Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האופוזיציה בפרדס חנה נגד העברת המושכות לחברה למשק וכלכלה: “מישהו הולך לגזור קופון על חשבוננו”

האופוזיציה בפרדס חנה נגד העברת המושכות לחברה למשק וכלכלה: “מישהו הולך לגזור קופון על חשבוננו”

חברי האופוזיציה בפרדס חנה כינסו ישיבת מועצה מיוחדת בה ידרשו להפסיק את ניהול המו"מ עם החברה החיצונית למשק וכלכלה ● זאת לאחר שהמועצה רוצה להעביר אל החברה את הסמכות לניהול מכרזים ופרויקיטים במושבה ● חבר המועצה כגן: בזבוז משווע של כספי ציבור

חברי האופוזיציה בפרדס חנה-כרכור הגישו בקשה לקיים ישיבת מועצה שלא מן המניין (תתקיים ב-5.11 בערב) – זאת לטענתם בעקבות הפקעת סמכויות ועדת מכרזים היישובית ובזבוז כספי ציבור.

חבר המועצה אייל כגן לקראת הישיבה ביקורת על המועצה והעומדת בראשה. “הברדק במועצת פרדס חנה כרכור חוגג”, אמר כגן והוסיף: “הוכרז סכסוך עבודה בקרב עובדי המועצה, אין דו״חות ביצוע, אין דו״חות כלכליים, ועדת מכרזים לא מתפקדת והפתרון החדש מבית היוצר של ראש המועצה הוא להעביר את ניהול המכרזים לחברה למשק וכלכלה (משכ”ל). כמה זה יעלה לנו? עד 3.5 מיליון ש״ח”.

כגן הוסיף: “הם גם רוצים לפרק את ועדת המכרזים מתוכן כדי שלא נוכל לפקח על הוועדה – אחת משתי הוועדות הכי חשובות במועצה. עד לפני שנתיים, גזבר המועצה ומנהלת מחלקת מכרזים ניהלו מכרזים בהיקף של עשרות מליוני שקלים. מה קרה פתאום? יש ברדק, אין מנהלת ועדת מכרזים, מנכ”ל המועצה לא חשב שזה חשוב ומישהו הולך לגזור קופון על חשבון המועצה שלנו”.

כגן למעשה מעביר ביקורת על קבלת ההחלטות והכנסת משכ”ל לפעילות למרות סכום הכסף הגבוה שייצא מהמועצה אל החברה.

בהצעת ההחלטה של ההצעה לסדר שתעלה בישיבה כותבים חברי האופוזיציה כי “ראש המועצה ו/או מנכ”ל המועצה יחדלו מלקיים מו”מ המתנהל בימים אלו מול משכ”ל להוצאת העבודות בהיקפים הנ”ל והעברתם לאחריות וניהול המשכ”ל. המועצה תקיים את המכרזים הנ”ל במסגרת ועדת מכרזים בשיתוף אגפי המועצה והמחלקות הרלוונטיות לכל תחום ובכך תחסוך את בזבוז כספי הציבור שלא כדין”.

ממועצת פרדס חנה כרכור נמסר בתגובה: “עוד טרם כניסתה של ראש המועצה לתפקיד (2018), ביצעה המועצה עשרות פרויקטים עם החברה למשק וכלכלה ובסכום של כ- 100 מיליון ₪ (בשנים שלפני 2018).

“כמו כל 255 הרשויות במדינת ישראל, גם פרדס חנה כרכור מבצעת פרויקטים עם החברה למשק וכלכה תוך קיצור וייעול תהליכי ביצוע, שביניהם :סלילת כבישים, הסדרת תשתיות, בינוי מוסדות חינוך ועוד.

“שמחים לעדכן כי כבר בשבעות הקרובים יצאו מגוון פרויקטים לרווחת תושבי המושבה ושיפור המרחב הציבורי שלנו שביניהם: הסדרת רחוב הדרור, ביצוע מדרכות בצומת אחוזה, הסדרת רחוב הדרים מהצפירה עד חבצלת, הסדרת שביל אופניים משדרות הציונות לרכבת, בינוי מוסדות חינוך, הקמת פארק עסיס ועוד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הרפורמה שלא הגיעה לכולם: באור עקיבא נשארו ללא “צדק תחבורתי” – זכרון יעקב ובנימינה דווקא כן

הרפורמה החדשה של משרד התחבורה מעניקה לראשונה הטבה של 50% הנחה לכל תושבי הפריפריה הגיאוגרפית 1-5 | אור עקיבא, המדורגת 5 ברמה הסוציאוקונומית, לא נכללה בהטבה | חבר מועצת העיר איציק ניסימי: “הזיה. פניתי למשרד התחבורה”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן