Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

העמוד באור עקיבא עמד ליפול – התושב דיווח למוקד העירוני החדש ופרגן במכתב: “יישר כח על הטיפול”

סטניסלב, תושב אור עקיבא, פנה ודיווח על מספר ליקויים ברחבי העיר. הוא לא ציפה שהמענה והמפגע יטופלו במהרה | "עבר רק יום והנציגה התקשרה לבשר לי שהפניה טופלה. בתור תושב מרוצה אני רואה לנכון לציין לטובה את הנציגה שרין כהן האלופה"

קצת חדשות טובות ומפרגנות למוקד העירוני החדש באור עקיבא: תושב העיר, סטניסלב, פתח לאחרונה פנייה במוקד ודיווח על עמוד הנושא שלט פרסום שנוטה על צדו ועלול ליפול. בעקבות פנייתו, המוקד העירוני שלח את צוותי העירייה לטפל במפגע. סטניסלב החליט לכתוב מכתב מפרגן. 

מדובר בעמוד מתכתי בשכונת אורות בעיר. סטניסלב פנה ודיווח על מספר ליקויים ברחבי העיר. “אני חייב לציין לטובה את המוקד העירוני”, כתב ברשתות החברתיות. “פתחתי פניה על העמוד שהולך ליפול מצ”ב תמונה ביום רביעי + קיבלתי הודעה לנייד עם התכתבות בוואטסאפ עם נציגה מאד נחמדה .
בחמישי קיבלתי עדכון שפניה טופלה כולל הודעה לנייד . היום נסעתי בעצמי בכדי לוודא שאכן טופלה”.

במכתב שכתב לירדן כץ – מנהלת המוקד העירוני, שנושא את הכותרת “מכתב הבעת תודה והערכה”, כתב סטניסלב: “פניתי למוקד ביום רביעי בתאריך 14.6.23 בכדי לפתוח מס’ פניות עבור ליקויים בעיר. ענתה לי נציגה מאד נחמדה אשר נתנה לי שירות אדיב איכותי ומקצועי. בסיום השיחה שלנו דאגה הנציגה לשלוח לי מס’ מעקב של הפניה בהודעה רגילה SMS. כמו כן פתחה התכתבות דרך WhatsApp, בכדי שאוכל להעביר אליה תמונות על ליקויים.

“חשוב לציין שעבר רק יום והנציגה התקשרה לבשר לי שהפניה טופלה ושהיא מעוניינת לסגור את הפניה רק אחרי שאני יוודא שאכן טופלה. כבן אדם שיודע להעריך לטובה כל פרט קטן שעושים עבורו, אני חש צורך רב לעצור לרגע הכל ולבוא ולפרגן לנציגה שלך אשר עשתה את עבודתה על הצד הטוב והמקצועי ביותר. בתור תושב מרוצה אני רואה לנכון לציין לטובה את הנציגה שלך שרין כהן האלופה שבעיני ראויה לשבח ולכל הערכה.

“מכל הלב אני רוצה להביע את הערכתי, אני מאוד מרוצה מהיחס החם והמסור שלה כלפיי. מי ייתן ולכל מנהל\ת יהיו עובדות כמוה, מקצועית, שמבצעת עבודת קודש במסירת איתנה. כל הכבוד ויישר כוח”.

המכתב שכתב סטניסלב למנהלת המוקד העירוני

בסוף חודש מאי, הודיעה העירייה כי גייסה 10 מיליון שקלים לטובת שדרוג השירות לתושב. הכסף שגויס, יועבר לשלל נושאים בהם מענה רציף בגביה, פתיחת בית יד לבנים, הקמה וניהול מוסדות חינוך וציבור,  שיפור תהליכי התכנון והאדריכלות העירונית, דיגיטציה של השירות, החלפת אתר האינטרנט לאתר מתקדם מסוגו, הקמת מערכת  GIS (מערכת מידע גיאוגרפית) שתאפשר לתושבים לקבל שירות מבוסס מיקום ותכנון מהיר יותר של שטחי משחק, גינות כלבים וכן קבלת תשתיות בשכונת אור ים ההולכת ונבנית.

עוד חדשות אור עקיבא במגדלור ניוז >>
הריח החריף של פלסטיק שרוף בשכונת היובל באור עקיבא: זהו ככל הנראה המקור שלו
חשד לתקיפה מינית באור עקיבא | תושבת העיר הגישה תלונה במשטרה: “עובר אורח נגע בי באיברים אישיים”

.

כשנה לאחר שנחנך: אוריה כהן מאור עקיבא הודיע על סגירת “פרויקט אחרי החתונה”
4 לפנות בוקר לא נרדמת: כעס בקרב תושבים באור עקיבא על רעש חזק מכיוון קיסריה (וידאו)

.

תושב אור עקיבא הואשם באיומים על גרושתו: “לא אתן לך לחיות, אקבור אותך עם המשפחה שלך”
תושבת אור עקיבא זועמת: “תרנגול עצום מימדים החל לתקוף אותנו בתוך הבית, נאלצתי לברוח לרחוב”

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן