Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בן 98 נפל מהליכון, שבר את מפרק הירך- וקיבל את חייו חזרה במתנה

בן 98 נפל מהליכון, שבר את מפרק הירך- וקיבל את חייו חזרה במתנה

בגיל 98 חיים קיבל את החיים שוב במתנה. למרות גילו המבוגר ביצעו מומחי האורתופדיה של המרכז הרפואי כרמל בחיים ניתוח מורכב של החלפה מלאה של כל מפרק הירך וחיים חזר ללכת. ד"ר בני ברנפלד מנהל המחלקה האורתופדית : " מדובר בניתוח לא שגרתי למטופלים בגיל הזה, אבל החלטנו לקחת את הסיכון, לטובת חזרה מלאה של חיים לשגרה ואני שמח שהצלחנו"

לראשונה: ניתוח החלפת ירך מלאה למטופל בן 98. חיים רוזנפלד הוא ממש לא נראה ומרגיש כמו בן ה-98 הממוצע שאתם מכירים; הוא הולך יום יום לחדר כושר, נוהג, ומתפקד עצמאית לחלוטין. יום אחד במהלך פעילותו השגרתית בחדר הכושר, נפל חיים פתאום מההליכון ושבר את מפרק הירך.

הנטייה של המומחים במקרים כאלה בדרך כלל היא לנתח את החולה רק באופן מקומי בגלל גילו המתקדם אבל מנהל המחלקה האורתופדית בכרמל, ד”ר בני ברנפלד, יודע שגיל הוא רק מספר והחליט שהרקע הפעיל והיומיומי של חיים ומצבו הבריאותי  מאפשרים לו בסיכון קטן ומסוים את הניתוח המלא, מה שיאפשר לחיים החלמה מהירה הרבה יותר, עם הרבה פחות כאב ומוגבלות בניידות.

“הניתוח הזה זה נעשה רק לטובת החולה ולטובת חזרה מלאה שלו לשגרה ולפעילות”, מסביר  ד”ר ברנפלד, “במקרה של חיים, החלטנו שעל אף שהוא בן 98 הוא יכול לעמוד בניתוח המלא התגייסנו כל הצוות ואני שמח שבסופו של יום הצלחנו “.

ד"ר ברנפלד וחיים במחלקה

המחלקה האורתופדית במרכז הרפואי כרמל נחשבת לאחת המחלקות המובילות בישראל בתחום החלפות המפרקים. מדובר במחלקה מקצועית ביותר אשר צברה שנים רבות של ניסיון עם אלפי מנותחים מרוצים ותוצאות ניתוח מצוינות. המחלקה מבצעת בכל שנה מאות ניתוחי החלפת מפרקים מכל הסוגים והניסיון ומקצועיות המחלקה משרתים היטב את תושבי חיפה והצפון.

הניתוח של חיים, נמשך כ-40 דקות בהרדמה חלקית בחדר הניתוח המתקדם של כרמל ועבר בהצלחה, כמה ימים לאחר הניתוח חיים כבר הלך במסדרונות המחלקה. “אני כבר עכשיו מרגיש יותר טוב, כבר הלכתי היום ברגל, אני מחכה לפיזיותרפיה ורוצה כבר לחזור לחדר כושר”, סיפר לנו חיים יום לאחר הניתוח.

מנהל המחלקה ומי שניתח את חיים ד”ר בני ברנפלד אמר כי ” אנחנו במחלקה לא חוסכים מאף אחד, גם לא מחולים מבוגרים, את הטיפול הטוב והחדשני ביותר שאפשר לקבל, ואנו עושים הכל כדי להחזיר אותם לאיכות החיים ולפעילות שלהם שקדמה לשבר”.

חיים שעלה לארץ ממחנה ההשמדה בטרנסילבניה כשהיה בן 18 וגר כל חייו בחיפה. סיפר לצוות לאחר הניתוח כי כל הרופאים במחלקה יחד עם הצוות הסיעוד המדהים גרמו לו להרגיש מצוין ועשו לו הרבה כבוד. כששאלנו אותו מה הסוד לחיים ארוכים, ענה חיים בפשטות: “אני בן אדם מאוד נוח”.

/// קרדיט צילומים: מיכל קליינברג – דוברות כרמל

5 תזכורות קטנות שכדאי לאמץ ביום יום בנושא אוכל

אחרי שאיבות, הקפאות ומסע של שש שנים: לימור בת ה-37 הפכה לאמא

כתב אישום חמור: עשו שימוש בכרטיסי אשראי של אזרחים תמימים בהיקף של מאות אלפי שקלים (וידאו)

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן