Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“ישראל היתה האהבה הראשונה שלו”: צפו בסרט לזכרו של רב פקד דן גנות ז”ל שהוקרן באור עקיבא (וידאו)

“ישראל היתה האהבה הראשונה שלו”: צפו בסרט לזכרו של רב פקד דן גנות ז”ל שהוקרן באור עקיבא (וידאו)

אימו של דן, אפרת, התרגשה במיוחד מהמעמד, דווקא בימים אלה בהם היא נוסעת בכל הארץ ואף בעולם, ונפגשת עם אנשים רבים. את הלך הרוח של בנה היא מגדירה כצוואה. “האהבה הראשונה של דן הייתה מדינת ישראל. בזכותה אנחנו קיימים הוא היה אומר. וזה למרות שתי הבנות שלו שאותן אהב מאוד"

טקס מרגש ובמרכזו סרט באורך 17 דקות על רפ”ק דן גנות ז”ל, שנפל בעת מילוי תפקידו בשבת השחורה, התקיים אתמול באור עקיבא (שני, 19.2) 19 לפברואר).דן ז”ל, הוגדר כנעדר קשר מאז היום הראשון ללחימה. רק כעבור מספר ימים יוודע כי הוא נהרג לאחר שרכב בו היה עם שוטרים נוספים בקיבוץ בארי, נורה על ידי רימון אר-פי-ג’י במהלך לחימה קשה נגד מחבלים במקום.

דן שימש כמפקד השיטור העירוני באור עקיבא בשנים האחרונות ועבר לתפקידו במתפ”א (מנהלת תיאום פעולות אכיפה במשטרת ישראל) כשלושה חודשים בלבד לפני אירועי ה-7 באוקטובר. היה מוערך מאוד בקרב אגף הביטחון העירוני, עובדי העירייה, צוות השיטור העירוני ותושבים שהיו איתו בקשר.

זכור היטב בעקבות פעילויות שהעביר עם הנוער בעיר ויזם פרויקטים שונים על מנת להעניק חיבור בין המשטרה לבני הנוער ולסייע לבני נוער מתקשים. בין היתר השתתף באירועים מרכזיים בעיר, בהם גם בצעדת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, מבניין העירייה לבית העלמין ביום הזיכרון של שנת 2022.

אפרת גנות, אימו של דן. צילומים: עיריית אור עקיבא

נציג החברים, אורי שלם

אל הטקס, אותו הנחה איתי טטרו, הגיעו אמו של דן – אפרת חלי גנות, חברו הקרוב של דן – אורי שלם, ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה, סגן מפקד תחנת משטרת חדרה – רפ”ק איציק גבאי, סגן מפקד מתפ”א – רפ”‘ק אלירן אלבז, מנכ”ל עמותת יפת”ח – ירון מכלוף, שוטרים, בני נוער ואורחים נוספים.

בטקס היו שזורים סיפורים ממקור ראשון של משפחתו, חבריו והקולגות של דן, סיפורים שלא הותירו עין אחת יבשה באולם. “אני עומד כאן בשם החברים של דן, שאובדנו מפלח את ליבנו מאז השביעי באוקטובר”, אמר חברו אורי מעל הבמה. “קשה לקלוט איך רק 3 שבועות לפני מותו עוד שתינו בירה אצלו במרפסת בחריש…דן השאיר אחריו מורשת ברורה וטהורה לציונות, אהבת הארץ ומסירות, אותה נחרוט בליבנו ונשריש בשמו לדורות הבאים – לעד. דנדון אחי, בשם חבריך, תודה על שנתת לנו לגעת בך ולהיות חלק מחייך. הייתה לנו הזכות להכיר אותך, אנחנו מתגעגעים אליך מאוד”.

הסרט לזכרו של דן גנות ז”ל | עריכה: מור שקיפי

אימו של דן, אפרת, התרגשה במיוחד מהמעמד, דווקא בימים אלה בהם היא נוסעת בכל הארץ ואף בעולם, ונפגשת עם אנשים רבים. את הלך הרוח של בנה היא מגדירה כצוואה. “האהבה הראשונה של דן הייתה מדינת ישראל. בזכותה אנחנו קיימים הוא היה אומר. וזה למרות שתי הבנות שלו שאותן אהב מאוד. אני הפה של דן ואני למען בני הנוער. זה התור שלכם. אתם תהיו אלה שאולי תנהיגו את המדינה שלנו בלי שתדעו בכלל”.אפרת הוסיפה: “דן נטע בנו שהכל אפשרי, שאפשר ללמוד שפת אחדות ואהבה, חברות ויחד. אנחנו, האנשים, זה הבית. החלטתי שאני בוחרת בחיים למרות הכאב העצום. דן השאיר לי מורשת, השאיר לי 2 בנות שלמענן אני חייה. אני רוצה להחדיר להן בית של אושר כמו שדן היה רוצה”.

רפ”ק אלבז עם אימו של דן, אפרת

סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, רפ”ק איציק גבאי

עמיר בניון

סגן מפקד תחנת חדרה רפ”ק איציק גבאי, סיפר על חברותו עם דן, אחד מהשוטרים הלא רבים שהפכו להיות חבר קרוב שלו – ועד כמה שייחסר לו. “באימונים, עד היום, אני רואה את דן עומד לידי”, ציין רפ”ק גבאי, “זה אולי נשמע לכם הזוי, אבל זו האמת. דן מלווה אותי לכל מקום שאני הולך אליו”.ראש עיריית אור עקיבא אלי אנקונינה, אמר: “על דן אפשר לדבר רבות, עבדתי איתו שנתיים והתפעלתי ממנו מאוד. המורשת של דן הייתה הצעירים, לעבוד מולם, להסתכל להם בגובה העיניים. את זה ועוד דברים רבים נזכור ממנו”.

ירון מכלוף עם אפרת

למוזיקה, אותה דן כל כך אהב, הוא הקדיש זמן ואף נהג להצטלם מנגן ושר בסרטונים ברשתות. בטקס לזכרו הוזמן לשיר הזמר והיוצר עמיר בניון, שהרטיט לבבות עם שיריו “שמחות קטנות” ו-“עומד בשער”. בתום הטקס הוזמן הקהל להדליק נר זיכרון לדן ועל השולחן במרכז המוזיקה הודלקו נרות שעוצבו בשמו של דן גנות. יהי זכרו ברוך.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן