Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

היזם שנעצר בפרשת אור עקיבא – שוחרר למעצר בית: “מספר פעמים ניתן השוחד…תלושי מזון זו אחת הדרכים”

בין העצורים בפרשת אור עקיבא נמצא גם יורם מאיר, אשר מנהל מתחם מסחרי בעיר ● כעת אנו מפרסמים את הפרוטוקולים של הארכות המעצר שלו, ששופכים מעט אור על החשדות נגדו בהקשר לראש העירייה יעקב אדרי ● אתמול שוחרר מאיר למעצר בית לאחר 2 הארכות מעצר
בין העצורים בפרשת גל המעצרים באור עקיבא, נמצא גם היזם יורם מאיר, אשר בניהולו נמצא מתחם מסחרי באור עקיבא. אתמול, שחרר בית המשפט את מאיר למעצר בית בצפון – זאת לאחר 2 הארכות מעצר בהן לא שוחרר מתא המעצר.
מאיר נעצר ב-10.11, בעת פשטו חוקרי יחב”ל על אור עקיבא והעירייה ועצרו בין היתר גם את ראש העירייה יעקב אדרי, מקורבתו אורלי יחזקאל ודמויות נוספות מהעיר ומחוצה לה.
“החקירה נערכה במישור הסמוי מזה כשנה במהלכה נאספו ראיות ונתונים המלמדים על  החשד הסביר העומד בבסיס בקשת המעצר המונחת בפני בית המשפט”, אמר נציג המשטרה בהארכת המעצר הראשונה.
פקד איתן בירן הוסיף: “החקירה מקיפה מספר מעורבים במספר פרשיות איש איש על פי חלקו בהתאמה משך הארכת המעצר המבוקש מדורג בבקשות שנמסרו לבית המשפט ולסנגורים, מפנה את בית המשפט לדוח הסודי שהוכן לקראת הדיון לצד ראיות גולמיות התומכות בו”.
עוד בנושא המעצרים באזור >>>
• בפעם השלישית: בית המשפט האריך את מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי
• ראש עיריית אור עקיבא לשעבר שמחה יוסיפוב: “עצוב מאוד מה שקורה”; משרד הפנים קיים הערכת מצב
• “התפתחות דרמטית”: מעצרם של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי ויד ימינו אורלי יחזקאל הוארך
• דיווח: המשטרה מחפשת עד מדינה בפרשת המעצרים באור עקיבא; שמה של אורלי יחזקאל עלה
• “פרשת המאכערית וראש עיריית אור עקיבא”: כך ע”פ החשד פעלה השיטה שהביאה לגל המעצרים בעיר
• היום שהיה: 48 השעות עד למעצרים באור עקיבא – תקיפת אדרי, יואב גלנט והסמס עם אורלי יחזקאל [וידאו]
 הפרקליטות הודיעה לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: תישקל העמדתך לדין בכפוף לשימוע
הפקד ציין כי בית המשפט נחשף לחומרי החקירה וסירב למסור לפרוטוקול ב”כמה שוחד” מדובר, והפנה אל המסמכים שנותרו חסויים נכון לעכשיו.
“מדובר באדם ללא עבר פלילי, עובד שכיר נורמטיבי”
בהמשך, שאל בא כוחו של מאיר את הפקד שאלות בניהם על הערכת גובה השוחד בו חושדת הפרקליטות והאם יש עוד אנשים המעורבים בשוחד לכאורה.

חנות. צילום ארכיון: אילוסטרציה
השוטר ציין כי “כל מה שידוע מפורט במסמכים וכי יש מעורבים נוספים במתן השוחד”. עוד ציין הפקד כי “מדובר במספר פעמים בהן ניתן השוחד, כסף או שווה כסף, תלושי מזון זו אחת הדרכים….תלושי המזון ניתנו בעבור מספר אירועים נפרדים לרבות הגלריה. יש מספר דרכים בהן ניתן השוחד ומספר אירועים. היחידה החוקרת החלה היום כולל חקירתו של החשוד והשאלה נבדקת”.
לאחר הדיון הראשון בהארכת המעצר אמר בא כוחו של החשוד כי “מדובר באדם ללא עבר פלילי, עובד שכיר נורמטיבי, משפחה נהדרת, יש אחים אחד עובד במוסד בטחוני שניהם מוכנים לקבלו ושלא יצור קשר עם אף אדם. ברור שהחקירה התקיימה באופן סמוי זמן רב ושחלקו בפרשה קטן בהרבה מזה של השניים האחרים, אין חולק שלחקור עבירות מגוונות מספר רב יותר של עבירות ושל משחדים לכאורה ומקרים ואירועים לכאורה מצדיק הארכת מעצר יותר ליברלית מאשר בעניינו של מרשי”.
בסיום הדיון הראשון האריך השופט את מעצרו של מאיר בחמישה ימים.
החשד: עשרות אלפי שקלים שוחד
בדיון הארכת המעצר השנייה שהתקיימה ב-15 לנובמבר, נודע כי מלבד יעקב אדרי ואורלי יחזקאל, יורם מאיר הוא היחיד שנותר במעצר מבין הנחקרים. בדיון זה, גילה חוקר המשטרה כי סכומי השוחד לכאורה “מצויים בפני בית המשפט, אני יכול להגיד שמדובר בעשרות אלפי שקלים…עבור קידום קבלת טופס 4 והקלות בנייה נוספות…למרכז המסחרי שאותו הוא מנהל. לא אמרתי שהוא אחראי, אחד החשדות שהוטחו – קידום קבלת טופס 4 לגבי אותו מרכז שהוא מנהל…מדובר בכמה חשדות בהתייחס לגלריה”. גם בדיון השני – החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של מאיר ב-3 ימים.
כאמור, אתמול, 18.11, התקיים דיון נוסף בעניין הרכת מעצרו של מאיר. הפעם – כבר החליט השופט לשחררו למעצר בית. מאיר שוחרר למעצר בית מלא בקריית טבעון עד ל23.11, הרחקה מעיריית אור עקיבא, שלוחותיה ומשרדיה ל-60 יום, איסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בתיק, התייצבות לחקירות ככל שיידרש ואיסור יציאה מהארץ למשך 180 יום. בנוסף, החשוד חתם על ערבות בסך 50 אלף ש”ח שלא יעבור על התנאים וכן ערב צד ג’ חתם עבורו על 50 אלף שקלים נוספים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן