Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בפעם השלישית: יעקב אדרי, ראש העיר אור עקיבא, הורחק פעם נוספת לחודש וחצי מתפקידיו

אדרי היה אמור לחזור לתפקידו ביום שני הקרוב, אולם בימים האחרונים הוארכה הרחקתו מהעירייה ומוסדותיה ● בית המשפט אישר את הארכת צו איסור הפרסום בפרשה וזאת עד ל-21.5.2021

פרסום ראשון בפרשת השחיתות לכאורה בעיריית אור עקיבא: ראש העירייה יעקב אדרי – הורחק מהעירייה בפעם השלישית ברציפות לתקופה של חודש וחצי נוספים. בפעם האחרונה שאדרי היה בתפקיד בצורה סדירה זה קרה ב-9.11.2020. לפני כשלושה חודשים ו-10 ימים. יום למחרת, ב-10.11.2020 הוא נעצר – ומאז, לא שב לתפקידו. כעת אנו מפרסמים לראשונה כי תקופת הרחקתו מהעירייה הוארכה בפעם השלישית ברציפות.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את תנאי שחרורו של אדרי, שהיה צפוי לחזור לתפקידו, על פי ההחלטה הקודמת של בית המשפט, ב-22.2.2021, כלומר ביום שני. אלא, שכאמור, כעת אדרי יוכל לחזור לתפקידו רק בעוד כחודש וחצי –  ב-7.4.2021, בתום 45 הימים שנוספו. אם מסכמים את הימים – מאז נעצר אדרי ועד היום בו יסתיימו ימי הרחקתו, בשלב זה, יחלפו כ-5.5 חודשים, תקופה ארוכה ומשמעותית.

כזכור, אדרי נחשד בביצוע עבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה, תקיפה הגורמת חבלה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט, לקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון.

אדרי החליף לפני כחודשיים ייצוג משפטי. במקומו של עו”ד וינרוט שייצג את אדרי בהליך המעצר ומעט אחריו, מייצגת אותו כעת עו”ד טל שפירא.

בתוך כך, בית המשפט אישר את הארכת צו איסור הפרסום בפרשה וזאת עד ל-21.5.2021. במסגרת החקירה נעצרו יחד עם אדרי גם מנכ”לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל לשעבר אורלי יחזקאל ואחרים.

בית המשפט נעתר לבקשת חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, ואסר לפרסם את הפרטים – כולל מידע על סוג הפרטים האסורים בפרסום. הנימוקים: “חשש לשיבוש מהלכי חקירה” ונימוק נוסף שתוכנו אסור בפרסום.

קראו גם: 
• פרסום ראשון ● ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי הורחק לתקופה נוספת מתפקידו
• בתום ישיבה דרמטית: שמחה יוסיפוב נבחר לממלא מקום ראש העיר באור עקיבא 
• בית המשפט קבע: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מנוע מלתפקד כראש עיר למשך 45 יום
• המעצרים באור עקיבא: אורלי יחזקאל שוחררה, מעצרו של אדרי הוארך ביומיים נוספים, 5 חשודים נוספים נעצרו
• היזם שנעצר בפרשת אור עקיבא – שוחרר למעצר בית: “מספר פעמים ניתן השוחד…תלושי מזון זו אחת הדרכים”
• בפעם השלישית: בית המשפט האריך את מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי
• “פרשת המאכערית וראש עיריית אור עקיבא”: כך ע”פ החשד פעלה השיטה שהביאה לגל המעצרים בעיר

אגב, יחזקאל, היא שוחררה ב-23.11.2020 לאחר כשבועיים ממעצר. עד המעצר, יחזקאל היתה מפרסמת רבות ברשתות החברתיות, מתנדבת בעמותת “מאיר פנים” באור עקיבא, ונראתה בעיר רבות. מאז דבר המעצר ושחרורה, לא פירסמה דבר ברשתות החברתיות.

תנאי הרחקתו של אדרי כוללים את הסעיפים הבאים:
1. איסור עיסוק בתפקידו כראש עיריית אור עקיבא, כחבר בוועדה המרחבית לתכנון ובניה יישובי הברון ובכל תפקיד אחר אותו נושא החשוד מכוח בחירתו כראש העירייה, כמו גם ההרחקה ממוסדות העירייה , מהועדה המרחבית לתכנון ובניה, ומכל מבנה, עמותה ומשרד הקשורים במוסדות אלה, והכל למשך 45 ימים נוספים החל מתאריך 22.2.2021.
2. הרחקה ואיסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה, למעט קרובי משפחתו מדרגה ראשונה עימם יורשה המשיב לעמוד בקשר ממועד הגשת הבקשה למשך 45 ימים נוספים החל מתאריך 22.2.2021.

על פי המועד בהחלטה החדשה, תאריך היעד לחזרתו של אדרי לתפקידו הוא 7.4.2021 אלא אם כן תינתן החלטה אחרת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “בית המשפט אישר הארכת הגבלת העיסוק ל-45 יום נוספים”.

ביקשנו את תגובתו של עו”ד טל שפירא, סניגורו של אדרי, ונפרסמה לכשתתקבל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן