Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המעצרים באור עקיבא: אורלי יחזקאל שוחררה, מעצרו של אדרי הוארך ביומיים נוספים, 5 חשודים נוספים נעצרו

המעצרים באור עקיבא: אורלי יחזקאל שוחררה, מעצרו של אדרי הוארך ביומיים נוספים, 5 חשודים נוספים נעצרו

המשטרה מייחסת לחשודים, כל אחד על פי חלקו ותפקידו כי פעלו לכאורה על מנת לקדם מכרזים והיתרים שבאחריות העירייה בתמורה ללקיחת טובות הנאה בכסף ושווה כסף, וזאת לכאורה בניגוד לחוק ותוך פגיעה באינטרס הציבורי

אחרי כשבועיים, אורלי יחזקאל מחדרה, קרובתו של יעקב אדרי ראש עיריית אור עקיבא, שוחררה אחר הצהריים (ב’) ממעצר בתנאים מגבילים. ראש העירייה יעקב אדרי יוותר במעצר ליומיים נוספים לאחר שמעצרו הוארך ביומיי נוספים עד ה-25.11. השניים נעצרו יחד איתו בחשד למעורבות בשוחד ועבירות חמורות נוספות. במקביל, מעצרים נוספים התרחשו הבוקר בפרשת החשד-לשחיתות באור עקיבא. בלהב 433 הודיעו הבוקר על מעצרם של 5 אנשים נוספים בפרשה.

בצהריים הוציאה דוברות המשטרה (אח”מ) הודעה על הארכת המעצר של אחד החשודים (אדרי) ועל המשך הדיון על הארכת מעצרם של חלק מהעצורים הבוקר. כמו כן נודע כי ישנה התפתחות דרמטית נוספת בפרשה, אך היא אסורה כרגע לפרסום. בשעה 16:15 נודע כי הוארך בשלושה ימים גם מעצרו של איש עסקים החשוד במתן שוחד לראש עיריית אור עקיבא. בשעה 16:37 נודע כי מעצרו של יזם נוסף – הוארך עד מחר.

בשעה 17:37 נמסר כי הוארך עד מחר מעצרו של קבלן נוסף, הבעלים של חברת נדל”ן מוכרת. הוא חשוד במתן שוחד לראש העירייה. כמו כן, באתר ynet דווח כי בנוסף למעצרים הבוקר – “עוכב עובד בכיר בעירייה”.

הפרשה מסתעפת: בשעות הבוקר נעצרו 5 חשודים נוספים

המשטרה מייחסת לחשודים, כל אחד על פי חלקו ותפקידו כי פעלו לכאורה על מנת לקדם מכרזים והיתרים שבאחריות העירייה בתמורה ללקיחת טובות הנאה בכסף ושווה כסף, וזאת לכאורה בניגוד לחוק ותוך פגיעה באינטרס הציבורי.

“בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433, שהפכה גלויה ביום שלישי 10.11.2020 ועניינה עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית”, נמסר בהודעה הרישמית, “בשעות הבוקר נעצרו 5 חשודים ועוכבו שניים נוספים לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון”.

על פי להב, “מדובר בחקירה מורכבת ורחבת היקף המנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה מחוז תל אביב ובסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים. בהתאם לנסיבות וככל שיידרש מבחינה חקירתית יובאו החשודים בהמשך היום לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינם.

“לתשומת לבכם לצו איסור פרסום בתיק שהופץ לעיונכם ביום 19.11.2020 ותוקפו עד ליום 25.11.2020”.

יש לציין כי הדמויות המרכזיות בפרשה הם ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, ומקורבתו – אורלי יחזקאל, שניהם נעצרו בתחילת הפרשה ומעצרם הוארך כבר 3 פעמים. היום (ב’, 23.11) מבקשת המשטרה לבקש להאריך בפעם הרביעית את מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא. הדיון יתקיים בבית המשפט השלום בראשל”צ בשעה 13:30. 

עוד בנושא המעצרים באזור >>>
היזם שנעצר בפרשת אור עקיבא – שוחרר למעצר בית: “מספר פעמים ניתן השוחד…תלושי מזון זו אחת הדרכים”
• בפעם השלישית: בית המשפט האריך את מעצרו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי
• ראש עיריית אור עקיבא לשעבר שמחה יוסיפוב: “עצוב מאוד מה שקורה”; משרד הפנים קיים הערכת מצב
• “התפתחות דרמטית”: מעצרם של ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי ויד ימינו אורלי יחזקאל הוארך
• דיווח: המשטרה מחפשת עד מדינה בפרשת המעצרים באור עקיבא; שמה של אורלי יחזקאל עלה
• “פרשת המאכערית וראש עיריית אור עקיבא”: כך ע”פ החשד פעלה השיטה שהביאה לגל המעצרים בעיר
• היום שהיה: 48 השעות עד למעצרים באור עקיבא – תקיפת אדרי, יואב גלנט והסמס עם אורלי יחזקאל [וידאו]
 הפרקליטות הודיעה לראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: תישקל העמדתך לדין בכפוף לשימוע
עדכון ראשון 23.11.20, 11:19

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן