Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אתם מוכנים? יש כבר תאריך לפריסייל של מנויי הקאנטרי החדש בחדרה

אתם מוכנים? יש כבר תאריך לפריסייל של מנויי הקאנטרי החדש בחדרה

החודש (ינואר) נסללה דרך הגישה החדשה לקאנטרי של "הולמס פלייס" ובוצעו עבודות פיתוח שכללו ריצוף מדרכות, יצירת שבילי אופניים ושתילת צמחייה. הפתיחה המשוערת: בחגי תשרי

זה הולך ומתקרב בצעדי ענק. בימים אלה (22.1) הסתיימה סלילתה של דרך הגישה החדשה לקאנטרי החדש בחדרה. כחלק מהפרויקט, הותקנה תאורת רחוב חסכונית ובוצעו עבודות פיתוח שכללו ריצוף מדרכות, יצירת שבילי אופניים ושתילת צמחייה.

החודש הגיע למקום ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, לסיור עם הצוות המקצועי על מנת לעקוב מקרוב אחר קצב העבודות ולקבל דיווח מהשטח.

צילומים: עיריית חדרה

בעוד פחות מחצי שנה, בחודש יוני, יחל הפריסייל של מכירת המנויים לקאנטרי, שיופעל על ידי חברת הולמס פלייס, המפעילה כ-20 מרכזי ספורט ברחבי העולם ובישראל. הפתיחה המתוכננת של הקאנטרי צפויה להיות בחגי תשרי הקרובים.

הקאנטרי מתפרס על שטח של 4,000 מ”ר ויכלול מרכז ספורט חדיש, בריכת שחייה מקורה וחיצונית, בריכת פעוטות, אולמות חוגים, אולם ספינינג ואולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ”ר, אולם לאימונים אישיים, שני אולמות סקווש, שירותים ומלתחות, ג’ימבורי, גינת שעשועים לילדים ועוד.

סמוך לקאנטרי יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

ב-11.12.23 דיווחנו כי החברות צמח המרמן והולמס פלייס החלו לשווק את שטחי המסחר במתחם הקאנטרי קלאב שהן מקימות בחדרה. החברות משקיעות כ- 66 מיליון שקל בהקמת מתחם ובו מועדון “פמילי”, המשלב קאנטרי קלאב עם מועדון כושר פרימיום.

הדמיית הולמס פלייס חדרה 2023 – צילום צמח המרמן

בפרסום שרץ בימים אלה נכתב: “זה הזמן להצטרף למיקום המנצח של העסקים והמסחר בחדרה וליהנות מנגישות, מרכזיות וטראפיק עצום של אלפי משפחות ואלפי מנויים עתידיים של מתחם הולמס פלייס הנבנה בימים אלו ממש! זה הזמן וזה המקום לעסק שלך – מגוון שטחי מסחר להשכרה מחכים לך כאן במתחם חדשני הכולל שפע מקומות חניה וגישה ישירה לשכונות החדשות של מזרח העיר הכי אקטיבי, הכי אטרקטיבי לעסק שלך”.

החברות מציעות להשכרה במתחם שטחים מסחריים בהיקף 2,800 מ”ר לטובת חנויות בטווח גדלים שנע בין 70 ל-300 מ”ר, ובמחירים של 150-200 שקל למ”ר. במתחם ייבנו גם 150 מקומות חניה. המתחם בחדרה ממוקם ברחוב חטיבת גולני בעיר ומשתרע על מגרש של כ-20 דונם, הכולל שטח בנוי של קאנטרי קלאב כ-3,500 מ”ר ושטחי מסחר בשטח של 2,800 מ”ר, ובו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, חדרי חוגים, סאונות, שטחי מסחר כאמור, ושטחי חוץ בהם בריכה חיצונית, בריכות ילדים, מדשאות גדולות ואזורי ישיבה.

הפרויקט ייבנה בשיטת D.B.O.T (תכנון, בנייה, הפעלה ומסירה) לפי הסכם מול עיריית חדרה לתקופה של כ-25 שנה. לטובת הפרויקט ופרויקטים עתידיים משותפים, הוקמה לפני כשנתיים על ידי צמח המרמן והולמס פלייס חברה ייעודית (SPC) אשר תבנה את המועדון, תפעיל אותו במשך כל התקופה ובסיומה תמסור אותו לעירייה.

מעין אברבוך טמיר, מנהלת תחום נכסים מניבים בצמח המרמן, אומרת כי “אני מברכת על שיתוף פעולה שני ומוצלח עם הולמס פלייס. חברת צמח המרמן מביאה לשותפות את ניסיונה רב השנים בתכנון וביצוע פרויקטים בענף הבנייה, והולמס פלייס מביאה את ניסיונה בהפעלת מועדוני כושר ובריאות ברחבי הארץ. המתחם יוקם בסמוך לשכונות הפארק ובית אליעזר ויתמקד בחנויות ובתי עסק שיציעו פעילויות פנאי ובילוי.

“זרוע הנכסים המניבים של צמח המרמן התרחבה בשנים האחרונות וכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ופנאי במקומות שונים בארץ. אחד העקרונות המנחים אותנו הוא התאמת הנכסים לשוכרים והתאמת השוכרים לסביבה הכללית. מה שמתאים במתחם בצלאל בתל אביב לאו דווקא מתאים בבית שמש”.

הפרויקט בחדרה הוא שיתוף הפעולה השני כאמור בין צמח המרמן לרשת הולמס פלייס, לאחר שהקימו במשותף פרויקט דומה שכבר נפתח בכפר סבא הירוקה. המועדון בכפר סבא משתרע על שטח של כ-10 דונם וכולל קאנטרי קלאב בשטח בנוי של כ-3,500 מ”ר ובו בריכה מקורה חצי אולימפית, בריכה טיפולית, חדר כושר ענק הצופה אל הבריכה, חדרי חוגים, חדר חוגי ילדים, קפטריה ומשרדים. בשטחים החיצוניים נבנתה בריכה חיצונית ובריכת פעוטות חיצונית.

צמח המרמן היא חברת בנייה מהמובילות והחזקות בישראל, העוסקת בייזום וביצוע פרויקטי בנייה גדולים ומובילה בניית אלפי דירות חדשות ברחבי הארץ ביזמות ובהתחדשות עירונית, כמו גם שטחי מסחר ומשרדים. החל משנת 2018 החברה הקימה ומפעילה זרוע של נדל”ן מניב להשקעה במקומות שונים בארץ, לרוב בפרויקטים מעורבי שימושים.

נכון להיום החברה בשלבי ייזום, תכנון וביצוע של כ-40 אלף מ”ר בשטחי מסחר ומשרדים, וכבר מפעילה נכסים מניבים שהגדול בהם הוא בבית שמש – וכולל כ-15 אלף מ”ר בשטחי מסחר, 2,000 מ”ר במשרדים ו-480 חניות – שכולם כבר בתפוסה מלאה. נכס נוסף במתחם בצלאל בת”א כולל כ-2,000 מ”ר בשטחי מסחר ו-350 חניות, וגם הוא מושכר במלואו.

לאחר הפרסום הראשון במגדלור ניוז: העבודות להקמת קאנטרי ‘הולמס פלייס’ בחדרה החלו

יחידת השיטור אור עקיבא ערכה מבצע נרחב לאיתור שוהים בלתי חוקיים באתרי הבנייה בעיר

צוללים: אושרה הקמת בריכה חדשה בבת חפר שבעמק חפר

עדכון ראשון: 5 במרץ 2023 בשעה 21:45
עדכון שני:  11 בדצמבר 2023 בשעה 10:13

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן