Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסיפור המלא: המרדף והירי אחרי כנופיית גנבי כלי הרכב מפרדס חנה

הסיפור המלא: המרדף והירי אחרי כנופיית גנבי כלי הרכב מפרדס חנה

ב-16.5, בשעה 02:00, הגיעה כנופיה בת ארבעה אנשים, בהם הנאשם,  לרחוב הבנים בפרדס חנה וגנבה רכב. זה לא הרכב הראשון שגנבו, אבל מה שקרה לאחר מכן הדרדר במהירות

דרמה באישון לילה בפרדס חנה. כתב אישום הוגש לפני ימים אחדים נגד תושב שטחים מטול כרם, מראד ס’ (31),  בגין גניבת רכב, החזקת כלי פריצה, חבלה במזיד ברכב וכניסה לישראל שלא כחוק.

על פי כתב אישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה בתום חקירת משטרת זיכרון יעקב, ב-16.5, בשעה 02:00, הגיעה כנופיה בת ארבעה אנשים, בהם הנאשם,  לרחוב הבנים בפרדס חנה. בנסיבות אלו, שניים מהם ניגשו לרכבו של תושב המקום מסוג מזדה, פרצו לתוכו באמצעות שבירת חלון והניעו אותו, בעוד שניים אחרים תצפתו בסמוך על מנת להבטיח את גניבת הרכב.

ניסה להימלט מהשוטרים | דוברות המשטרה

לאחר מכן, השניים פרצו לרכב , נסעו החוצה מהחניה ואספו את שניים האחרים. לאחר מכן נסעו כל הארבעה ובהם הנאשם, אשר ישב לצד הנהג ולרגליו תיק ובו כלי פריצה הכוללים שני מחשבי רכב, ארבעה מברגים, פלאייר שפיץ וקאטר, לעבר מחסום ריחן בכדי להעביר את הרכב לשטחי הרשות הפלסטינית.

בהמשך, כפי שעולה מכתב האישום, בשעה 03:30, התקבל בעמדת האבטחה במחסום ריחן דיווח על רכב אחר מסוג קאיה אשר נגנב אף הוא מפרדס חנה ובדרכו למחסום. רכב הקאיה הגיע למחסום וכאשר סימנו לו המאבטחים במקום לעצור, ביצע הנהג, שהיה לבדו, פניית פרסה,  ונמלט מהמחסום ובהמשך נטש רכב הקאייה ונמלט רגלית.

מיד לאחר מכן, ולאחר שאחד מחברי החבורה ירד מהרכב, הגיע הרכב למחסום ריחן וכאשר סימנו גם לו המאבטחים לעצור המשיך הנהג, בעידוד הנאשם, לנהוג ונכנס לשטח הסטרילי במחסום דרך הנתיב הנגדי.

נהג הרכב, על פי כתב האישום, ניסה לחצות  את המחסום לעבר השטחים ומשכך ביצע אחד המאבטחים ירי כדור בודד לעבר הרכב אשר פגע בדלת ימנית אחורית. כמו כן, שער המעבר החל להיסגר כך שהנהג לא יכול היה לחצות בנסיעה וכך הנאשם ושני אחרים ירדו מהרכב והחלו בבריחה רגלית.

עוד פלילים במגדלור ניוז >>
חשד חמור: שני תושבי חדרה איימו על פקחי עיריית חדרה וירו לעברם
אישום: נהגת פגעה בקשיש בן 87 במעבר חצייה בחדרה וגרמה למותו
אישום: הפכו מפעל קטן להכנת חמוצים לתחנת סמים גדולה באזור חדרה [וידאו]
34 חודשי מאסר לתושב פרדס חנה בגין איומים קשים והצתה

הנאשם מעד וכך הצליחו המאבטחים להשיגו ולעכב אותו עד להגעת המשטרה אך הנהג ואדם נוסף הצליחו להימלט מהמחסום.
מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת עד להגשת כתב אישום. התשתית הראייתית מתבססת על עדויות של בעל הרכב, מאבטחים, צילומי מצלמות אבטחה וראיות נוספות.

הנאשם הודה בחקירתו כי נכנס לישראל בניגוד לחוק, אך באשר  להימצאותו ברכב ושאר השתלשלות האירוע  מסר גרסה תמוהה על פי התביעה המשטרתית.
לצד כתב האישום, הוגשה נגד הנאשם בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עדכון ראשון: 22.5.23, 10:13

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן