Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מעמק חפר לפסגת ישראל: החודש ששינה את חייה של הכלה הוויראלית מורן בן אסולין

מעמק חפר לפסגת ישראל: החודש ששינה את חייה של הכלה הוויראלית מורן בן אסולין

עומר אדם, שמלה פרובוקטיבית, אופי פלפלי פלוס וסרטון אחד שמופץ לכל עבר ● אם יש לכן את המתכון הזה אולי גם אתן תוכלו להיות המורן בן אסולין הבאות ● עד אז קבלו את המקור שהפך תוך חודש לפצצה ויראלית חריגה, והכל בכלל התחיל מעמק חפר

מה שעושים ‘ארץ נהדרת’ לדמות בכמה עונות ו’האח הגדול’ למתמודדים בשלושה חודשים – עשתה כלה אחת, מורן בן אסולין, תוך 4 שעות. אולי קצת יותר.
סרטון של הכלה בן אסולין מדרבנת בחתונתה את הזמר עומר אדם בשמלה חושפנית במיוחד שלא מותירה הרבה מקום לדמיון, כבש את הרשת וזכה למאות אלפי צפיות תוך שעות ספורות. יכול להיות שזו הכלה הפרובוקטיבית, ואולי השילוב עם עומר אדם וסרטונים שהופצו במהירות, הביאו לצונאמי של “הכלה הקשה להכלה”, ובו אסולין הפכה לתופעה המדוברת בישראל.

והכל התחיל כאן בעמק חפר. חתונתה של בן אסולין עם בעלה איתמר ביטון, התקיימה במתחם “קאי ריזורט” של השף מושיק רוט, מקום שכבר חיתן ידוענים כמו סטטיק ושרית (שכבר הספיקו להיפרד) וגם רוסלנה רודינה ואיתי פז, ומנה במקום עולה על פי דיווחים כ-600 ש”ח לאורח.

כאמור, בן אסולין עלתה לבמה יחד עם עומר אדם ונתנה הצגה, הפעילה את הקהל והתעסקה רבות עם הזמר המפורסם. היא לקחה את המיקרופון ואמרה: “איזו יפה אני, אימאל’ה, איזה שווה אני”. הסרטונים של הכלה הפכו לוויראלים, ומה שהחל באלפים בודדים של עוקבים באינסטגרם, הגיע תוך פחות מחודש לכ-123 אלף (!).

ההד לא שכח במהרה ובן אסולין הגיע כמעט לכל תוכנית בטלוויזיה, לא לפני שסיכמה יממה אחרי החתונה: “זו חתונת השנה ללא ספק, תודה לכל העוסקים במלאכה”. בן אסולין הוסיפה רשימת תודות לספר שלה, למעצב השמלה, למאפרת, ולעומר אדם, “על שהצלחת להכיל כלה קשה להכלה”.

בהמשך, ענתה הכלה גם לעוקביה ובין היתר אמרה: “בעלי אוהב אותי איך שאני וזו הסיבה שהוא התאהב בי…אני יודעת שאני פרובוקטיבית וקיצונית, ואני לא מתנצלת על מי שאני, לפני בעלי ואחרי בעלי”, הבהירה. “עם זאת, בעלי מאוד מאזן אותי ורוצה רק בטובתי ובאושר שלי, לפני הכל. ולכן ראיתם כמה אהבה יש בינינו. אני מאחלת לכל זוג בישראל את האהבה, ההבנה, ההכלה והחברות שיש בינינו”.

אחת השאלות שהופנו אליה כל התקופה היה כמובן על השמלה הקטנטנה שחשפה רבות מגופה. “איך הבד של השמלה לא זז?”, שאלו אותה והיא ענתה: “אין דבק. גוף מתוח, חזה עומד, כל דבר יושב בדיוק איפה שצריך לשבת, ולכן שום דבר לא הציץ, בטח שלא הציץ”.

בהמשך פרסם האתר “מיינט” כי הוריה של בן אסולין התגרשו כשהייתה נערה והיא גדלה עם אמה. לפני מספר שנים נפטר אביה. “מורן גדלה בחיים לא פשוטים”, סיפרו חבריה. לפני שפגשה את בן זוגה הנוכחי ניהלה בן אסולין מערכת יחסים רצינית עם מעצב שיער ידוע מאשדוד ואף כמעט התחתנו, חתונה שלא יצאה לבסוף אל הפועל.

ברשת נפוצו אף שמועות שהבעל ביטון, יזם נדל”ן במקצועו, רוצה לקרוא לפרוייקט מגורים על שמה, אך בתוכנית של ‘אופירה וברקו’ – הזים את השמועה וטען כי הדבר נאמר בהומור.

ואם כבר ‘אופירה וברקו’, בן אסולין וביטון התארחו בתוכנית לפני ראש השנה והכלה סיפקה גם שם רגע בלתי נשכח. “שכל אחד יעשה מה שטוב לו בחיים”, אמרה המנחה אופירה אסייג. אייל ברקוביץ’ הוסיף:  “כל עוד זה לא פלילי ולא פוגע באנשים אחרים. אני אישית לא אהבתי את ההתנהגות הזאת, אני חושב שזה היה וולגרי מדי. אבל אם טוב להם, טוב לי”.

כשפנה ברקוביץ’ לבעל ושאל – “לא מפריע לך כל הוולגריות הזאת, היא הגיעה ערומה לחתונה”, הגיבה דווקא בן אסולין בסגנון האופייני לה: “חיים שלי ושאתה תפסת את הביצים לאיציק זוהר, זה בסדר?”, ועוררה שוב את הרשת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן