Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

סגן ראש העיר מעדכן: גינת כלבים חדשה בצפון אור עקיבא ופתרון לבעיית הברחשים באור ים

משה ביטון

בשבועות האחרונים נפגש סגן ראש עיריית אור עקיבא, משה ביטון, עם תושבי העיר והתעדכן בדרישותיהם ובצרכיהם השונים. ביטון עדכן כי נפגש עם עשרות תושבים ותושבות במסגרת סיורים שהתקיימו בכל שכונות העיר, על מנת לבדוק כיצד אפשר לשפר ולטפל בבעיות שצפות מהתושבים.

אחד הנושאים המרכזיים שנדונו במהלך הסיורים הוא טיפול בתחום הגינון והניקיון בעיר. ביטון הדגיש את חשיבות שיפור הסביבה העירונית, כולל העברת ימי פינוי מוסדרים באזורים שונים ותכנון של גינת כלבים חדשה ברחוב ספינת האגוז, שתשרת את תושבי שכונת היובל. הוא הבהיר כי מטרתו היא שיפור האיכות הסביבתית והחיים הציבוריים של תושבי העיר.

עוד נושא שנדון בפגישות הוא התמודדות עם בעיות הסביבה המקומיות, כמו הופעת זבובי פרי (ברחשים) בשכונת אור ים. ביטון ציין כי הוא חותר לפתרון הבעיה והבטיח לטפל בה באופן מיוחד בחודשים החמים העתידים, באמצעות שטיפות, שאיבות והדברת החרקים המציקים. עבודה זו תדרוש את מעורבותם ותיאום התנהגות של תושבי השכונה.

בנוסף לכך, ביטון עוסק גם בבעיות תנועה ובטיחות בעיר, והבטיח לטפל בצמתים מסוכנים ובנקודות תעבורה בעייתיות בשכונת אור ים, בין היתר ליד בית הספר שירת הים, נושא שעלה ביתר שאת בתקופה האחרונה בקרב התושבים וההורים.

עוד כתבות במגדלור ניוז >>

מכת הברחשים באור עקיבא מתגברת | תושבים באור ים מבקשים פתרון מהעירייה; תושב מציע מלכודת פרקטית

“בחיים לא נתקלתי בכמויות כאלה”: מכת זבובונים, ברחשים ויתושים בשכונת אור ים באור עקיבא

הוא הדגיש כי בכל נושא, הפתרונות יבואו באמצעות שיתוף פעולה בין הרשויות המקומיות, התושבים והעובדים העירוניים.

ביטון סיים את הפגישות עם התושבים בהבטחה להיות זמין ופתוח לבקשותיהם של התושבים.

דילוג לתוכן