Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישום חמור: התפרע במכולת בחדרה, איים וניפץ בקבוק זכוכית על ראשו של עובד

אישום חמור: התפרע במכולת בחדרה, איים וניפץ בקבוק זכוכית על ראשו של עובד

תושב חדרה שנכנס החודש למכולת במרכז העיר, התפרע ותקף את הצוות במקום - כך על פי כתב אישום שהוגש נגדו השבוע. באותו היום הוזמנה למקום משטרה שלוש פעמים. אחד העובדים נפצע ונזקק לתפרים ב'הלל יפה'

כתב אישום הוגש השבוע נגד שי אייאסו, תושב חדרה בן 29 שהגיע לסניף מכולת ברחוב הנציב העיר החודש, שתה אלכוהול ללא לשלם ואיים על עובדת במקום. על פי כתב האישום שהוגש בבית המשפט השלום בחדרה, הגבר הגיע לסניף בשעת צהריים.
על פי האישום, סביבות 13:30, הוא הגיע לאחד המדפים, לקח בקבוק בירה ‘קרלסברג’ בשווי 10 שקלים, פתח אותו והחל לשתות. המתלוננת, שעובדת במקום, ביקשה ממנו לשלם עבור הבקבוק אותו שתה אך הוא סרב.

באותו הזמן, ובזמן שהוא מסרב לשלם, החל אייאסו לאיים על העובדת בצעקות תוך שהוא אומר לה ש”ייסגור את החנות, יירה עליהם טיל והם לא יהיו פה יותר”. האישה המבוהלת הזמינה משטרה למקום.

כעבור מספר דקות הגיע למקום שוטר, פגש את הנאשם והזהיר אותו לשלם את הבירה. אייאסו התחייב בפני השוטר לשלם בעבורו והשוטר עזב את המקום. אך כאן לא נגמר הסיפור. בדקות שלאחר מכן, בזמן שהעובדת סידרה מוצרי מזון בחנות, הגיע הנאשם שוב אל החנות עם בקבוק הבירה בידו. אז, החל לתקוף, כך על פי האישום, את העובדת, השליך לעבר הדלפק את בקבוק הבירה לכיוון של האישה. הבקבוק נופץ לרסיסים אבל לא פגע בה.

אז חזר אייאסו לאיים אליה ואמר לה – “תזמיני משטרה, אני לא מפחד, אני אשרוף את המקום ואתם לא תהיו פה”. האישה הזמינה שוב משטרה, והשוטר שהגיע למקום הבחין בזכוכיות ותשאל אותה על מה שהתרחש. השוטר ביקש מהגבר לעזוב בעקבות כך את המקום.

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה

היום המסויט בעבודה בסניף המשיך גם מאוחר יותר. כעל פי האישום, בשעת סגירת הסניף, בעוד העובדים מכניסים ציוד לתוך הסניף, הגיע הנאשם בפעם השלישית במקום, לקח בקבוק וודקה ובקבוק סודה ריקים מעגלת סופר המשמשת מאגר בקבוקים ריקים.

בהמשך, כפי המתואר, הגיח אייאסו מאחורי עובד המקום וניפץ לו בקבוק זכוכית על הראש, פצע אותו בינוני כשדם רב ניגר מהפציעה. המשטרה הוזעקה למקום בפעם השלישית, כששני השוטרים שהגיעו למקום הודיעו לנאשם כי הוא מעוכב לחקירה. אייאסו סרה להתלוות אליהם והם עצרו אותו. בהמשך, בתחנת המשטרה בחדרה, הוא ירק על שוטרת.

בעקבות מעשיו נפצע עובד המכולת, נגרמו לו תשעה חתכים באזור הראש, שטפי דם ועוד. הוא טופל ונתפר בבית החולים ‘הלל יפה’.

המכולת ברחוב הנציב בחדרה. צילום מתוך: google street view

אייאסו מואשם באיומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, תקיפת סתם, גניבה, היזק לרכוש במזיד ופציעה כשעבריין מזוין. עדי התביעה יהיו העובדת, העובד שנפצע וכן בעל המכולת, אנשי משטרת חדרה שטיפלו בתיק וכן איש המרכז לשיטור קהילתי בחדרה וד”ר מהלל יפה.

הנאשם אייאסו נעצר השבוע עד תום ההליכים נגדו והתיק יידון בבית המשפט השלום בחדרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן