Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

היום הראשון בעירייה – לאחר המעצר: כך נראתה חזרתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי לתפקידו

היום הראשון בעירייה – לאחר המעצר: כך נראתה חזרתו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי לתפקידו

ראש העיר אור עקיבא, שבפעם האחרונה נכנס לבניין העירייה לפני שנה בדיוק, חזר לתפקידו ונועד עם המנהלים הבכירים בעירייה. הוא החליט לקדם באופן מיידי את שני הפרוייקטים התשתיתיים המרכזים של העיר מזה תקופה ארוכה - רחוב ביאליק והרמזור האדום לנוסעים ממערב למזרח בכיכר המע"ר

10.11.2020 היה אמור להיות יום סטנדרטי ורגיל באור עקיבא. אך עם שחר, וככל שהשעות נקפו והשמועות התרוצצו – נפתח פרק החקירה הגלויה בפרשת המעצרים בעירייה. טלטלה וזעזוע משמעותיים הנותנים אותותיהם עד היום, במרכזם – מעצרו של ראש העיר יעקב אדרי וגל של מעצרים וחקירתם של עובדי עירייה, קבלנים ומקורבים. 

הבוקר, רגע לפני שנסגרת שנה לפרשה המטלטלת, חזר אדרי לכיסא ראש העיר, בפעם הראשונה מאז אותו בוקר מעצרים שהרעיד את העיר. כבר בשעות הבוקר, נרשמה תכונה מסוימת בבניין העירייה שברחוב רוטשילד. מספר מחברי מועצת העיר הגיעו בזה אחר זה לעקוב מקרוב ולראות כיצד ומתי אדרי יגיע.

ממלא מקום ראש העיר הזמני, שמחה יוסיפוב, שנבחר ממש באותו חודש נובמבר של השנה שעברה לתפקיד, יצא מהעירייה, נופף בשלום למצלמות מגדלור ניוז וחזר לתפקידו כחבר מועצת העיר מן המניין.

הבוקר העברנו בשידור חי את רחבת בניין עיריית אור עקיבא, במועד בו פקעו התנאים המגבילים של אדרי >>

 

אדרי פתח את הבוקר בסדרת פגישות. הראשונה, עם היועץ המשפטי לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ, על מנת לבחון מקרוב את הסמכויות שנותרו בידיו, את המותר והאסור בתקופה הקרובה, עת בית המשפט התיר לו לחזור לתפקידו במגבלות רבות.

הוא נועד בהמשך גם עם המנהלים הבכירים, גזבר העירייה, עדיאל ישראלי ומנהלת לשכת ראש העיר יולנדה בן הרוש. הוא קרא לכל העובדים להגיע לחדר הישיבות של העירייה, שם פגש את עובדי העירייה מחדש.

ממידע שהגיע לידינו עולה כי אדרי אסר על העובדים לדבר בכל מה שקשור לנושאי החקירה המתנהלת בפרקליטות. כמו כן, ביקש מהעובדים להיכנס לשגרת עבודה, וללמוד את מה שקורה.

קראו גם: 
ראש עיר בהעדר סמכויות: יעקב אדרי יחזור בחודש הבא לאור עקיבא, אבל בית המשפט הטיל עליו מגבלות רבות
לאחר 11 חודשים: החלטה דרמטית בעניינו של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
אחרי החגים יתחדש הכל? המשטרה מבקשת להמשיך את הרחקת ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
פרשת המעצרים באור עקיבא | הדיון בערר במחוזי: “אדרי ביצע את העבירות לכאורה בדרכים מתוחכמות”
• • •  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

אדרי הביע רצון לטפל מיידית בפרויקט רחוב ביאליק. מחר (שני) בשעה 08:30 צפויים להיפגש אדרי, מנהל אגף התחבורה בעיר איציק פתיתו והקבלן המבצע את העבודות בשטח, על מנת לאמוד מקרוב את הפרויקט ולהחליט איזה קטע מהכביש ניתן לפתוח באופן מיידי.

גם בפרויקט התשתיתי השני הגדול המתנהל בימים אלה, כיכר דוד המלך/הנשיא שתהפוך למרומזרת, ביקש אדרי לקדם פתרון מיידי של הסתרת הרמזור האדום לבאים לכיכר המע”ר ממערב למזרח – רמזור שהספיק כבר להרגיז את מרבית תושבי העיר. כזכור, במקום החלו העבודות, נסגר קטע הכביש, נסגרו מעברי החצייה במקום, אך למרות זאת הרמזור האדום שמנווט את התנועה לבאים מאותו כביש חסום ממשיך לפעול – למורת רוחם של התושבים.

גורם שנכח בישיבה עם אדרי מציין כי אדרי מודע למחסור בכוח אדם, בעיקר באגף ההנדסה, לכך שאין מהנדס עירייה, אין ממלא מקום ואין אדריכל, ולכן ציין אדרי כי הוא יפעל כדי לזרז את ההליכים מול משרד הפנים כדי שימונו התפקידים החשובים האלה לעירייה.

עוד ציין אותו גורם כי “יום החזרה של אדרי התאפיין באווירה נינוחה ומאוד חיובית”.

// בצילום: אדרי. תמונת ארכיון 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן