Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

על רקע הפרטת מערך הגבייה באור עקיבא, חבר המועצה זעם: “צריך להחליף מיידית את ראש העיר”

על רקע הפרטת מערך הגבייה באור עקיבא, חבר המועצה זעם: “צריך להחליף מיידית את ראש העיר”

חבר המועצה נוח שמאילוב תהה כיצד מפריטים את מחלקת הגבייה בעיר אם במשך השנים האחרונות לא נשמעה כלפיה תלונות. בהמשך – תקף את ההתנהלות הכללית ודרש להחליף את ראש העיר יעקב אדרי

מועצת עיריית אור עקיבא החליטה להפריט את מחלקת הגבייה בעיר. בהצבעה שנערכה בישיבת המועצה בשבוע שעבר, החליט רוב של שבעה חברי מועצה לאשר את ההצעה. משמעות הדברים כי ניהול הגבייה בעיר יעבור לחברה חיצונית שתתפעל את המערך, עליו היו לא מעט תלונות במרוצת השנים (אך לצד מחמאות לעיתים). בעקבות ההפרטה, עשויים להישלח מכתבי פיטורים ללפחות מחצית מעובדי המחלקה.

ובחזרה לישיבה. עקב המצב המשפטי של ראש העירייה יעקב אדרי והעברת חלק מסמכויותיו, הוא לא היה בישיבה ואותה ניהל ממלא מקומו אלי אנקונינה.

אגף הגבייה באור עקיבא. יעבור הפרטה | צילום: מגדלור ניוז

אנקונינה אמר כי “לפני כחודש ישבנו עם מנהל המחוז במשרד הפנים, התבקשנו להגיש תקציב לשנים הקרובות במסגרת תוכנית ההבראה. זו המון עבודה עם עשרות טבלאות. לגבי מחלקת הגבייה, ננהל משא ומתן עם החברה שתיכנס על מנת להשאיר כמה שיותר עובדים מהמחלקה גם במתכונת החדשה”.

חבר המועצה משה ביטון לא היה מרוצה מההליך: “אנחנו חייבים להבין מה קורה עם המחלקה הזאת. אין טעם להפריט אותה כי גם ככה היקף העבודה שם יורדת בגלל תוכנית ההבראה. אולי צריך לקחת יועץ על מנת שייתן חוות דעת. לראות את הגבייה ברבעון ראשון שני…ככה לסגור מחלקה?”. חבר המועצה וסגן ראש העיר ארקדי גדילוב אמר לו: “לא סוגרים – משדרגים”.

חבר האופוזיציה אברהם כהן התייחס גם הוא למחלקת הגבייה: “הייתה בעיה גדולה שם, תשמע מה אני אומר. עכשיו יצמצמו וייעלו. המחלקה לא תיסגר וחלק מהעובדים יישארו”.

נוח שמאילוב (משמאל) בישיבת המועצה | צילום: מגדלור ניוז

מי שהיה כי תקיף היה חבר המועצה נוח שמאילוב, גם הוא מהאופוזיציה. “אני נגד ההחלטה לגבי מערך הגבייה”, אמר והעלה פאזה: “אנחנו אשמים במצב של העירייה. אני הצעה לתקן את הטעות. צריך לשקול את כל נושא השינויים בעירייה כרגע להקפיא. מאז תחילת הקדנציה עברו יותר מ-3 שנים ולא שמענו שום תלונות על מחלקת הגבייה? איך זה יכול להיות? כולם דווקא שיבחו את מערך גבייה. פתאום ברגע האחרון מקבלים הצעה להפריט את מערך הגביה. איפה הייתם לפני? חייבים להתנגד או לדחות את ההצעה להמשך”.

שמאילוב הוסיף: “אנחנו אשמים שלפני שלוש שנים, אחרי הבחירות, שנבחרה המועצה – לא הצלחנו להקים קואליציה ולעבוד למען העיר. אנחנו אשמים, אנחנו נתנו להגיע למצב הזה. אף אחד לא הרים תלונה אחת בנושא. איפה השקיפות? איפה הדוחות? אנחנו אפשרנו למצב הזה להתגלגל. יעקב כראש עיר גלגל וגלגל. עד היום זה ככה וגם היום הוא שולט בנו. לא צריך להחליף את מערך הגבייה, צריך להחליף את ראש העיר. צריך לתקן את הטעות ולעצור את כדור השלג הזה. אני מביא הצעה לסדר יום – הפסקת כהונת ראש העיר יעקב אדרי. הוא ראש עיר והוא אחראי והוא צריך לשים את המפתחות”.

מי שלא אהב את ההתנהלות של שמאילוב היה חבר המועצה יוסי כדורי: “כל ישיבה אתה מביא משהו כזה. זה לא חוקי. מה זה קשור ליעקב אדרי? כל פעם יעקב. כשהוא יהיה פה תדבר איתו.

חברי מועצה נוספים אמרו לשמאילוב כי יש לחכות שיעקב אדרי יוכל להיות בישיבה ולהגיב.

יעקב אדרי טרם מסר תגובה לדברים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן