Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לאחר כ-5 חודשים בחל”ת: קבלת קהל במתנ”ס ובספרייה באור עקיבא תחל בשבוע הבא

לאחר כ-5 חודשים בחל”ת: קבלת קהל במתנ”ס ובספרייה באור עקיבא תחל בשבוע הבא

העובדים ששבו לעבודה השבוע, פעלו לארגון והיערכות לקראת החזרת הפעילות לשני מרכזי התרבות והפנאי בעיר

לאחר חודשים רבים של אי ודאות, חופשה ללא תשלום, מחאה ציבורית מינורית ואי קבלת שכר ותנאים סוציאליים, עובדי המתנ”ס המקומי והספריה העירונית באור עקיבא שבו בשבוע האחרון לעבודה. המתנ”ס והספריה לא קיבלו קהל בשבוע האחרון, אך התכוננו לעבודה סדירה וקבלת קהל, שיחלו ביום שני הקרוב. 

מנהל המתנ”ס משה נקש מציין היום (שישי) כי “שמח לבשר שמיום שני הספריה תחזור לשעות העבודה הרגילות ותקבל קהל. גם המתנס ממשיך לארגן את פתיחת החוגים ובמהלך השבוע נפרסם את החוגים הראשונים אליהם ניתן להירשם וכן מספר אירועים קרובים. התגעגענו וחזרנו לתת לכם שירות כמו תמיד!”.

כזכור, בישיבת הנהלת המתנ”ס שנערכה לפני כשבוע וחצי, בהשתתפות יו”ר הנהלת המתנ”ס, עו”ד שלום שבתאי, ממלא מקום יו”ר ההנהלה רמי ראובן, מנהל המתנ”ס משה נקש וחברי ההנהלה החדשים, הוחלט לשוב לעבודה – אם כי בשלב זה, לא ברור אם יועברו המשכורות לעובדים.

“כל האישורים להעברת הכספים הן מעמותת יפתח והן מהעירייה הושלמו, העירייה בחרה את נציגיה והם אושרו ע”י האספה הכללית במתנ”ס”, כתב עו”ד שבתאי למ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב במכתב שנשלח אליו בסוף השבוע.

המכתב שנשלח בסוף השבוע למ”מ ראש העיר

“הטפסים לאישור נציגי הציבור מולאו כנדרש והם יועברו לאישור משרד הפנים באמצעות היועץ המשפטי לעירייה. במצב דברים זה, החליטה הנהלת המתנ”ס להחזיר את עובדי המתנ”ס לעבודה ולפעילות החל מיום 1.10.2021.

“יחד עם זאת, הנהלת המתנ”ס מבקשת להודיע, שאם ההקבצות במלואן לא תועברנה עד ליום 25.10.2021, תתכנס ההנהלה ותודיע על סגירת המתנ”ס, על כל המשתמע מכך. אנו מקווים שהנושא ייפתר לאלתר, לטובת עובדי המתנ”ס ותושבי העיר”, נכתב עוד.

כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הועלתה הצעתם של 7 חברי מועצת העיר לבחירת ממלא מקום ליו”ר הנהלת המתנ”ס, חבר מועצת העיר רמי ראובן, ונציגי ציבור חדשים להנהלה – צעד שנבע בעקבות דו”ח מבקר המדינה על התנהלות המתנ”ס שפורסם לפני כשנה.

הספריה העירונית

בישיבה שדנה פעם נוספת בסוגיית המתנ”ס והספרייה העירונית, שלא מתפקדים כראוי כבר חצי שנה, הייתה סוערת ביותר עם צעקות והכפשות הדדיות בין חברי המועצה ומ”מ ראש העירייה.

הישיבה חשפה במלוא העוז את החיכוך הנוכחי בין חלק מחברי המועצה בעיר, למ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב. היו אלה אותם חברי מועצה שבחרו בעצמם ביוסיפוב לתפקיד ממלא המקום לפני מספר חודשים, בעקבות נבצרותו של ראש העירייה הנוכחי יעקב אדרי בעקבות הפרשה הפלילית בה הוא חשוד.

בחודש יוני, 40 יום להפסקת הפעילות של המתנ”ס והספריה, התקיימה במקום מחאה קטנה של תושבים. עובדי הספרייה והמתנ”ס חסמו בגופם את ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב שהגיע למקום, ודרש מהם לצאת מהמתחם.

למקום הוזעקו שוטרים, והעובדים הוצאו מהמתחם על מנת להפעיל את הספריה באמצעות עובדי עירייה. כמו כן, נטען, כי מנעולי הספריה הוחלפו ומפתחות למבנה נמצאות כעת ברשות העירייה ולא ברשות אב הבית של הספרייה או עובדיה שנמצאים בבית.

// עדכון ראשון: 2.10.2021

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן