Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023 בחוף הכרמל: אסיף איזק הכריז על ריצה לכהונה מחודשת

בחירות 2023 בחוף הכרמל: אסיף איזק הכריז על ריצה לכהונה מחודשת

כ 600 תושבות ותושבים מכל רחבי המועצה הגיעו לאולם ה"מוזה" במיר"ב בכנס פתיחת הקמפיין של אסיף איזק, ראש המועצה *  "אני מודה לכולכם על הבעת האמון המחודשת. השגנו רבות יחד, ויחד גם נמשיך להפוך חזון למציאות, ולהצעיד את חוף הכרמל קדימה", אמר איזק בדברים שנשא בשיאו של הערב

כ-600 מתושבי המועצה האזורית חוף הכרמל הגיעו אתמול (שני) להיכל התרבות “מוזה” לאירוע השקת הקמפיין של ראש המועצה אסיף איזק וסגניו, רפי אבני (גבע כרמל) ואושר וקנין (עתלית).

נזכיר כי לפני כשבועיים התפרסם מכתב גלוי עליו חתמו למעלה מ 95% מהמנהיגות המכהנת כיום ביישובים – חברות וחברי הנהגות היישובים במועצה, ראשי ועדים ואגודות – המביעים את תמיכתם בראש המועצה וקוראים לו להתמודד לקדנציה נוספת.

את האירוע פתח נאומו של אלוף במיל’ עמי אילון (כרם מהר”ל), אשר אמר בדבריו כי “אני לא כאן כי אני עושה טובה לאסיף, אני פה מתוך תחושת אחריות גדולה לאזור שלנו, חוף הכרמל, וקורא לתושבים להצטרף אלי לתמוך באסיף. מבחינתי אסיף הוא דוגמה למנהיגות ציבורית. הוא יודע לאן הוא מוביל, הוא לא מפחד לשאול וללמוד, לא מפחד לשנות כיוון בהתאם לצורך, מבלי לשכוח לאן אנחנו, חוף הכרמל, רוצים להגיע. ובעיקר – יש לו מצפן פנימי חזק מאוד, שלא מאבד את הכיוון גם כשיש לחצים. אני מאחל לך עוד 5 שנים, ואם תחליט אחר-כך להגיע למנהיגות פוליטית, אני אתמוך בך”.

אסיף איזק בפתיחת קמפיין בחירות 2023 – יחצ | צילום: נפתלי חיזקיה

בהמשך הערב נשאו דברים גם חברת הוועד המקומי עתלית, מירי לביא, תושבת שכונת “קנדי” (לב עתלית), ששיתפה כי “במהלך 15 השנים האחרונות ניסינו כדיירי השכונה להוביל תוכנית להתחדשות עירונית בשכונה, וכשלנו. כשפגשתי את אסיף ב 2018, הוא הבטיח כי שכונת קנדי תטופל על ידו באופן אישי עד למציאת פתרון. וכך היה. אסיף לא ויתר גם כאשר התגלו אתגרים ועיכובים בתהליך. לא ויתר עד להצלחה.”

רנה רוברמן (קיסריה) מהנהגת ההורים לילדים המיוחדים, סיפרה על פועלם האדיר של אסיף ורפי אבני למען אוכלוסיית הצרכים המיוחדים באזור.

עוד נשא דברים, תא”ל במיל’ רם שמואלי (כרם מהר”ל); שאמר “אני מוריד את הכובע על מה שעשיתם פה בארבע וחצי שנים, אנשים כמוך, זו מנהיגות שחסרה לנו במנהיגות הציבורית. בחוסר יציבות במדינה שלנו אתה האיש היציב שלנו, אני צופה בך ורואה איך ברגע שיש קרע בעם את אוסף ראשי רשויות ויחד הולכים לבית נשיא המדינה לסייע. אתה חזק, אמיץ, ראוי ואנחנו רוצים אותך בשבילינו עוד חמש שנים!”.

בחירות 2023 באור עקיבא | רון אלקובי עם הפנים לעבר הפריימריז בליכוד בראיון חגיגי לשבועות

.

יוני חכימי הודיע: אני רץ לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור בבחירות 2023
שלומי סלמה מתמודד לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה: “אין חכם כבעל ניסיון”

מ”מ ראש המועצה לשעבר, מודי ברכה (מעגן מיכאל) סיפר על העשייה הרחבה בתחום התכנון  ועל תנופת הפיתוח. בין היתר, הזכיר ברכה פיתוח שני אזורי תעסוקה, הקמת החברה הכלכלית, פיתוח תיירותי נרחב וגיוס תקציבי מדינה עבור האזור, פיתוח והסדרת החופים באמצעות פרוייקט “דגל כחול” (משמעות: עמידה בסטנדרט בין לאומי), פעילות ליצירת אנרגיה ירוקה על מקווי מים אשר תבטיח בטחון אנרגטי ועולם נקי יותר לדורות הבאים ועוד.

עוד התייחס לפועלו של אסיף במנחת הבונים “הפתרון שהגעת אליו עם הועדה המחוזית הוא מצויין לחוף הכרמל, לא יוקם שדה תעופה בחוף הכרמל וכל מי שאומר אחרת – אלו השמצות. הובלת את האזור בהישגים לתנופת פיתוח בזמן קצר, קורא לכולם לתמוך באסיף!”

עומר אבו אלהיג’א נציג המליאה מהכפר עין חוד, אמר : “היום אנו מרגישים חלק מהפעילות של חוף הכרמל. הבאת לנו מים, שמחה ותקווה אנו מאחוריך”. עוד סיפר כי במהלך כהונתו הוביל אסיף את שיפור הנגישות לכפר, כביש גישה, פרויקט תאורה שלא הייתה קיימת, מקום להתכנסויות, בניין רב תכליתי לקהילה, הסדרת שימושים וקידום תב”ע ועוד.

את האירוע סיכם בדבריו ראש המועצה אסיף איזק: “פרשתי בפניכם בקצרה מעט ממה שעשינו ב-5 השנים האחרונות, ויש עוד הרבה, וגם לא מעט מהתכניות והיעדים להמשך. הערב אני מבקש מכם בפעם השנייה, את אמונכם ואת תמיכתכם. עם 600 איש שהגיעו לכאן, אני מרגיש בנוח. אני מתכוון להשלים את העבודה שהתחלנו כאן לפני 5 שנים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
הנני כאן
הנני כאן
30/01/2024 17:49

אסיף היקר , לצערי הרב במועצה ישנה מחלקה שלא פועלת על פי החוק .
אני יודע שאתה יודע אבל החלטת לא להתערב בנושא .
מקווה מאד שלא תעצום עיניים ויפה שעה אחת קודם .

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן