דרמה בדרך ליום ההולדת: תינוק בן שנתיים ואחיו בן 13 עלו על רכבת לא נכונה, האם נשארה על הרציף

הרכבת החלה בנסיעה ואחרי רגעים מורטי עצבים והרבה חרדה, מבצע משולב של עובדי הרכבת הביא לאיחוד המשפחה || צפו ברגעי הדרמה והאיחוד
עובדי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות לבעליהן, אך אירוע כמו שהתרחש שלשום בתחנות הרכבת בתל אביב וחולון גם צוותי הרכבת הוותיקים לא זוכרים.
בראשית השבוע בשעות אחר הצהריים, הבחין מני נתני, מנהל משמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז בנוסעת נסערת על הרציף. לאחר תשאול קצר הבין נתני כי ילדיה של הנוסעת, תינוק בן שנתיים וילד בן 13, עלו בטעות לרכבת שהחלה בנסיעה לכיוון באר שבע, בעוד האם נשארה על הרציף עם אחותם.
נתני פעל במהירות, ומיד יצר קשר באמצעות תדר החירום עם מרכז השליטה הרכבתי הארצי, והודיע לכלל צוותי הרכבת באיזור על האירוע. במקביל, מוקד הבטחון ברכבת החל בסריקה של רציפי התחנות.
באותה העת, החל פקח הרכבת רועי עמר בסריקה נרחבת ברכבת, איתר את האחים המפוחדים, הרגיע אותם, דיווח על מציאתם וליווה אותם צמוד עד ירידתם בתחנת חולון, שם פגשו את מאבטח התחנה אשר ליווה את הילדים עד אשר הגיעה האם מלווה על ידי ראש משמרת הבטחון אייטגב אנדעלמאו.
מימין לשמאל: רועי אמר, פקח הרכבת, מני נתני, מנהל המשמרת בתחנת סבידור, אייטגב אנעלמאו ראש משמרת האבטחה || צילום: דוברות רכבת ישראל
"הייתי בחרדה עצומה וחסרת אונים, וכבר דמיינתי את הילדים מגיעים לבאר שבע ונאבדים לנצח", מספרת בתאל מזרחי, אמם של הילדים, "היינו בדרך לחגיגת יומהולדת ברמלה ולמרות מה שקרה לא ויתרנו והגענו לחגיגה. תודה לצוותי הרכבת על מסירותם".
"מיד כשהבנתי מה קרה נזכרתי בילדתי בת ה-3 והיה חשוב לי כל הזמן להרגיע את האם ולעדכן אותה שהאירוע בשליטה", מספר נתני, "הדגשתי לה כי הילדים נמצאו ואנחנו שומרים עליהם עד שישובו לחיקה".
"עכשיו כשנכנסים לחופש הגדול אני מדגיש להורים את החשיבות שבהשגחה תמידית על הילדים ברציפי הרכבת", אמר אנדעלמאו, ראש משמרת האבטחה שליווה את האמא, "היה חשוב לי ללוות באופן אישי את האם עד למפגש עם ילדיה כדי שתדע שאנחנו כאן למענה".
"מיהרתי לאתר את הילדים האבודים על הרכבת ולהרגיע את הגדול מבינהם שהיה מבוהל" מספר רועי עמר פקח הרכבת הנוסעת, "זה חלק מהתפקיד שלי כמנהל הנסיעה ברכבת ואני שמח שיכולתי לסייע ושהכל הסתיים בשלום".
צפו ברגעי החרדה והאיחוד (צילום: רכבת ישראל) >> 

הנער ממעגן מיכאל שעשה היסטוריה

עומר ורד השיג את הקווטה הראשונה אי-פעם לישראל בדגם ILCA7! עומר ורד וילנצ'יק (16) ממעגן מיכאל בחוף הכרמל, המתאמן במועדון השייט בשדות ים, הגיע ליוון כדי להשתתף בתחרות הבינ"ל הראשונה

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בן 13 נפצע בתאונה בחריש

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער כבן 13 שנפצע קל בתאונה בשדרות ההגשמה בחריש. שמריהו ירט חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה שהעניק לו סיוע רפואי ראשוני

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן