Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עשרות אלפי ישראלים עברו ניתוח פלסטי בשנה החולפת: מה הניתוחים הכי פופולאריים?

עשרות אלפי ישראלים עברו ניתוח פלסטי בשנה החולפת: מה הניתוחים הכי פופולאריים?

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית, סיכם את השנה שעברה בתחום ההזרקות והניתוחים הפלסטיים בישראל • כ-82 אלף ישראלים עברו ניתוח כלשהו • בשנה החולפת בוצעו בארץ כ-630 אלף הזרקות והליכי אסתטיקה רפואית • שלושת הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בישראל: הגדלת חזה, שאיבת שומן וניתוח אף

“אנחנו מודאגים מהסיבוכים ורוצים שהציבור ישקול בכובד ראש את ההחלטה לפני שהוא רץ או טס לניתוח. לא כל בעיה של דימוי גוף, ניתנת לפתרון בעזרת ניתוח פלסטי”, כך ציין לאחרונה ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית. לאחרונה סיכם האיגוד את השנה החולפת בתחום ההזרקות, הטיפולים והניתוחים בישראל שנערכו ברובם לצד מגיפת הקורונה, והציג נתונים מפתיעים בקונגרס תל אביב 2022.

מנתוני האיגוד עולה כי בשנה החולפת בוצעו בישראל כ- 630,000 הזרקות והליכי אסתטיקה רפואית וכ- 82,000 ישראלים עברו ניתוח פלסטי במערכת הבריאות הציבורית והפרטית בארץ. עוד עולה כי שלושת הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר בישראל בשנה האחרונה היו הגדלת חזה, שאיבת שומן וניתוח פלסטי באף. לצד נתונים אלו, עדכן האיגוד כי בשנה החולפת טופלו כ – 75 ישראלים על ידי רופאי האיגוד לכירורגיה פלסטית בחדרי המיון של בתי החולים הציבוריים ובמרפאות הפלסטיקה בקהילה בעקבות סיבוכים של ניתוחים והליכים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

עוד על פי נתוני האיגוד, בתחום הניתוחים: במהלך שנת 2021 נערכו בישראל כ- 9,000 ניתוחי הגדלת חזה, כ- 7,000 הליכי שאיבת שומן וכ-6,000 גברים ונשים עברו ניתוח פלסטי באף. בוצעו כ – 5,900 ניתוחי הרמת עפעפיים במערכת הבריאות הפרטית והציבורית, נערכו 3,800 ניתוחי הרמת חזה לנשים, 4,200 ישראלים עברו ניתוח מתיחת בטן האופייני לנשים אחרי לידה או לגברים ונשים לאחר ירידה דרמטית במשקל.

בנוסף, 2,700 נשים וגברים עברו השנה מתיחת פנים בהרדמה מלאה או מקומית, כ- 2,000 נשים עברו הקטנת חזה באופן פרטי או דרך קופת החולים במימון סל הבריאות וכ- 800 ישראלים, רובם בני נוער וצעירים עברו ניתוחי הצמדת אוזניים וכן נערכו כ – 750 ניתוחי גניקומסטיה (חזה נשי אצל גברים).

בתחום ההזרקות והליכי אסתטיקה רפואית בישראל: במהלך שנת 2021 בוצעו בישראל כ- 290,000 טיפולי הזרקות בוטולינום טוקסין (בוטוקס) בקרב גברים ונשים, לצורך הפחתה ועידון של הקמטים בפנים. בוצעו כ- 110,000 טיפולי הזרקות של מילוי חומצה היאלורונית מסוגים שונים למילוי קמטים והוספת נפחים לנשים ולגברים בפנים. נערכו כ- 230,000 טיפולים שונים של אסתטיקה רפואית בפנים כמו פילינג רפואי ועוד סוגים שונים המתבצעים לרוב על ידי מנתח פלסטי.

באיגוד מדגישים כי מדובר לרוב בזיהומים קשים ולעיתים סכנת מוות ממשית או צלקות קשות לכל החיים. ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: “יש לזכור שבכל ניתוח יש גם סיכונים ותקופת החלמה חיונית שצריכה להתקיים בפיקוח של פלסטיקאי מומחה. לכן ביצוע ניתוח פלסטי מורכב בהרדמה כללית בחו”ל זה סיכון קטלני ממש כמו רולטה רוסית”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן