Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שנה חדשה, סיפור חדש: ספרים וסופרים שכדאי שתכירו

שנה חדשה, סיפור חדש: ספרים וסופרים שכדאי שתכירו

ספר הוא חברו הטוב ביותר של האדם מרגע שבו המין האנושי למד לכתוב. ספרים הם מקור ידע בלתי נגמר, הם תחביב או עיסוק פנאי מעשיר, והם דרך נוספת לשנות את העולם (העולם הפנימי של הקורא ועולמה של החברה בכלל). למי שאינו מבקר באופן תדיר בחנות הספרים הקרובה לביתו או הצטרף לקבוצות פייסבוק ומועדוני קריאה קהילתיים, קשה מאוד להניח את ידו על ספר שאכן יספק את החוויה הכוללת – עניין, למידה ואסקפיזם. בדיוק בשבילכם בחרנו בשלושה ספרים מצוינים שיפתחו עבורכם את התיאבון לעוד. הכינו את הסימניות!

  1. נשמות מאת רועי חן

מסע פסיכולוגי אל נפש האדם המסועפת? רומן היסטורי מרתק? סיפור כואב על אהבתה של אמא לבנה היחיד? נדמה שהספר ‘נשמות’ של רועי חן מצליח לקטוף את כל התארים האלו מבלי ליפול לקלישאת גלגול הנשמות עליה הוא כותב מפורשות בספרו השלישי.

בין דפי הספר מתוארים מחזורי החיים של מספר דמויות שכולן אולי המצאותיו של מוחו הקודח של גרישה בן ה-30, שחי עם אימו המתוסכלת ממצבו ואורח חייו הלקוי.

בין גלגול לגלגול אנו הקוראים, הנקראים על ידי הדובר ‘נשמות’, עדים להסבריה של אימו של גרישה המנסה בכל כוחה להגן על כבודו של בנה היקר למרות סיפורי ההזיות שהוא מספר לקוראים.

יכולתו של רועי חן לאסוף את הקורא מנקודת ההתחלה הממוצעת דרך כל תחנות הספר, מתאפשרת הודות לכתיבה מפורטת ומדויקת, נגיעה כנה ברגשות מוכרים ושילוב הפוגות קומיות נהדרות.

  1. תיק מצדה מאת יובל אלבשן

תיק מצדה הוא סיפור המתעסק בעדינות ואומץ בתחומי הטאבו של מדינת ישראל. זוגיות אלימה שנקטעת באורח פלא על ידי חטיפתו של סא”ל נמרוד גרין במהלך פעולה מבצעית בעזה, מעמידה במבחן את מנהיגי המדינה כתשע שנים לאחר החטיפה בעקבות פליטת פה שגויה לציבור. נמרוד, המתגלה לקוראים כבעל מכה לאשתו, עומד במרכזו של מבצע חסר תקדים פרי מוחו של קצין מודיעין צעיר. מבצע שאולי יוביל להצלחה לאומית מסחררת ואולי יגרום לתוצאות הרסניות אחרות.

יובל אלבשן שרשימת כתביו המכובדת הכינה אותנו לספר זה, מצליח להעלות בראש הקוראים תהיות שמערערות את הידוע והבטוח, ומפתחות חשיבה ביקורתית על מה שנראה מובן מאליו. תיק מצדה הוא ספר משנה תפיסה המומלץ לסקרנים באשר הם.

  1. כראמל מאת מאירה ברנע – גולדברג

מאירה ברנע גולדברג כתבה חומרים לקהלים מכל הגילאים, אך כיום מוכרת בעיקר בזכות סדרת הספרים המצליחה שלה ‘כראמל’ שאפילו הומרה לסדרת טלוויזיה לילדים ונוער. בשנת 2018 הסדרה גם זכתה בפרס שרת התרבות והספורט על שם דבורה עומר. כל ספריה עוסקים בחתול הנע בין הרפתקאות של דמויות שונות ומשונות. והנה נקודה מעניינת אודות הספר והמחברת: כראמל הוא למעשה ראשי התיבות של ספרה הראשון של מאירה ברנע גולדברג העונה לשם “כמה רחוק את מוכנה ללכת”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן