Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הזמר החדרתי בר צברי חשף: הבן שלי הוא חלק מהילדים במעון עם החשדות להתעללות

הזמר החדרתי בר צברי חשף: הבן שלי הוא חלק מהילדים במעון עם החשדות להתעללות

צברי פרסם על הזעזוע שעוברת המשפחה בחודש האחרון: "ואז משום מקום ולפני שיידעו אותנו בדבר, אנחנו מקבלים הודעה תפתחו ערוץ 11 ב19:30. אנחנו פותחים את הטלויזיה ורואים מול העיניים שלנו את הילדים שלנו, הגוזלים שלנו מותקפים בסרטונים המזעזעים האלה!!!! בטלוויזיה!!!" | עיריית חדרה החלה בתמיכה מקצועית להורים והילדים מהמעון

הזמר החדרתי בר צברי חשף ביממה האחרונה כי בחודש האחרון משפחתו עוברת טלטלה קשה – זאת לאחר חשיפת פרשת החשד להתעללות במעון של חגית בחדרה שהובילה למעצר צוות הגן ולסגירתו ל-60 יום על ידי משרד החינוך. 

צברי כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט ארוך בו פירט את הטלטלה המשפחתית. “שמחת חינם. זה שם האלבום שיצא ממש לפני רגע. מי שחפר פנימה יודע שאפילו אין שיר כזה באלבום. השם שלו היא כותרת חיי, היא התמצית של האמונה הכי בסיסית שלי בדברים הטובים והיפים בעולם הזה. אבל זה לא פוסט על מוזיקה, על שירים או על שמחה.

קראו גם: 
החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | הערר נדחה, החשודה תשהה במעצר בית: “הסרטונים מתעדים מסכת אירועים מתעללת”

“בחודש האחרון אני, המשפחה שלי, החברים שלי, שכנים שלי, אחים שלי עוברים סיוט. עוד מקרה התעללות בגן ילדים. והפעם בגן הפרטי של הילדים הפרטיים שלנו. תאמינו לי, זה לא הסיפור רק של הילד שלי או של החברים שלי זה הסיפור של הילדים של כולנו. כמו כולנו, הורים צעירים עובדים לילדים קטנים, שלחנו כל בוקר גוזלים תמימים, מתוקים וחסרי ישע. הסענו אותם כל בוקר לגן שבחרנו בקפידה עם נסיון רב שנים, ליד הבית שלנו, בשכונה המוכרת והמוגנת לכאורה ושילמנו עליו ממיטב כספנו.

“הנחנו אותם בידיים רועדות ומתגעגעות בידיעה שהם מוגנים, עטופים ושמחים, עד שהתנפץ לנו הכול בפרצוף. אנחנו כבר חודש לא ישנים בלילה, הבטן כואבת פיזית והראש עומד להתפוצץ. ברגע שעלה חשד ראשוני, טרחו לעדכן מהגן שהגננת היא קורבן של סייעת מתוסכלת שהפיצה שמועה כוזבת וההורים נחצו לשניים, נגד הגננת ובעד. אני בנאדם שלא מאמין עד שאני לא רואה בעיניים ובכלל, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך כל עוד זה דיבורים לא האשמנו וגם לא תמכנו, חיכינו לראות מה קורה”.

צברי הוסיף: “במשך חודש שלם אף אחד לא עידכן אותנו מה קורה, לא המשטרה לא משרד החינוך ולא אף גוף שמטפל בנושא, כלום! הגננת נכנסת למעצר בית ואנחנו ניזונים משמועות והחוסר וודאות משתק, המוח מחבר דברים אוטומטית ואתה לא יודע אם להשליך על המקרה או לא. הגן נשאר פתוח רק בלי הגננת.. מה לעשות?! הכל עדיין בבדיקה. לשלוח את הילד, לא לשלוח? הרי הגננת חפה מפשע עד שלא יוכח אחרת ואתה ככ רוצה להאמין שזה ככה כי אחרת זה הגיהנום בהתגלמותו. ושוב ההורים שרוצים להאמין לגננת שולחים את הילדים וההורים שכבר מתחילים להבין לא שולחים ונוצרים מחנות ושיחות ודעות. ואף אחד לא מספר לנו כלום.

“מבטים ברחוב, בשכונה. ליחשושים ״הנה אלה נגד הגננת, הנה אלה בעד, הנה אלה שלחו לגננת קוראסונים ועוגות לתמיכה, הנה האמא שהאשימה את הגננת והלכה להתלונן במשטרה״. בינתיים כשהגן רק עם סייעות בלי גננת המשטרה הגיעה לגן וסגרה אותו ל-60 יום. כאוס מוחלט, ואני לא יודע איך להסתכל לילד שלי בעיניים, ואני מאשים את עצמי איך לא ראיתי, איך לא שמתי לב, איך לא חיברתי. אני מבין שהאחריות היא עליי אבל אני בטח שלא אשם, הרי מוח אנושי ובריא לא יכול לדמיין אפשרות כזו בכלל, איך אפשר לראות בנאדם שאנחנו נותנים את הילדים שלנו יום יום בידיים שלו ולדמיין שהאיש הזה יכול להתעלל בילדים שלנו, איך?!?!

“ואז משום מקום ולפני שיידעו אותנו בדבר, אנחנו מקבלים הודעה תפתחו ערוץ 11 ב19:30. אנחנו פותחים את הטלויזיה ורואים מול העיניים שלנו את הילדים שלנו, הגוזלים שלנו מותקפים בסרטונים המזעזעים האלה!!!! בטלוויזיה!!! בלי הסכמתנו, בלי לשאול אותנו, בלי להכין מראש. בלי ליידע אפילו.
עוד מעגל אטימות מעל מעגל הרוע ואתה לא מצליח להבין איך זה יכול להיות אבל עכשיו אתה יודע בוודאות שזה קרה גם לך. מכאן התחיל מירוץ בבתי משפט במאבק להשמיע את הקול שלנו, לזעזע את המערכת האדישה והכבדה והאטומה ובעיקר לעשות שינוי אחד ולתמיד. ועדיין אין לנו אף אחד חוץ מאת עצמנו”.

בר צברי. צילום: יח”צ

לבסוף כותב צברי: “הורים יקרים, אי אפשר להאמין שמישהו יעשה דבר כזה לילדים שלנו. אבל אני אומר לכם מהמקום שאני והחברים שלי נמצאים בו היום-
תהיו חשדנים, אל תאמינו לאף אחד, אל תשתכנעו מחיוכים מזויפים ושקרניים, לפעמים זה מביך ולא נעים לשאול שאלות ולהטיל ספק, גם אנחנו היינו שם, תבדקו תחקרו תצלמו תקליטו תתעדו הכול כדי שאף אחד מהילדים שלנו, הגוזלים התמימים האלה לא יחווה יותר רוע כזה. זאת המחויבות שלנו,
ואני אומר לכם את זה בתור אחד שנכשל!

“ולכם שם בחוץ למשטרה, לרשויות, לשופטים, לכל מי שאמור להגן במעגל הרחב אחרי מעשה הזוועה – תצאו מהאדישות שלכם, מהטכנוקרטיה, מהפקידות ותזכירו לעצמכם כל פעם בבוקר כשאתם יוצאים מהבית הפרטי שלכם ונוסעים בדרך לכסא שלכם, שאתם מתעסקים בדיני נפשות, בעיניים ובלב של אנשים ותפעלו בהתאם. זה אולי השיעור הכי גדול שאני עובר בחיים האלה. אני מקווה מאוד שנגדל ונהיה אנשים עוד יותר טובים כקונטרה לכל הרוע הזה. ושנחבק את הילדים שלנו ונלמד אותם על כל הדברים הטובים והשמחים בעולם, גם כשיש רוע גדול. אפשר לברוח מהכול אבל לא מבורא עולם. שיהיה לנו ולכל ילדינו נחת שלווה ושמחה בלב אמן”.

בתוך כך, עיריית חדרה החלה לתמוך בילדי והורי מעון “חגית” בעיר לאחר חשיפת החשדות לכאורה והמעצרים של צוות הגן. בשבוע שעבר הנחה ראש העיר ניר בן חיים את מנכ”לית העירייה זיוה הימברג ומנהל אגף החינוך שלומי דהן לכנס את כל גורמי המקצוע בעירייה על מנת לתת ליווי ומענה להורים ולילדים. במסגרת זו העירייה פתחה קו מיוחד עבור הורי המעון, קיימה מפגש עם ההורים והשירות הפסיכולוגי-חינוכי יעניק מענים קבוצתיים ופרטניים לילדים, להורים ולצוותים החינוכיים שיקלטו את הילדים במעונות היום החדשים בעיר.

במפגש שהתקיים עם הורי המעון, בהובלת ד”ר צביה אהרון, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית חדרה וקרן ליעד, מפקחת מעונות יום בחדרה מטעם משרד החינוך, השתתפו מרבית הורי המעון, נשמעו הצרכים של ההורים והילדים וסוכם כי ייערכו מפגשי הדרכה להורים ע”י פסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית חדרה במטרה להעניק כלים להתמודדות עם טראומה ולתמוך בהורים. המחלקה לגיל הרך החלה במיפוי צרכים מול ההורים, ויינתנו מענים קבוצתיים או פרטניים בהתאם לצורך. כמו כן, תתקיים פעילות הורים וילדים במרכז ההוליסטי לגיל הרך תוך ליווי של גורמי מקצוע.

צוות פיקוח מעונות היום במשרד החינוך והמחלקה לגיל הרך פועלים בשיתוף פעולה מלא ומעניקים סיוע בשיבוץ במסגרות חינוכיות חלופית ובהדרכה לצוותים החינוכיים במסגרות שקלטו ועתידות לקלוט הילדים שהיו במעון, זאת במטרה לעזור בקליטה ולאתר ולסייע במקרים של קשיים בקליטה אשר מצריכים התערבות נוספת. הליווי יימשך גם בשנת הלימודים הבאה במעונות היום ביישוב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן