Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשד: שני גברים סחטו עורך דין והציתו את רכבו בזכרון יעקב

חשד: שני גברים סחטו עורך דין והציתו את רכבו בזכרון יעקב

סנגורו של אחד החשודים הכחיש את המיוחס למרשו וטען כי הוא מכר את מכשיר הטלפון שלו לפני מספר חודשים, וכעת נטען בפניו כי מהטלפון הזה בוצעו שיחות לאותו עורך דין שאויים

שני צעירים נעצרו בחשד לסחיטה של עורך דין באזור זכרון יעקב והצתה של רכבו.
השניים – א”ח (29) ו-א”א (46) – נעצרו על ידי שוטרי תחנת זכרון יעקב בחשד לעבירות של קשירת קשר לפשע, סחיטה באיומים והצתת רכב במזיד.
על פי החשד, השניים, תושבי אזור השפלה ודרום הארץ, היו מעורבים במסכת איומים וסחיטה של עורך דין אזרחי, וכן הצתת רכבו ב-27.4.23. לאחר חקירה ראשונית, השניים נכלאו ולמחרת הובאו השניים לבית משפט השלום בחדרה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

בתחילת דיון, סיפר נציג המשטרה על נסיבות שהובילו למעצר. “מדובר באירועים החל מסוף חודש אפריל, כשבמהלך השבועות האחרונים,  כאשר החשודים על פי החשד היו קשורים להצתת רכבו של הקורבן שהינו עו”ד במקצועו. כמו כן, איים עליו מספר פעמים”.

בדיון של אחד החשודים אישר נציג המשטרה כי לא הייתה היכרות או קשרי עבודה בין החשוד, בן ה- 29, לבין הקורבן. יחד עם זאת,  למשטרה ידוע על סכסוך כלשהו אליו נקשר אותו עוה”ד שנסחט.

סנגורו של חשוד זה הכחיש את המיוחס למרשו וטען כי הוא מכר את מכשיר הטלפון שלו לפני מספר חודשים, וכעת נטען בפניו כי מהטלפון הזה בוצעו שיחות לאותו עורך דין.

כך או כך, בתום הדיון, השופט אלכס אחטר, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע כי קיים חשד סביר והאריך את מעצרו בארבעה ימים.

מהדיון בעניינו של החשוד, בן ה-46, עלה כי היה קשר כלשהו בינו לבין עוה”ד הנסחט וכן היה לחשוד זה קשר עם החשוד השני.  החשוד מצידו הכחיש שיחות עם עוה”ד.

בתום הדיון, השופט קבע כי קיים חשד סביר והאריך גם את מעצרו בארבעה ימים.

סנגוריהם של החשודים ערער על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בחיפה. עוד בטרם החל הדיון, הגיע הסנגור להסכמה עם המשטרה כי החשודים ישוחררו ממעצר למעצר בית בן מספר ימים ובתנאי הרחקה מהקורבן ל-4 חודשים ואי יצירת קשר עם מעורבים אחרים למשך שלושה חודשים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הרפורמה שלא הגיעה לכולם: באור עקיבא נשארו ללא “צדק תחבורתי” – זכרון יעקב ובנימינה דווקא כן

הרפורמה החדשה של משרד התחבורה מעניקה לראשונה הטבה של 50% הנחה לכל תושבי הפריפריה הגיאוגרפית 1-5 | אור עקיבא, המדורגת 5 ברמה הסוציאוקונומית, לא נכללה בהטבה | חבר מועצת העיר איציק ניסימי: “הזיה. פניתי למשרד התחבורה”

קרא עוד »

מאות הגיעו לחלוק כבוד לסא”ל סלמאן חבקה ז”ל ומשפחתו בתחרות אופניים בקיסריה [וידאו]

במסגרת האירוע, 80 רוכבי אופניים מקצועיים לקחו חלק בתחרות ראווה שכללה גם מקצה לרוכבים בעלי מוגבלויות, להם הוענקו אופניים מותאמות אישית לצד חלוקת מלגות ע”ש סא”ל סלמאן חבקה ז”ל לסטודנטיות וסטודנטים תושבי יאנוח ג’ת – הכפר שבו גדל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן