Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כשנה לאחר שנחנך: אוריה כהן מאור עקיבא הודיע על סגירת “פרויקט אחרי החתונה”

כשנה לאחר שנחנך: אוריה כהן מאור עקיבא הודיע על סגירת “פרויקט אחרי החתונה”

במסגרת הפרויקט ועל מנת לסייע לזוגות טריים, היו מגיעים בני הזוג, בוחרים את המוצרים שהם צריכים, אורזים שקיות ויוצאים לדרך החדשה שלהם – והכל בחינם | כהן: "אני עושה את זה בלב כבד, בידיים רועדות, ודמעות זולגות, אבל מתוך בגרות, איני יכול להמשיך כך יותר"

זה החל בחודש מרץ בשנה שעברה. אוריה כהן, תושב די חדש באור עקיבא, החל במיזם עצמאי שכבש לבבות של רבים בישראל. “פרויקט אחרי החתונה” החל בחדר סניקה באחד מבנייני המגורים בעיר, ובחודש מאי 2022, מצא את מקומו במקלט ציבורי שהושמש מחדש לטובת הפרויקט בשכונת קנדי בעיר.

שמו של הפרויקט נישא למרחוק, כאמור. זוגות שהתחתנו והיו צריכים סיוע לתחילת הדרך, החלו להכיר את כהן שהיה אוסף מוצרים פגומים קלות ממפעלים כדי לעזור לזוגות הצעירים שמתחתנים.

“פרויקט אחרי החתונה”, הוקם על מנת לסייע לזוג הטרי, החל מרגע לפני לפני החתונה ועד שנתיים לאחריה. בני הזוג מגיעים, בוחרים את המוצרים שהם צריכים, אורזים שקיות ויוצאים לדרך החדשה שלהם – והכל בחינם.

כהן בטקס הדלקת המשואות שנערך באור עקיבא לפני כחודשיים

לאחרונה, הודיע כהן, כי לא ימשיך בפרויקט. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות תיאר על ההחלטה הקשה. “יש לי הרבה מה לכתוב ולהגיד, אבל אתחיל מהסוף בסיכום במשפט אחד: החלטתי לסגור את עמותת “פרויקט אחרי החתונה”.

“העמותה שבניתי הקמתי וייסדתי, ב-10 אצבעות, בקושי ועמל רב, בסיוע ענק של הקב”ה, ושל אשתי היקרה ושל משפחה וחברים. העמותה שהעניקה חום ואהבה, עזרה, תמיכה וקרן אור ל1000 זוגות צעירים מכל הארץ. התקבלה ההחלטה, לסגור אותה, בצער עצום, וכאב לב ענק, מתוך הבנה עמוקה, שהעמותה שואבת ממני המון כוחות, פיזיים ונפשיים, למען אותם זוגות צעירים, שעולה גם על חשבון הבית שלי, האישה שלי, הבנות שלי.

“אלו השנים שבהם, אני בונה את הקן שלי, ואני מוצא את עצמי עסוק, מהבוקר עד הלילה, רק על הפרויקט, רק על הזוגות, רק על להשיג תרומות, לקנות סחורות לסדר, לעשות את ההרשמה, ולדאוג לאותם זוגות צעירים, למלא את הבית בחינם, במוצרים חדשים, ללא כל עלות כלל. הסיפוק שקיבלתי מהפרויקט, הוא עצום,
1000 זוגות צעירים, מאושרים עלה גם על חשבון הבית שלי, על חשבון הבנות שלי ועל חשבון אשתי, וגם על חשבוני.

“שקל אחד לא הרווחתי מהעמותה, הכל לשם שמיים באמת, אבל הקב”ה יודע איזה חסד ושכר אני אקבל על כל העזרה לזוגות הצעירים. אני עושה את זה בלב כבד, בידיים רועדות, ודמעות זולגות, אבל מתוך בגרות, והבנה שאי אפשר להמשיך ככה יותר, אני לא יכול לרקוד, על כמה חתונות, בו זמנית, אני צריך לפרנס בית בכבוד, וצריך לגדל את הבנות שלי, ולבנות זוגיות בריאה עם אשתי היקרה, שעד עכשיו לא דיברה מילה, ולא התלוננה, ורק תמכה ותמכה ותמכה , ואני יודע שהיא תכעס עליי שלקחתי צעד כזה מטורף, אבל זה מתוך הבנה שזה לטובתנו.

כהן סיפר כיצד ניסה לגייס כספים במסגרת קמפיין תרומות, אך הסכום לא יאפשר פעילות ארוכת טווח. “אני רוצה להודות כאן לכולם, על התמיכה, העזרה, העצות, ההתנדבויות, התרומות, המוצרים, על המקום שקיבלתי, על בחירתי לאיש השנה בעיר אור עקיבא, על הכתבות בטלוויזיה, בערוצים השונים הראיונות ברדיו, הכתבות בעיתונים, הדלקת המשואה באור עקיבא, לבנות שירות של העיר שבאו יותר מ30 פעמים מזמנם לסדר סחורה, למסלול מרחבים כיטה ט’ בבית הספר תו”ם
שבאו 12 פעמים לסדר את המקום ולהכין אותו לקראת הגעת הזוגות.

“להורים שלי, לאח שלי, שתמכו ללא הפסקה, לגיסים שלי, לגיסות שלי לאחיות שלי, שתמיד היו שם לעזור ולייעץ, לאשתי היקרה שעשתה הכל כדי לגבות אותי לתמוך ולעזור אין ספק בכלל שהחסד הוא של שנינו, וכמובן לקב”ה שזיכה אותי להיות איש חסד ולטעום מהי נתינה אמיתית ללא כוונות רווח, תודה כאן לכולם על כל התמיכה, התגובות, והמילים המחזקות והמחממות לב, מעריך מאוד מאוד. מפה בכל הכוח, לקנות סחורה בכסף שנתרם ולסדר את המקום בפעם האחרונה לקראת הגעת 200 הזוגות הבאים. ונסיים בברכת, “מזמור לתודה הריעו לה’ כל הארץ””.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא ו-4 נוספים שתקפו באלימות קשה אוהד במשחק כדורסל

על פי החשד, לאחר סיום משחק כדורסל באולם היכלי שלמה ביום 23.3.24 בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, חזרו מספר אוהדים לתוך האולם, כשחלקם רעולי פנים והיכו אוהד מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במוטות, חגורות, וחפצים שונים | האירוע זיעזע את המדינה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן