוט מסריחה, יונים, חולדות, עכברים ואין אף אחד שגר בה כמובן”.

על פי התושבת, הכל במקום פרוץ. כך למשל, חלון הסלון פתוח לרווחה בכל ימות השנה. למקום נכנסים חתולים, עכברים, ג’וקים, יונים ומה לא – מה שהפך לדברי השכנים למפגע תברואתי.

על פי השכנה, הדירה הושכרה בעבר והייתה שייכת לגבר שהוריש אותה לבניו, אך מאז היא עומדת כאמור ריקה מאדם. השכנים מספרים כי בשלב מסוים היו בטוחים כי חלילה – יש במקום גופת אדם. “עלה משם ריח נוראי. הזעקנו אפילו את המשטרה והכבאים שהגיעו לפה ואמרו לנו שאין בדירה גופה, אבל שהיא מוזנחת עם חולדות ודברים נוספים. אמרו לנו להודיע ל-106”.

הדירה הריקה בדרך למרחב | צילומים: פרטי

התושבים מציינים כי פנו לבעל הדירה שינקה את הדירה אך כלום לא השתנה. בנוסף, נפתחה פנייה למוקד 106 של המועצה. “הגיע לפה פקח מהמועצה”, מוסיפה עזריה, “בדק ואכן אישר לנו שזה מפגע תברואתי. הוא רשם לבעל הדירה דוח שטרם שולם והעניין למיטב ידיעתי הועבר לעורך הדין שפונה לבית המשפט בשביל לקבל צו לניקוי המקום”.

הבעיה היא כי המועצה, נכון לחודש האחרון, טרם פנתה לבית המשפט. עם זאת, ביום שלישי שעבר הגיעו עובדי מועצה וערכו “ניקיון קוסמטי בלי צו מבית משפט”, לדברי התושבים. אלה מציינים כי בלי התערבות הרשויות, אין להם שום אפשרות לטפל במפגע בעצמם שכן מדובר בשטח פרטי שהופך למפגע ציבורי.

במשמר החברתי של פרדס חנה-כרכור בראשות ארז אריאב, נפגשו החודש עם דיירי הבניין. “תושבים מדהימים, חמים ולבבים שקבלו אותו בצורה חמה ונעימה. אך לצערם הם כבר לא יודעים כיצד לפעול על מנת למגר את הסכנה התברואתית בבניין שלהם. בבניין כפי שהציגו לנו התושבים ישנה דירה נטושה (כנראה שנים) שהחלונות שלה הן בחזית הבניין והן בעורף פתוחות, דבר המזמין אליו יונים, עכברים ועוד מזיקים. למעשה מדובר בשובך היונים הגדול ביותר שראיתי מימי – דירה של כ-60מ”ר.

“בסיור שערכנו מסביב לבניין ניתן לראות יונים הבאים ויוצאים מהדירה כמו גם גוויות של עופות על עדן החלון. את הריח לא ניתן להעביר דרך וידאו או עיתון. פשוט תחשבו שנכנסתם לתוך לול עופות ש24/7 מסריח לכם את הדירה, חדר המדרגות בבית ואת החצר”.

ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר: “הנושא מוכר ומטופל על ידי המועצה. בשלב זה המועצה בוחנת המשך נקיטת הליכים משפטיים כנגד בעל הנכס המדובר. עם זאת צריך להבין כי הנושא מורכב מאחר ומדובר בכניסה לבית מגורים פרטי ויש לפעול בעניין זה במשנה זהירות ובתאם להוראות החוק. לצד זאת, דיירי הבניין רשאים להתקדם בהליך משפטי אזרחי כמקובל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן