Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

היום שהיה: 48 השעות עד למעצרים באור עקיבא – תקיפת אדרי, יואב גלנט והסמס עם אורלי יחזקאל [וידאו]

היום שהיה: 48 השעות עד למעצרים באור עקיבא – תקיפת אדרי, יואב גלנט והסמס עם אורלי יחזקאל [וידאו]

ההודעה של דוברות המשטרה על הפשיטה בעירייה ● השמועות שהתפשטו בעיר ● הביקור של שר החינוך באור עקיבא בדיוק באותו הבוקר ● הודעות ההתכתבות עם אורלי יחזקאל 24 שעות לפני המעצר ● והגלגל שהסתובב תוך 24 שעות עבור יעקב אדרי- מנתקף לחשוד ● 'מגדלור ניוז' מסכם את 48 השעות של המעצרים באור עקיבא ומה שמסביבם

יום שלישי האחרון בבוקר, השעה 8:35. דוברות המשטרה (אח”מ) מוציאה הודעה על גל מעצרים “בעיר” בצפון ומכניסה לסחרור את הרשתות החברתיות. השמועות מתפשטות במהירות ואנשים מתחילים להבין כי ככל הנראה מדובר באור עקיבא.

חולפת שעה, השעה 9:30, והדיבורים ברשתות מתגברים. אל מערכת מגדלור ניוז שולחים מספר אנשים הודעות, לברר האם המידע נכון.

חצי שעה אחר כך, 10:02, אנחנו ליד בניין עיריית אור עקיבא. הדלת נעולה, מרדוש השומר דואג שאף אחד לא ייכנס ואף אחד לא ייצא. “יש כמות נכבדת של חוקרים שנמצאים בבניין”, הוא אומר לנו בשקט.

עוד בפרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא >>

מחוץ לדלת מתחילים להתגודד אנשי התקשורת – בעיקר זו הארצית. Ynet, ערוץ 12, כאן רשת ב’ ועוד ועוד מגיעים בכדי לנסות ולדלות קצת פרטים מהשטח. תחלופנה עוד שעתיים ארוכות ואז יתברר כי היום של הכתבים הולך לאיבוד, כי החוקרים לא ממהרים לצאת מבניין העירייה ומשאירים את הצלמים בידיים (ופלאשים) ריקות.

מי שדווקא כן מספקים את הסחורה הם התושבים. חלק קטן מגיע אל המקום, צעירים על אופניים חשמליים, תושבים שמתעניינים מההמולה, כאלה ששמעו את השמועות והגיעו וגם סתם עוברי אורח, שלא מבינים מה קורה פה. הכתבים המנוסים כבר יודעים לדובב אנשים, ומצליחים להוציא כמה משפטים ממספר תושבים על מצב העיר וההערכה לבאות.

שר החינוך גלנט הגיע לחלק מחשבים עם יעקב אדרי – אך נשאר לבד

ובינתיים, אולי בתזמון הכי גרוע שיכול היה להיות – הגיע באותו הבוקר אל אור עקיבא שר החינוך יואב גלנט בכבודו ובעצמו. הוא הגיע היישר לבית הספר נחמיה תמרי במסגרת מיזם חלוקת מחשבים ניידים לתלמידים. גלנט כך פורסם בהמשך, המתין לראש העירייה יעקב אדרי שיגיע, ומשבושש לבוא החל לברר מה קרה.

על פי אתרי התקשורת, נאמר לגלנט וצוותו כי “ראש העיר זומן לפגישה דחופה”, אך כמובן שזה לא המצב. הידיעות על האירוע פורסמו עוד בטרם היה אפשר לפרסם את שמו של אדרי, אבל סביר להניח שאנשי גלנט עודכנו בזמן אמת על האירועים ושר החינוך נאלץ לחלק את המחשבים בבית הספר – לבדו, בלי אדרי, סיטואציה לא נעימה בלשון המעטה.

אירוניה: תקיפת ראש העיר והדוברת הזמנית שנעצרה

יומיים לפני המעצרים, הוציאה משטרת מחוז חוף עדכון על תקיפתו של יעקב אדרי על ידי תושב העיר, תושב המוכר למשטרה ככזה שכבר ניסה לתקוף את ראש העירייה בעבר. הסיפור תפס את הכותרות יממה אחר כך, יום לפני מעצרו של אדרי, וזכה לתהודה ברחבי התקשורת המקומית, כשראש העירייה אף מתראיין לרדיו ומספר את אשר אירע.

מי שדיבררה את האירוע (כמו שהיא תמיד עושה באירועים חריגים) עם תגובת ראש העיר הייתה למרבה האירונייה – אורלי יחזקאל, ששלחה גם למגדלור ניוז את תגובת ראש העיר לתקיפה. ספיחים של התגובה הגיעו גם בהמשך – 24 שעות בדיוק לפני שפרשת המעצרים תצא אל הדרך. יום אחד מעדכנת על תקיפת ראש העיר, למחרת עצורה.

השבוע הדרמטי של ישיבות המועצה התהפך לשבוע דרמטי של מעצרים

ובינתיים – אתמול, רביעי, הייתה אמורה להתקיים ישיבת מועצה בנושא אישור תקציב 2020. מי יכול היה לשער שהישיבה הזאת לא תתקיים ועוד בסיטואציות האלה. לאדרי יש לא מעט חברים במועצה שלא מרוצים מתפקודו ומהעובדה שלא הצליח לכונן קואליציה מעל לשנתיים מאז הסתיימו הבחירות המקומיות. הישיבה של רביעי, וישיבה נוספת שזומנה לשבוע הבא היו צפויות להיות דרמטיות עם לא מעט מתח, אך מעצרו של ראש העיר ביטל אותן באחת – הדרמה הזאת גדולה יותר אפילו מהישיבות שהיו אמורות להתקיים.

צילומים: מגדלור ניוז

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן