Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

15 שנה לפטירתו של אהוד מנור, בן בנימינה: משדרים מיוחדים משיריו הוקדשו לו בתחנות הרדיו

השירים היפים נשארו איתנו, ושעות ארוכות הוקדשו לזכרו של מנור בתחנות הרדיו בישראל - עם משדרים מיוחדים והשירים המרגשים

אהוד מנור ז”ל הוא ככל הנראה הפזמונאי הגדול שידעה מדינת ישראל, ועל כך רבים לא יחלקו. היום, 12.4, לפני 15 שנה, נפטר מנור והשאיר אחריו את המוסיקה הישראלית פצועה, אך בעיקר עם המון קלאסיקות שיישארו איתנו ועם המדינה לתמיד.  

מנור נולד ב-13.7.1941 בבנימינה ונפטר ב-12.4.2015, בגיל 63. נולד בשם אהוד ויינר במושבה, לישראל ורחל ויינר, זוג עולים מבלארוס. משפחת ויינר הגיעה לבנימינה בשנת 1936 והקימה בה תעשיית אבן לבנייה. ביתם היה קרוב למסילת הרכבת והשיר “הבית ליד המסילה” שכתב, מדבר על ביתו.

מנור הפך פזמונאי, מתרגם, שדרן רדיו ומנחה טלוויזיה ישראלי, חתן פרס ישראל בתחום הזמר העברי לשנת 1998, אחד מהפוריים שבפזמונאי ישראל, שהרבה גם בתרגום וכתיבה לתיאטרון ולבידור.

קראו גם:
עפרה פוקס, אלמנתו של אהוד מנור, בראיון במעריב: “דווקא בבנימינה לא טרחו להנציחו כראוי”
חבר נשאר חבר: משכן לאומנויות על שם אהוד מנור ז”ל יוקם בגבעת הפועל בבנימינה

ב־103fm שידרו בחג פסח מרתון עם מיטב יצירתו, רשימת שירים מופלאה וכמעט אינסופית, שמזכירה לנו שוב ושוב עד כמה כשרונו הרב חסר לנו מדי יום. את המרתון המרגש ריכז העורך, יואב חנני, לכדי שני פודקאסטים מיוחדים של ‘שבת עברית’. ניתן להאזין לחלק א’ של המשדר – כאן.

בחלק א’ – מיטב השירים שכתב ללהקות צה”ל, להיטי פופ דוגמת ‘ילד רע’ של ריקי גל ו’תן לי כוח’ של אריאל זילבר, כמו גם את ‘אבניבי’ של יזהר כהן שזכה לתהילת עולם כשזיכה את ישראל בתחרות האירוויזיון. גם בלדות מרגשות, להיטי ענק דוגמת ‘כלים שלובים’ ששר גידי גוב ו’בלדה לשוטר אזולאי’ הנצחית בביצוע אושיק לוי לצד שירי ילדים המוכרים בכל בית – והכול בביצועי גדולות וגדולי המבצעים שידעה מדינת ישראל.

בגלי צה”ל הוקדשה אחר הצהריים (ראשון) התכנית ארבע אחרי הצהריים לשיריו של מנור בעריכת יורם רותם. ניתן להאזין לתכנית – כאן. 

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן