Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רוצים להזמין משהו? חברת השליחויות “וולט” (Wolt) מגיעה לחדרה

רוצים להזמין משהו? חברת השליחויות “וולט” (Wolt) מגיעה לחדרה

Wolt ישראל תחל את פעילותה בחדרה והסביבה עם עשרות מסעדות וצפי לאלפי לקוחות חדשים. זוהי ההתרחבות הראשונה של פלטפורמת המשלוחים הפינית מאז תחילת 2022

צובעים את חדרה בכחול: “וולט” ( Wolt) מגיעה לעיר ממש בקרוב, ובין עשרות המסעדות מהן תוכלו להזמין משלוח עד הבית נמצאות גם – סמי בכיכר, בורגר לג׳דנס, סושי יאשי, קפה סואנו, קפה פיינברג ובורגר סאלון. פריסת המסעדות מגיעה גם לגן שמואל, שם נמצאות בין היתר קפה קפה, וניליה ופסטה בסטה. הפעילות בעיר צפויה לקצר משמעותית את זמני השילוח ואת מגוון המסעדות מהן ניתן להזמין אוכל עד הבית. לקוחות Wolt יכולים לעקוב אחר תהליך ההכנה והשילוח באפליקציה בכל רגע, וזמן המשלוח הוא כחצי שעה.

אזורי הפעילות הראשוני יכלול את כלל העיר חדרה, בין היתר את גבעת אולגה, שכונות הפארק, האוצר, בית אליעזר, ברנדייס, ניסן ועין הים, והשירות יפעל עד ל23:00. עשרות שליחי Wolt יפעלו בעיר ובאזור במגוון כלי רכב – כולל מכוניות, קטנועים ואופניים חשמליים. השקת פעילות Wolt בעיר נעשית בשיתוף העירייה והעסקים המקומיים בחדרה, בתהליך כניסה שייטיב עם העסקים החדרתיים ועם תושבי העיר.

כזכור, ביוני 2021 חברת המשלוחים הפופולארית הגיעה לראשונה לאזור ונחתה בפרדס חנה-כרכור ועוררה דעות חלוקות. מצד אחד היו המתנגדים (“הם רוצים מלא אחוזים ועוד תשלום המשלוח, פשוט שודדים”), אך מהצד השני התומכים: “כמסעדן אומר לכם ש’וולט ישראל’ נותנים שירות נהדר שירות שאין לו תחליף”.

חברת Wolt החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 יישובים ברחבי המדינה כולל ירושלים, הרצליה, ראשון לציון, פתח תקווה, השרון, אשדוד, באר שבע ונתניה. כ-3,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמת החברה, כשבנוסף למסעדות הצטרפו בשנה האחרונה מאות עסקי ריטייל בתחומי הפארם, סופר, מעדניות, מאפיות, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.

צילום: פיקסביי

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים: ״כניסת Wolt תאיץ את התנועה הכלכלית בעיר, מה שהביא אותנו כעירייה לתמוך ולברך על המהלך. תושבי חדרה יהנו כעת ממה שנהנים בערים רבות בישראל ובעולם, שירות שילוח מהיר ויעיל עם יכולות טכנולוגיות גבוהות וסטנדרט שירות. נמשיך לפתח את כלכלת העיר ולהביא לתושבים את השירותים המתקדמים ביותר שנהנים ממנה בכל הערים הגדולות האחרות.״

מנכ״לית וולט Wolt ישראל, ליאור אשכול: ״אנחנו בWolt מצפים ומתרגשים להצפין לחדרה ולאפשר לתושבים ליהנות ממגוון המסעדות בעיר, במשלוח מהיר ובשירות מעולה, עד הבית. אנחנו מודים לעירייה ולעסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה ומתכוונים לעבוד קשה כדי לספק לחדרתיים את השירות המעולה שמגיע להם ואת חוויית הצריכה המתקדמת שלנו״.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן