Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

משרתי מילואים מאור עקיבא? יש כאן בשורה בשבילכם

משרתי מילואים מאור עקיבא? יש כאן בשורה בשבילכם

בהתאם לתקנות הסדרים במשק המדינה ולהחלטת מועצת העיר, המשרת או המשרתת בשירות מילואים פעיל יהיו זכאים להנחה בגובה 5% מחיוב הארנונה | מפקדים יהיו זכאים להנחה מוגדלת

בעקבות רשויות רבות ברחבי הארץ, גם עיריית אור עקיבא מצטרפת להנחה שתינתן למשרתי המילואים.

משרתים בשירות מילואים פעיל בצה”ל, תושבי אור עקיבא, יהיו זכאים להנחה בגובה של 5% מחיוב הארנונה – זאת לאחר שמועצת העיר אישרה את הצעתו של חבר העירייה עו”ד נוח שמאילוב בתחילת חודש פברואר האחרון.

מעיריית אור עקיבא נמסר כי בהתאם לתקנות הסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה), תשנ”ג-1993 ולהחלטת מועצת העיר, המשרת או המשרתת בשירות מילואים פעיל יהיו זכאים להנחה בגובה 5% מחיוב הארנונה ומפקדי מילואים בשירות פעיל יזכו להנחה משמעותית של 25% מחיוב הארנונה.

// חיילים בתרגיל. צילום ארכיון, אילוסטרציה, להמחשה: דובר צה”ל 

יוזם ההצעה, עו”ד שמאילוב, ציין: “משרתות ומשרתי מילואים פעילים, בני אור עקיבא, אני חושב שזו הדרך הכי טובה לומר לכם תודה! באור עקיבא מתגוררים משרתי מילויאים רבים, וביניהם גם מפקדים פעילים, אשר גדלו והתחנכו בעיר ועד היום ממשכים לתרום ולהתנדב למען המדינה, הם שומרים על בטחוננו ובטחון ילדינו.

“לכן מן הראוי היה לאשר למשרתי המילואים בני המקום הנחה בארנונה כאמור ובהתאם לתקנות ההסדרים במשק המדינה. הצעתי לסדר היום, אושרה פה אחד ועל כך אני מודה לחברי העירייה וראש העיר על התמיכה בהצעתי. ביחד נוכל להביא את אור עקיבא למקומות טובים יותר, אנחנו יכולים לשנות למען ילדינו ולמען עתיד טוב יותר באור עקיבא”.

מתן ההנחה מתאפשר בעקבות תיקון שהוכנס בחודש מרץ 2018 לחוק ההסדרים במשק המדינה.

על פי התיקון, “מועצה רשאית לקבוע הנחה בשיעור של עד 5 אחוז מסכום הארנונה הכללית שהוטלה באותה שנת כספים על מחזיק בנכס שהוא חייל מילואים פעיל כהגדרתו בחוק שירות המילואים התשס”ח-2008, המחזיק בתעודת משרת מילואים פעיל תקפה שנתן לו צבא הגנה לישראל או באישור תקף שנתן לו צבא הגנה לישראל על כך שהוא משרת מילואים פעיל”.

“זה המעט שנוכל לעשות למען מי שבוחר לשרת את המדינה ולהגן על אזרחי ישראל בכלל ותושבי אור עקיבא בפרט”, אמרו בעירייה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מועצת בנימינה-גבעת עדה בהודעה חריגה: “ימים קריטיים על עתיד המושבות”

המועצה המקומית טוענת להתנהגות דורסנית וחריגה מסמכות של המועצה הארצית לתכנון ובניה והולנת”ע וכי נפלו  פגמים קשים בתהליכי קבלת ההחלטות | חרף העובדה שמתנהלים הליכים משפטיים כנגד המוסדות, ודיון בעתירה נקבע לחודש נובמבר, בחרו אלו להמשיך לפעול להפקדת התכנית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן