Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשד: קצין לשעבר בצה”ל, תושב אור עקיבא, פרץ למסעדה בקיסריה

חשד: קצין לשעבר בצה”ל, תושב אור עקיבא, פרץ למסעדה בקיסריה

החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי בחודש שעבר היה מעורב בפריצה בקיסריה.  על פי טענת המשטרה, הצעיר פרץ לבית עסק בקיסריה וגנב מתוכו רכוש.  עוד הוא חשוד בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ובהחזקת רכוש החשוד כגנוב

תושב אור עקיבא, בשנות העשרים לחייו, נעצר בחשד כי היה מעורב בעבירות רכוש וכן בהחזקת סמים.

החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה בחשד כי בחודש שעבר היה מעורב בפריצה בקיסריה. על פי טענת המשטרה, הצעיר פרץ לבית עסק בקיסריה וגנב מתוכו רכוש. עוד הוא חשוד בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית ובהחזקת רכוש החשוד כגנוב.

לאחר חקירה ראשונית, הוא נכלא והובא לבית משפט השלום בחדרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע. בתחילת הדיון בעניינו, נציג המשטרה סיפר על השתלשלות הדברים שהובילה למעצר.

החשוד בפריצה, כפי שנקלט במצלמות האבטחה במסעדה בקיסריה. צילום: דוברות המשטרה

“מדובר באירוע שהתרחש בסוף חודש יולי, כאשר, על פי החשד, החשוד פרץ לעסק, גנב משם רכוש ובעת מעצרו נתפסו חומרים חשודים כסמים”. לדברי נציג המשטרה, החשוד נחקר ומכחיש בתוקף את החשד נגדו ביחס לפריצה. עם זאת, במשטרה טוענים כי חומר החקירה הקיים קושר את החשוד למיוחס לו ברמה גבוהה.

בנוגע לסמים שנתפסו, נציג המשטרה סירב לחשוף במהלך הדיון את משקלו של החומר או את סוג הסם, אך כן ציין כי לא מדובר בקנאביס. מהדיון עלה כי החשד כי החשוד גנב מתוך מסעדה בה עבד כרטיס אשראי.

המשטרה מייחסת לו גניבה של כ- 50,000 ש”ח ובחיפוש בביתו, החשד הוא כי נתפסו סמים מסוג קנביס ומסוג דוסה בכמויות שאינן לצריכה עצמית.

במסגרת הדיון בהארכת מעצרו, אישר נציג המשטרה כי החשוד שיתף פעולה בחקירתו ומסר גרסה. סנגורו של החשוד טען בדיון: “מדובר באדם צעיר, קצין מוערך בצה”ל ששירת חמש וחצי שנים והשתחרר במרץ האחרון וחזר לעבוד במסעדה בה עבד קודם לגיוסו. מלבד אותו אחראי משמרת, גם העובדים וגם המלצרים יודעים בדיוק מה הקוד לכספות ואיפה מוחבא המפתח כי יש מקרים שהם נאלצים לצאת מוקדם יותר וסומכים על יתר העובדים”.

כך או כך, בתום הדיון, השופט יעקב גולדברג, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי קיים חומר ראיות הקושר את החשוד למיוחס לו. נוכח קביעה זו, מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים. השופט ציין כי ככל שהמשך החקירה תעלה כי חומר הראיות כנגד החשוד מתכרסם, המשטרה תשחרר את החשוד עוד קודם לכן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
08/08/2023 21:11

.

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן